pmcdonough8133

22, Maschio, Stati UnitiUltimo accesso: 52 minuti fa

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con pmcdonough8133 è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Scrobbling in corso da foobar2000
Cannibal CorpseThe Spine Splitter Appena ascoltato
Cannibal CorpseUnleashing the Bloodthirsty 10 minuti fa
Cannibal CorpseDead Human Collection 13 minuti fa
Cannibal CorpsePounded Into Dust 15 minuti fa
Blut aus NordChapter VIII 22 minuti fa
Blut aus NordChapter VII 29 minuti fa
Blut aus NordChapter VI 34 minuti fa
Blut aus NordChapter V 41 minuti fa
Blut aus NordChapter IV 46 minuti fa
Blut aus NordChapter III 51 minuti fa
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Crumpp12

    The link is sitting in my shoutbox begging to be downloaded but my internet has been fucking awful lately mate. I'm so excited as to when I can finally download it! Arghoslent are one of my favourite death metal bands at the moment. I can see you're listening to Sunbather. What do you think of it?

    9 Mar 21:38 Rispondi
  • Crumpp12

    Thanks alot man you're a lifesaver! as long as it ain't dead I'm not bothered haha

    7 Mar 20:30 Rispondi
  • Crumpp12

    Dude if you can get it, pleaseeeeee show me because I can't find a damn download link for it either!

    7 Mar 11:36 Rispondi
  • Crumpp12

    Cheers man, I'm definitely going to be listening to more Arckanum as I thought they were really sick. For Arghoslent, I'd check out Galloping Through The Battle Remains first as it's a solid album, I didn't have the download for Incorrigable Bigotry but I've heard that's a really good album. Then, listen to Hornets of the Pogrom as that's a really good listen! All in all their discography is pretty perfect.

    1 Mar 9:47 Rispondi
  • Willfisher13

    i am in love with these http://www.youtube.com/watch?v=BlrOvtlaVRs

    25 Ott 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    lol yeah I've seen that before my friend who's really into EDM showed it..... kinda impressed that he is even aware of the song to even make a remix..... I'm going to a Katatonia + Cult of Luna concert this week, pretty stoked even though i dont really listen to either one that much

    29 Set 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    I finally get Converge

    16 Set 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    ah fuck totally forgot to borrow your hard drive haha

    15 Ago 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    ever heard of these guys before? http://www.youtube.com/watch?v=9XVATLAuYWU

    25 Lug 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    hahaha awesome. I am deciding whether to go to the Killswitch Engage + Miss May I concert tomorrow night.... $35 is a lot to see one band im not too familiar with and another that I have already been disappointed to see live

    5 Lug 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    dude....dafuq. http://www.reuters.com/article/2013/05/08/entertainment-us-usa-singer-arrest-idUSBRE94700Z20130508

    8 Mag 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    the concert was decent... got there late, missed half of veil of maya, the other half i was really far away because the place was packed.... sold out for parkway drive =/ but parkway drive was pretty good. a lot better than i thought they would be. and yes, im loving me some ne obliviscaris haha. torrented aurora veil, portal of i, and flacs of portal of i

    25 Apr 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    I see you are listening to quite a lot of black metal =] going to the parkway drive/veil of maya concert on wed, should be awesome

    15 Apr 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    march 8th-17th*

    9 Feb 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    Not gonna be able to go see Meshuggah and AAL =[ know of any good concerts back home the 8th-17th?

    9 Feb 2013 Rispondi
  • Willfisher13

    lol yeah its Opeth they fucked up the naming of the files in a torrent i downloaded =] i forgot how good they were

    1 Ott 2012 Rispondi
  • Willfisher13

    UH. DUHHHHHH. ITS AGALLOCH. =] How ya been buddy?? I have been really into Gojira, LOG, and the Faceless recently. Any cool concerts over there soon?

    28 Set 2012 Rispondi
  • scorpos

    Hi! hope it will be interesting for You http://www.lastfm.ru/music/Apokefale project with quests musicians from Rotting Christ,Hypnos(ex-Krabathor). Death/Blackened Progressive Death/Experimental

    12 Set 2012 Rispondi
  • HerosFate

    Hi there, saw you were listening to Insomnium. We just published our first album and you might like it so here are some songs: Apathy, Dawn of the Black Light and Masks! There is also a stream for the whole album Bandcamp where you also can purchase it! Greetings Hero's Fate!

    24 Ago 2012 Rispondi
  • Willfisher13

    nice nice, when are you gonna be back??? and i love this one http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=MzQ5o7b7qf0&NR=1

    16 Ago 2012 Rispondi
  • Tutti i messaggi (26)

Descrizione

Attività recenti

Articoli (3)

Gruppi (7)

Visualizza altro