patimix

ulf, 16, Femmina, Polonia
ask.fm/heebum_/Ultimo accesso: Marzo 2014

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con patimix è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

위너GO UP 16 Mar 13:58
Rumble Fish몹쓸 노래 (Feat. 칸토) 16 Mar 13:59
Rumble FishFalling Out 16 Mar 13:57
위너GO UP 16 Mar 13:55
윤하별에서 온 그대 (Inst.) 16 Mar 13:55
윤하별에서 온 그대 16 Mar 13:53
에이오에이짧은 치마 (Inst.) 16 Mar 13:52
위너GO UP 16 Mar 13:51
에이오에이가로등 불 아래서 16 Mar 13:49
에이오에이짧은 치마 (Miniskirt) 16 Mar 13:48
위너GO UP 16 Mar 13:48
에이오에이Gonna Get Your Heart 16 Mar 13:47
Topp Dogg들어와 (Open The Door) (Inst.) 16 Mar 13:45
위너GO UP 16 Mar 13:44
Topp Dogg종말론자 16 Mar 13:43
Topp Dogg알어 16 Mar 13:42
위너GO UP 16 Mar 13:41
Topp Dogg알어 16 Mar 13:39
Topp Dogg들어와 (Open The Door) 16 Mar 13:37
위너GO UP 16 Mar 13:37
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • whisperedvoice

    accepted you :B hi

    17 Mar 0:14 Rispondi
  • Marcelo7up

    OMG THE BOYS ARE SO CUTE AND I LIKE THE VIDEOS

    27 Gen 17:53 Rispondi
  • Marcelo7up

    FORGIVE ME , yes 2NE1, Block B

    25 Gen 22:57 Rispondi
  • Marcelo7up

    I know him less than 1 month but already love him like if i know her for years, it's impossible not to fall in love with his smile, I love everything about her

    22 Gen 22:32 Rispondi
  • Marcelo7up

    yeah, this boy are everything for me <3

    22 Gen 16:38 Rispondi
  • Marcelo7up

    OMG YOUR AVATAR <33333333333333333333

    19 Gen 11:13 Rispondi
  • antikowa

    ah, dlaczego? XD ale dziękuję.^^

    15 Set 2013 Rispondi
  • antikowa

    dzieki za zaproszenie. ^^

    14 Set 2013 Rispondi
  • leeths

    oh, no problem! you said you didnt get the email so i resent it to you but you never answer me again telling me if you get the links. it wasnt working? :( oh no, but i checked everything! did you already download it?

    3 Set 2013 Rispondi
  • leeths

    hello, you never answer me >< did you get my email with the links?

    11 Ago 2013 Rispondi
  • MissKiichigo

    yes its pretty hardcore T____T~

    8 Ago 2013 Rispondi
  • MissKiichigo

    oh well big deal there, read this if you didnt knw anything im sure you will be shocked

    7 Ago 2013 Rispondi
  • MissKiichigo

    Yes I miss them T____T true, all coz of that shitty company problems ;O;

    7 Ago 2013 Rispondi
  • MissKiichigo

    haha yes~ i cant wait for more songs by them! btw have you listened to block b?? they are one of my fav bands ♥

    7 Ago 2013 Rispondi
  • vengeanceyagami

    accepted. ^^

    7 Ago 2013 Rispondi
  • Kouchuu

    A właśnie, ciekawe jak operuje nim. ^^ Według mnie Rap Monster bardzo zabawnie nawija po angielsku ^^

    30 Lug 2013 Rispondi
  • Kouchuu

    Tego to i ja sobie wyobrazić nie mogę. Mam nadzieje że dalej będzie na scenie z chłopakami i będą wydawać hit po hicie. Oj na pewno! Nasi koreańscy przyjaciele mają lek na długowieczną młodość! ^^

    30 Lug 2013 Rispondi
  • Kouchuu

    Zgadzam się! Ogółem w BTS są naprawdę fajni, przystojni, uroczy faceci. Ciężko zawiesić oko na jednym. Oby się nie zmienił! Nie pozwalam mu! Ma być już zawsze Queen V! xd

    30 Lug 2013 Rispondi
  • Kouchuu

    Naprawdę? W takim razie przeprowadzam się do ciebie! xd Haha ^^ Scena z okularami jest świetna! I ten jego wzrok! *^* Uroczy chłopak! ^^

    30 Lug 2013 Rispondi
  • Kouchuu

    Uh, wczoraj to naprawdę było gorąco, a dziś za pewne jeszcze gorzej będzie. ; c o haha ^^ Co takiego fangirlingowałaś? xdd

    30 Lug 2013 Rispondi
  • Tutti i messaggi (293)

Descrizione

Attività recenti

  • Smurffete e patimix sono diventati amici. Marzo 2014
  • whisperedvoice e patimix sono diventati amici. Marzo 2014
  • patimix ha aggiornato il suo profilo. Marzo 2014
  • emptytinkerbell e patimix sono diventati amici. Marzo 2014
  • patimix ha aggiunto F.T IslandPrimadonna ai suoi brani preferiti. Marzo 2014
  • patimix ha aggiornato il suo profilo. Marzo 2014
  • patimix ha aggiunto LED AppleFly high ai suoi brani preferiti. Febbraio 2014
  • patimix ha aggiornato il suo profilo. Febbraio 2014
  • patimix ha aggiornato il suo profilo. Febbraio 2014
  • patimix ha aggiornato il suo profilo. Febbraio 2014