rodoula

Rose, Femmina, Cipro
rodoula.comUltimo accesso: Giugno 2011

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con rodoula è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • music_man_76

    Greetings from the USA.

    23 Ott 2014 Rispondi
  • mahgreygoose

    ah you cut your hair? tegan and sara? nice... yeah, 3 songs leaked... i like Compliments and Factory! can't wait.. i hear it's a sulking and moping type an album.. lol just what i like! :-D

    24 Apr 2010 Rispondi
  • mahgreygoose

    new Band of Horses!!! :-D woohoo! what's up with all the Tegan and Sara demos? :-/ what's up, btw? :p

    22 Apr 2010 Rispondi
  • Leuchtenburg1

    Hello greetings from Germany

    29 Mar 2010 Rispondi
  • mahgreygoose

    are you excited about the new apple ipad? :p

    28 Gen 2010 Rispondi
  • mahgreygoose

    ah, how was the nativity story? :-D (saw your twitter update right there ---->) :-)

    21 Dic 2009 Rispondi
  • mahgreygoose

    heard any songs from spoon's upcoming album? written in reverse is really good

    5 Dic 2009 Rispondi
  • _PennyLane_

    I got a ticket with a friend who had an extra one lol YEY. never met her tho. will meet her tonight haha its gonna be interesting but anything for T&S right? miss you. wish we were going together ;( hope all is good. puss xoxoxoxo

    30 Ott 2009 Rispondi
  • _PennyLane_

    Hahaha Them all? Seriously fucking love the album But the Top Songs for me are "On Directing", "Red Belt", "The Ocean", and "Hell" ahhh fuck!! yeah them all lol.. love love love, is it just me or is Tegan singing more on this album? what are YOUR fav tracks then? :) xoxo

    28 Ott 2009 Rispondi
  • _PennyLane_

    ohh the new Tegan And Sara album? fuck yeah!! i think its fucking brilliant, love it! what are u waiting for biatch? lol miss you miss you miss you xxxxxx

    18 Ott 2009 Rispondi
  • mahgreygoose

    i found it down at the basement in one of the boxes there

    11 Ott 2009 Rispondi
  • mahgreygoose

    oh hey, guess what? i found your dvd's! lol so, what's up?

    9 Ott 2009 Rispondi
  • mahgreygoose

    yeah, i like that song... don't have the album though... i was scrobbling through Hype Machine...

    3 Ott 2009 Rispondi
  • mahgreygoose

    *kickNat'sknee* :p hey, what's up? i like the Dear God song... it's very relaxing... lol

    2 Ott 2009 Rispondi
  • _PennyLane_

    LMAO @ lisa "*pokesNat's eye* what the hell? lol .. Hey stranger! how are you? how are things? miss you :(

    24 Set 2009 Rispondi
  • mahgreygoose

    oh you havent been scrobbling for over a week now... watch out i'll catch up soon... lol

    28 Ago 2009 Rispondi
  • mahgreygoose

    cool beans...i will text you.

    4 Ago 2009 Rispondi
  • mahgreygoose

    wow, nat's all over your wall! *pokesNat's eye* :-D hey, are you free tonight? need a walkthrough the website hosting blahness! :-(

    4 Ago 2009 Rispondi
  • _PennyLane_

    ohhhh right right looool great then. We'll do cubby :D i'm up for it .. what time youre coming to the city on friday? xxxxxxxxx

    4 Ago 2009 Rispondi
  • _PennyLane_

    haha ohhhs yeah i forgot your mom was coming. was planning to get it any day this weekend. But no worries tho. i know you'll be occupied. friday night? sounds good :D what are the plans? :) xxxxx

    4 Ago 2009 Rispondi
  • Tutti i messaggi (470)