renifuckingriot

Reni, 23, Femmina, Regno Unito
twitter.com/renireniUltimo accesso: Maggio 2011

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con renifuckingriot è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • rebbfousil

    GinoPlayer - Find, Listen music For Free! Over 44 million songs! User friendly! http://www.coffeefilterget.com/-songsfree

    26 Lug 2011 Rispondi
  • martinwacoustic

    raaah! hehehe x

    9 Dic 2009 Rispondi
  • DylanTynan

    i got my last.fm working in just under a year :| but what i was gonna say was WHOA YOU LISTENED TO DISGUISE BARE!! hahaha

    27 Ago 2009 Rispondi
  • Jockney_rts

    You, Alex and my friend Ella have got me hooked on Morrissey. Seriously, I can't stop listening, it's killing me.

    22 Apr 2009 Rispondi
  • Barock94

    Hey! nice Charts ^^

    13 Feb 2009 Rispondi
  • le_shambles

    /me high fives.

    10 Gen 2009 Rispondi
  • WalkingSpastick

    Yes!! ETF and The Blackout?! Wow *drool*... lol I am seeing ETF in about 3 weeks though!! But both of them together.. Now that would be amazing! Oh that's good :) Did they do anything notably crazy during their set?

    29 Giu 2008 Rispondi
  • WalkingSpastick

    We're pretty much even now! lol you got to meet The Used and I got to meet The Blackout! Although you did get to meet Bert which I didn't and so I'm still a tad jealous! How was MSI?

    21 Giu 2008 Rispondi
  • nonameatpresent

    Hi there my friend. I thought that you may be interested in listening to my remix of Electric Bloom by Foals. The link below will take you to te tracks page on last.fm where the track can be bot streamed and downloaded for free.....Electric Bloom (nonameatpresent's eclectic electric eccentric mix)

    21 Apr 2008 Rispondi
  • WalkingSpastick

    Wow...A world tour...Imagine that! That would be so awesome! Funny you should say that whole flying over to Wales thing...I am!! Got my ticket today!!! I'm going over to Scotland these holidays to visit family and my dad offered to take me to Wales to see them! He's a legend.. Only 2 weeks and I'll be seeing them live and in person! Did you just hang out back afterwards to meet them??

    6 Apr 2008 Rispondi
  • WalkingSpastick

    Yeah I've chatted to most of them on myspace and talk to James on MSN and they seem like the nicest people! Sad thing is I can't even go to one of their gig because I live in NZ! Not cool... hopefully they will come down our way sometime soon :D

    15 Mar 2008 Rispondi
  • WalkingSpastick

    Yeah only Jeph and Quinn though, missed Bert by about 3 minutes because we had to leave! I was sooo bummed! And Dan was just sorta lurking about but wasn't really doing signings... Man you're so lucky, you've met The Used AND The Blackout!! I would KILL to see The Blackout live and meet them...I'm so very very jealous!

    9 Mar 2008 Rispondi
  • WalkingSpastick

    Haha I think you might have! The one with funeral for a friend on the front? Omg lucky you've met Sean Smith!!! I'm so jealous!!

    8 Mar 2008 Rispondi
  • Toxic_Char

    hi

    23 Feb 2008 Rispondi
  • LAST.HQ

    Welcome aboard, renifuckingriot! Happy listening.

    19 Feb 2008 Rispondi
  • Tutti i messaggi (27)