Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati (è gratuito).
  • isadarkmetal

    Dont worry about that...... we can talk better across Facebook!

    Agosto 2011
  • isadarkmetal

    Peeeeeete! How are youuu????

    Luglio 2011
  • vechnoe_leto

    I stayed at home xDD but now I'm going to the park with my friend)) oooh, I hate e-mail! xDDDD do you use a Skype? )))))

    Maggio 2011
  • vechnoe_leto

    I just woke up)). think about where to go for a walk today with my friend^^

    Maggio 2011
  • vechnoe_leto

    Hi^^ thanks for add))

    Maggio 2011
  • isadarkmetal

    Yes, so bad that you have to do all that and do not have time for more things, and I have no facebook, I thought to create a new account ...

    Marzo 2011
  • isadarkmetal

    You should study music. It's just a suggestion;)

    Marzo 2011
  • isadarkmetal

    College? Wow I wish you luck! What will you study?

    Marzo 2011
  • isadarkmetal

    Hahahaha, the school would be perfect without teachers cursed, or tasks of shit. After you finish the school year what will you do?

    Marzo 2011
  • isadarkmetal

    Jajajaja wow... all the teachers in whole world are bitches without husbands and for that reason they are stupids. Keep doing your homework and when you finish the damn year , you can send everything to hell.

    Marzo 2011
  • isadarkmetal

    Really? Well, my life as usual. Why do you have to do much homework?

    Marzo 2011
  • isadarkmetal

    Good luck with that. What have you done these days?

    Marzo 2011
  • isadarkmetal

    Take it easy!!!! Dont worry :) I have a lot of homeworks but I dont care...

    Marzo 2011
  • isadarkmetal

    How have you been these days?

    Febbraio 2011
  • Animalluv8

    Heyyy :)

    Febbraio 2011
  • isadarkmetal

    Yeeeaaaaah!!!!!!!! you have to go... if this is very important for you just GOOO!

    Febbraio 2011
  • isadarkmetal

    Yeah! but anyway i prefer other things like go to a concert.... is better than whatever romantic event

    Febbraio 2011
  • isadarkmetal

    No nothing! well... I went... you know... to a party but you know.... Valentines Day is like other normal day... and you?

    Febbraio 2011
  • Animalluv8

    Heyyy

    Febbraio 2011
  • isadarkmetal

    hahaha yeaaah! Happy Valentine's Day :)

    Febbraio 2011
  • isadarkmetal

    you have reason to be tired ... I hope you are well

    Febbraio 2011
  • isadarkmetal

    Well.... im so fuckin tired! and you?

    Febbraio 2011
  • isadarkmetal

    Is just a question! nothing important

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    Yeah of course! nobody need to know all the things that you told me in messages. So... Do you have possibilities to make a band?

    Gennaio 2011
  • BattueMichi

    hey, http://www.lastfm.de/music/Battue <--listen to our music.....thrash on...

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    Very bad, your family knew? I think that was hard for you, but even if you feel well, sooner or later you will probably need more help but why you did that? It's hard to believe that you would harm, I feel I know a lot about you. Yes, certainly I think sometimes you feel bad about yourself and think you're a monster, so you need more help. You always tell me your past, if you do that with me, you can also do it with someone who really advise you because I'm sure that whatever I tell you no avail. But you still using drugs? Surely you are better now...

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    I think your problem with drugs was hard but it seems that you recovered. I guess you had problems with your family, but how you respond when people ask you as you recover? I've had problems too so I know how you feel, do not worry, you're a metalhead and that to me means you can easily fix your problems alone. But how old were you when you started using drugs? but anyway I hope you're well.

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    my life es great... but im not so happy... for everyone i am very funny....maybe they have reason... it doesnt matter how are you?

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    Well... Im happy but not all the time... but anyway thanks :D

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    fuck so bad but it doesnt matter... someday you can buy the guitar... today is my birthday so im very happy and that is weird in me

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    I dont know... i dont have a lot of money so maybe a Fender... but my favourite guitar is very expensive: Gibson

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    yeah... well another bass but another guitar too!

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    hahaha thanks! well... I like have 14 years... anyway maybe I can buy another guitar

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    Just asking? ok... just 6 days for my birthday.... I dont like this

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    Yeah... i have 14 years. Why?

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    thaaanks... well i dont care if you tell me all your history... it can be interesting... but dont right now... in other moment if you want

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    yeah you're right but anyway im proud of you because you want have a band, and few people want this seriously, just be happy, thanks for tell me your history ;)

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    ok... is true... you can't be a teacher.... yet. But in the future you can be because you can learn... i dont care if you made bad things in the past... I tell you this because the past is THE PAST... is another time, you are great and young so you have a lot of time to see what do you do in your future!

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    wow this is interesting but i never knew that about you... anyway if you dont have money, you need to work even if you hate that! everything is gonna be ok... sooner or later you get all the equipment... so take it easy, you need to look other jobs

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    hahaha really? my room was black and white but now is only white... but tell me why you hate your job?

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    well... almost you have a nice room! with a lot of crap... my room is very clean I dont like this... is awfull, And I have a band but is not serious, is just for enjoy on my free times.

    Gennaio 2011
  • Lilly-Metal24

    i drink and party but not drugs or smoke

    Gennaio 2011
  • Lilly-Metal24

    he protended to be mad at the guy but was just joking lol what why you think we are sex addicts????????????????????????????

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    wow thanks! that's impossible because I have a piano ... bass ... two guitars and I have no space in my room ... even if i can play the drums I cant buy one, maybe on my next birthday

    Gennaio 2011
  • Lilly-Metal24

    lol they r bad 4 u mister lol i bet you do get some if u fo good 4 you:) draggymass says that mark and me are sex addicts now bc i was jk with him and he asked mark:) it was funny and mark scared him lol i already told you i play in a band remember we talked about it many times?

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    seriously? I want one for my birthday but that's impossible ... so enjoy this for me

    Gennaio 2011
  • Lilly-Metal24

    Ok 1st drugs are bad pete:( I dont do them at all. ok so i hope you have fun and dont get into trouble. lol u do i bet u will get some lol yes it was the best

    Gennaio 2011
  • isadarkmetal

    no i dont have dreads my hair was wet .... you bought a drumms? wow fucking lucky

    Gennaio 2011
  • Lilly-Metal24

    Oh and it will all work out 4 u:)

    Gennaio 2011
  • Lilly-Metal24

    :( well we arnt going for like 2-3 years from now. oooh have fun so this is a girl? you like her?:) i agree with what you are saying big time. You need to watch "Metal a headbangers journey" I love it i have watched it 20 time in the past 2 months i am not even lieing ask mark

    Gennaio 2011