rowleyvsbam

Daniel Cook, 26, Maschio, Regno Unito
www.facebook.com/home.php#…Ultimo accesso: mese scorso

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con rowleyvsbam è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Kimiallover

    Hey mister, sent you an invite on Facebizzle to my 21st night out :) Just a heads up. x

    15 Mag 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    Yeah, Sam finishes Uni next Tuesday (which also happens to be my birthday. Typical. I won't see him till the night :( ) BTW, Not the Thursday coming but the Thursday after (21st May) I'm having my 21st night out in Blackpool. 1920s gangster theme (...or not) if you wanna come? Yeah, the work stuff (which basically translates to my manager being a useless lazy cunt who has no idea what he is doing therefore the pub is going to shit and I seem to be the only one trying to save it) has been going on pretty much ever since he started here as manager, which was back in September! So now I've finally got intouch with head office, and I am also in constant contact with our area manager, I'm hoping things will begin to iron out soon (And to think, I'm only a bog-standard member of barstaff! I should totally get a promotion...) x

    13 Mag 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    It's fine - I do exactly the same. Especially with MySpace - I only sign on there about once a month now-a-days, unless I'm doing Promo work. And I'm no on the interwebz anywhere near as much as I used to be! (And when I am, I get way too caught up in Kingdom of Loathing) I'm good. Still struggling with work stuff, it's still bollocks. Hopefully it'll be sorted soon though.Finally been in touch with head office.

    12 Mag 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    Yeah, I'm the same, Trying to pick up any spare shifts that are going. Bloody recession. It's bollocks. By the way, if you like Paramore, check out a band called Hey Monday. They're my new discovery :) They're supporting We The Kings (whom, if you haven't heard of, check them out too) on their May tour, so at least I know two of the three bands are gonna be awesome xp x

    24 Apr 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    Glad to hear that everything's going pretty damn rad :) I'm also good, struggling with some (well, a lot) of work stuff at the moment, but hopefully head office will be stepping in soon an it'll get sorted. Other than that, I'm good :)

    14 Apr 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    Hey man, long time no speak. How's tricks?

    8 Apr 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    Haha yeah. It's been a hobby of mine since I was about 12, but it's only recently I've started to get 'recognised' for it, I'm being approached by different bands/companies lately. Quite nice ^_^ Congrats on the new job! I'm glad you're good :) I'm alright, ups and downs, y'know? xx

    19 Mar 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    You're very welcome :) To be fair, I had never heard of them until they contacted me asking if I would do some promo work for them in the future. So far all I've done is thrown one bulletin out there and it seems to have worked :) I may well agree to promote them properly! haha. I just need to finish the job I'm doing for Fearless Records and then my free time is free again :P How're you sir? xx

    17 Mar 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    I was meant to go out on the Friday too, however I couldn;t book it off wok as someone else had already booked that night off! I was rather gutted. I went out on Sunday with her though, and it was a good night until the end, when Mason decided the best time to break up with her would be on her 21st Birthday. Prick. I'm glad the housemate situation is getting better. :) I know how hard it can be. Where I used to live was just a 'party house', I was working 7am-3pm everyday, meaning I had to be up at 5am every morning, and I never got to sleep before 1am due to the other housemates. Plus it was always a mess. I ended up having a screaming fit in the living room one day, so a 'rota' appeared, which lasted about 2 days... I moved out int he end! Lol.

    24 Feb 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    I apologise for my outburst of cat, I was feeling rather random and decided it had been way too long since we had a little chat. How's life treating you? Sorted out the housemate situation yet?

    24 Feb 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    meow =^_^=

    24 Feb 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    Ofc. Our music taste pwns all others.

    9 Feb 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    dude. our compatibility is Super. We're super.

    3 Feb 2009 Rispondi
  • Kimiallover

    innerpartysystem ftw :)

    27 Nov 2008 Rispondi
  • spillblood

    Dallas Green Is Ledge ^

    7 Nov 2007 Rispondi
  • sameoldsongs

    Eh up. That's some good music you've had playing there :)

    18 Ott 2007 Rispondi
  • Skyne

    oh oh oh .. that could be very true actually :P

    29 Set 2007 Rispondi
  • Skyne

    alright then, i'll trust some random person ;DD haha.

    27 Set 2007 Rispondi
  • Skyne

    hah i hope so. :P if not, im gonna be veryyyy annoyed. xD

    23 Set 2007 Rispondi
  • Skyne

    haha you weren't really.. ish.. (x not really. just a bit bored of things and college sucks. ;P

    21 Set 2007 Rispondi
  • Tutti i messaggi (34)

Descrizione

Been a member for years but only just getting around to using last.fm properly. Always on the lookout for new music and bands so feel free to send any my way and don't be afraid to talk, I'm a nice guy...mostly ^_^

Attività recenti