Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati (è gratuito).
  • fordervetsinn

    Hi dude, check my band :) DEMENTIA SENEX - metal from Italy, for fans of Gorguts, Ulcerate and Cult of Luna. http://drownwithinrecords.bandcamp.com/album/heartworm - www.facebook.com/dementiasenex FREE DOWNLOAD EP!!

    Luglio 2014
  • Nteslaband

    Hi! Interesting Atmospheric post-hardcore band from Russia, listen up! Enjoy! http://nteslaband.bandcamp.com/ | Download our album in mp3! http://vk.com/doc-38574812_286496623?dl=62628ee934b9fed807

    Giugno 2014
  • CourtneyLahv

    T Y V O N

    Maggio 2013
  • I0O

    Your musical compatibility with roadkillfacepnt is HIGH Music you have in common includes Tempa T, Roll Deep, Kozzie, Decrepit Birth and D Double E.

    Aprile 2013
  • bornofthedead

    *low mournful fart*

    Febbraio 2013
  • dirtysammiches

    B)

    Ottobre 2012
  • FOSSILFUCKER

    bong rip

    Settembre 2012
  • FOSSILFUCKER

    meth daddy

    Giugno 2012
  • FOSSILFUCKER

    adoiiiiiiiiiiiiiiiii

    Giugno 2012
  • bornofthedead

    "roadkillfacepnt loved solar inception – the temple in the sea," NARCISSIST :V

    Maggio 2012
  • scorpos

    Hi! hope it will be interesting for You http://www.lastfm.ru/music/Apokefale project with quests musicians from Rotting Christ,Hypnos(ex-Krabathor)

    Maggio 2012
  • bornofthedead

    Your musical compatibility with roadkillfacepnt is HIGH. damn, finally. IT'S TRUE LOVE NOW.

    Maggio 2012
  • _dharana

    good charts, i recommend you this: http://www.youtube.com/watch?v=xb4bKmrmvcI i hope you like it. cheers from mexico

    Maggio 2012
  • Wolvenskys

    When you have a moment, please check out my band Archaic Eclipse http://www.last.fm/music/Archaic+Eclipse We are a Extreme Symphonic Metal band from the USA. Your feedback would be much appreciated, Thank You.

    Gennaio 2012
  • bornofthedead

    omg you got my first shout I am your waifu for laifu

    Dicembre 2011
  • bornofthedead

    Your musical compatibility with roadkillfacepnt is VERY LOW N-no, waifu...

    Dicembre 2011
  • WITCH-SHARK

    ☢ ☢ ☢

    Agosto 2011
  • WITCH-SHARK

    shut up and friend me you literal shit

    Agosto 2011
  • ClassyMusicSnob

    To get into Neurosis I suggest starting from Given To The Rising and going backwards.

    Luglio 2011
  • JohnLateralus

    Start with "Enemy of the Sun", then "Through Silver in Blood", then "A Sun That Never Sets"

    Luglio 2011
  • uebelst9r

    hey, as i checked your good music taste, you may also like my band :) http://www.facebook.com/Nephilim.Arose cheers man!

    Giugno 2011
  • metalprincess6

    Hi I saw your post on the Anathema page for the song Summernight Horizon..it is a pretty good song....I like their music.... I see you listen to All Shall Perish..I listened to a good song by them the other day called Never Again...check it out.... I have seen alot of bands Live and love Live music...have you seen any bands Live

    Aprile 2011
  • xXresendoriXx

    The bass player from ABRB is still in there... along with Lech...

    Febbraio 2011
  • ChrisAAH

    hey dude, just wanted to let you know that we have a new song up www.myspace.com/abandonallhopemetal recorded by roman - TRS Cd out in a couple of months, Cheers!

    Febbraio 2011
  • xXresendoriXx

    No Ernie is not back in ABRB. Its that guy with the funky Mustache. Yes his mustache is real. I asked Sonik lol. I'm glad Ernie left though, he made stale breakdowns... boring... his guitar work was good but he only knew how to shred, then when he trys to do a breakdown he just fails at it.

    Febbraio 2011
  • Star_Ark

    G'day. If you've got some spare time check out STAR ARK, Aussie prog in the vein of Anathema, Antimatter, Porcupine Tree etc. All music is available for free download and streaming at http://starark.bandcamp.com Here's a taste New Paradise Sorry for the spam but I really think you might dig it - Neil

    Gennaio 2011
  • Julome

    Our compatibility is so high! Please take a look at my band and let me know if you like it! www.myspace.com/cloudsovernormandy ! thank you a lot! you can download our EP for free! http://www.mediafire.com/?2hzrlg0u56kznhz

    Gennaio 2011
  • flagg1

    yeah the contortionist are amazing. look up exoplanet its there latest and best.

    Gennaio 2011
  • flagg1

    good charts man. have you hear spawn of possession or the contortionist?

    Gennaio 2011
  • TheGetawayFace

    Cloudkicker all up in this bitch

    Gennaio 2011
  • Metallimaster

    Enfold darkness ftw ><

    Dicembre 2010
  • bluntxyz

    lol yeah i lyke tbdm more because 4 is bigger thanz 1 but for real i was saying the black dahlia murder has 4 great albums to enfold darkness's 1 great album and its too short but other people have different opinons then me deal with it

    Dicembre 2010
  • bakkermaarten

    Jep, All of them are douchebags. That's why I refuse to listen through one album from etf.

    Dicembre 2010
  • nokon74kk

    very best band canvas solaris !!

    Novembre 2010
  • Claggy

    These definitions pretty much sum the term djent up: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=djent It's really just a sound, but people decided to start calling bands that use it, whether it be a lot or very little, a djent band. Or a band of the 'djent' genre.

    Novembre 2010
  • xXresendoriXx

    ya dude, I agree with you on VoM, BOO and The Faceless not sounding alike. But Veil of Maya and After The Burial do sound alike =]

    Novembre 2010
  • KaIIie

    hahahahahhhaah. okay I approve :)

    Ottobre 2010
  • KaIIie

    Q's are not G's

    Ottobre 2010
  • KaIIie

    btw whats a niqqa

    Ottobre 2010
  • KaIIie

    woot thanks :DDD

    Ottobre 2010
  • SPICEGIRLS420

    aww shit my niqqa

    Ottobre 2010
  • bloozclooz

    yeah, now go check out: anaal nathrakh

    Settembre 2010
  • ohnoshelby

    lmao, it did. i've been listening to a lot of rap and mgmt lately.

    Settembre 2010
  • Exile92

    Hey buddy. I'm doing fine, I'm still studying law and being awesome. I'm going to a Circa Survive show by myself because my best friend ditched me to attend a party. Sucks, lawlz. What have you been up to ? Not really into Arsis anymore, huh ? o:

    Settembre 2010
  • roadkillfacepnt

    ty

    Settembre 2010
  • Career_Suicide

    You sure enjoy your deathcore.

    Settembre 2010
  • bloozclooz

    check out: http://www.last.fm/music/And+Hell+Followed+With

    Settembre 2010
  • bloozclooz

    dude, college is taking up so much time for me, as you can see i only listen to like 1 album every day now. what genre you looking for?

    Settembre 2010
  • withALMONDS

    The Ghost Of Nathan Blades

    Agosto 2010
  • bluntbulletloco

    Naw that's a hard game to find no gamestop I've been to has it. Hey buddy your like never online, just let me know when you want to suffer the wrath of mokujin I will gladly ablige.

    Agosto 2010