waking-dream

Femmina, PoloniaUltimo accesso: Agosto 2014

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con waking-dream è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

AviciiHey Brother 19 Set 15:33
AviciiYou Make Me 19 Set 15:29
AviciiWake Me Up 19 Set 15:24
AviciiEdom 19 Set 15:16
AviciiHeart Upon My Sleeve 19 Set 15:08
AviciiHope There's Someone 19 Set 15:02
AviciiLay Me Down 19 Set 14:57
AviciiShame on Me 19 Set 14:52
AviciiLiar Liar 19 Set 14:48
AviciiDear Boy 19 Set 14:40
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Progresywna

    ja mam na nich teraz ogromną fazę, która długo mi nie minie ;__; nie dość, że koncert, to jeszcze nowa płyta, ach <3 i w sierpniu jadę na ogólnopolski zlot fanów LP :D Będzie fajnie :D Ja na BT stałam blisko sceny i byłam w strasznym młynie, a później wycofałam się w okolice pogo i pogowałam :3 A na LB to uciekłam na autobus <peszek> xD

    30 Giu 2012 Rispondi
  • Progresywna

    hahah ja mam podobne odczucia :D bo BT umierałam, bo byłam na pogo, na LP jakoś już mniej się zmęczyłam (a moze moje ciało po 3 dniach Ursynaliów już bylo przyzwyczajone do takiego wysiłku, lol). Aczkolwiek koncert LP był najlepszy, napiękniejszy i najwspanialszy <3 Myślałam, że się popłacze, stojąc w 2 - 3 rzędzie od barierek, nigdy nie byłam na tak zajebistym koncercie. I nigdy nie sądziłam, że zobaczę LP na żywo, po prostu spełniłam marzenie i wszystko teraz jest piękne :D

    12 Giu 2012 Rispondi
  • Progresywna

    hej, jak tam życie mija :D?

    10 Giu 2012 Rispondi
  • Progresywna

    i jak? masz bilet ;D?

    4 Apr 2012 Rispondi
  • Progresywna

    Ja karnet na Ursynalia dopiero kupię... tatę przekabaciłam, żeby mi załatwił <le spryciarz>. Tez się LP strasznie jaram :) Co do Orange Circle, to ja w tamtym roku kupowałam, więc moge wyjaśnić tę kwestię, jeśli i w tym roku będą OC :3

    16 Mar 2012 Rispondi
  • Progresywna

    ja na fb mam w znajomych wielką fankę RHCP i ona orzekła, że koncert pewnie będzie słaby, bo John odszedł z zespołu... słyszałaś, ze Limp Bizkit i Nightwish będą jeszcze na Ursynaliach ;>? Ach, no i LP będzie też w Polsce :D

    9 Mar 2012 Rispondi
  • Progresywna

    No, ja też słyszałam, że Jelonek był zajebisty. Ja miałam na niego iść, ale się spóźniłam, a w tym roku nie pójdę, no bo Slayer... .__. JA będę na GC trzymać się barierek i walczyć o przetrwanie ;p mam nadzieję, że RHCP fajnie zagrają, bo ostatnio podobno są nie w formie.

    29 Feb 2012 Rispondi
  • Progresywna

    ooo, a jakie to zespoły które słuchałaś przez okno? ;p ja w tamtym roku to poszłam na wszystko, co chciałam, tzn. MCR, Korn, Marsi, Sunrise Aveniu... byłam zadowolona XD a w tym roku RHCP, Kasabian, Metallica, Billy Talent... I teraz jeszcze Manson! Muszę iść na Mansona :3 Jezu, ile kasy wydam na bilety D: No ale... czego nie robi się dla własnego szczęścia XD Och, na Impacie będzie zajebiście. Mam tylko nadzieję, ze mnie w tym tłumie przy scenie nie zgniotą. no i trochę głupio, że na Golden Circle będę sama ;_;

    17 Feb 2012 Rispondi
  • Progresywna

    Na początku miało przyjechać Foo Fighters (miałam meeega radochę), ale później odwołali ich, no i ogłosili Slayera. Nie lubię BARDZO. Ale uwielbiam BT, więc pójdę... Ja w tamtym roku poszłam tylko dla Korna, więc wiesz... nie bylo dla mnie atrakcji :D A po BT spodziewam się lepszego koncertu i zabawy niż po Kornie, będę sterczec pod sceną ;>

    10 Feb 2012 Rispondi
  • Progresywna

    ja nie lubię slayera. Fani Slayera mnie irytują, więc na pewno nie pojawię na ich koncercie ;d BT i tak będzie pewnie innego dnia. Dlatego nie kupuję karnetu, czekam na indywidualne bilety.

    8 Feb 2012 Rispondi
  • Progresywna

    jedź na BT! jedź! będzie zajebiście na tym koncercie, ja to czuję w kościach! <instynkt koncertowy mode on>

    6 Feb 2012 Rispondi
  • BlueVogue

    Na tej płycie Dulce chyba nie ma piosenki, której nie lubię ;) A jaka jest Twoja ulubiona płyta RBD? :D

    3 Feb 2012 Rispondi
  • BlueVogue

    Ingenua to moim zdaniem jej najlepszy jak na razie teledysk :D I piosenka naprawdę świetna! Chociaż moją ulubioną z płyty jest "Vacaciones" :P

    2 Feb 2012 Rispondi
  • BlueVogue

    Dzięki za zaakceptowanie ;) Piękny avatar z Dul!

    31 Gen 2012 Rispondi
  • Progresywna

    może się spotkamy w takim razie przed RHCP :) oj, to nie zazdroszczę pracy... chociaż, z drugiej strony - zarobisz trochę kasy, nie? :p no idę na ursynalia, muszę być na Billym Talencie!

    29 Gen 2012 Rispondi
  • Progresywna

    uuu, a gdzie pracujesz, że masz taki zapierdziel? no ja mam bilet - goldena na RHCP, dostałam na gwiazdkę ;d no to trzymam kciuki, miło by było kogoś znajomego zobaczyć na koncercie :D

    24 Gen 2012 Rispondi
  • Progresywna

    hej :) jak tam życie mija? :p

    23 Gen 2012 Rispondi
  • evelynPl24

    Ależ proszę :D

    1 Gen 2012 Rispondi
  • jjanssku

    HI :) You're welcome ((:

    9 Dic 2011 Rispondi
  • aluha

    http://www.youtube.com/watch?v=raTrqto72fw nie wiem czy znasz ? swietna :)

    8 Dic 2011 Rispondi
  • Tutti i messaggi (58)