Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati (è gratuito).
  • yourrxrays

    i figured it out girl, no worries

    Gennaio 2012
  • yourrxrays

    got it! buuuuut, i dont know how to scrobble..

    Gennaio 2012
  • ContraDoll

    You are very welcome! Thank you for accepting!

    Luglio 2011
  • IshanZ

    hahah, HOT LAVA 2 so amazing

    Novembre 2010
  • LaughingGear

    No problem,you've got excellent taste in music.

    Aprile 2010
  • Yaksann

    No problem:)

    Febbraio 2010
  • kaitlynxrocks

    haha thats pretty sweet! i love christmas cookies, i was watching its a wonderful life now im listening to music.

    Dicembre 2009
  • kaitlynxrocks

    heyyy! how are you? whats going on?

    Dicembre 2009
  • badversion

    no bitchassness plz

    Settembre 2009
  • yourrxrays

    i like your picture!

    Agosto 2009
  • yourrxrays

    yeah yeah yeah yeah yeah

    Luglio 2009
  • HayBung

    hay girl hay.

    Giugno 2009
  • RachelAPP

    Hi Melissa, thanks. Our music tastes are very compatible:-) I've never heard of Kaki King, what are they like?

    Gennaio 2009
  • beardsoverbabie

    hahah thats weird! so did you have a good summer?

    Agosto 2008
  • beardsoverbabie

    heyyy! so you met hye sung? he's telling me about it now haha

    Agosto 2008
  • IshanZ

    not bad, how about you? :)

    Giugno 2008
  • curly31

    I call It Variety..lol

    Giugno 2008
  • curly31

    nice dude Never Really heard of the New York Dolls...I will Defiantly check them out...I see you have listened to Plus 44 i like your music lol.

    Giugno 2008
  • curly31

    Thanks For the add... Definitely like the Cream you have been playing....Since you like the dead kennedys though You should defiantly check out Iggy And the Stooges.

    Giugno 2008
  • magicjim

    The Shins are so perfect for springtime afternoon!

    Maggio 2008
  • humanikin

    Haha well thank you, I like to think so too. So you and Emily are doing raps right?

    Marzo 2008
  • humanikin

    Hello you Virgin...ian

    Marzo 2008
  • SoGood_InBlue

    haha i really dont know and then i tried reading a tab. it didnt work and i think i forgot my scale AND i tried tuning it using some internet tuning thing but it doesnt sound right when i play anyone else but you so im lost

    Marzo 2008
  • SoGood_InBlue

    i realllly need help tuneing x_x

    Marzo 2008
  • SoGood_InBlue

    lol, ill see you at 2!

    Marzo 2008
  • SoGood_InBlue

    yes ma'am!

    Marzo 2008
  • whyyesitscar

    hello to you as well. nice to see there are other laura veirs fans; no one around me has any idea who she is.

    Marzo 2008
  • IshanZ

    :)

    Marzo 2008
  • SoGood_InBlue

    lol same here its WAYYYYYYYY too big for two/three people lol but i like the backyard

    Febbraio 2008
  • SoGood_InBlue

    lol yeah i visited her maybe soon to be house

    Febbraio 2008
  • __heykatx

    HEYOOO mayooo

    Febbraio 2008
  • SoGood_InBlue

    woah okay so i totally responded to that wall post on my other friends page by mistake. ._.

    Febbraio 2008
  • SarahFaith_

    Happy new year to you too!

    Gennaio 2008
  • SarahFaith_

    hey Babygirl!

    Novembre 2007
  • SoGood_InBlue

    i know i know! =/ hows lifeee.

    Novembre 2007
  • SoGood_InBlue

    yoyoyowuusssuppp

    Novembre 2007
  • SarahFaith_

    haha! it's because I'm been listening to the hadcore crap.

    Settembre 2007
  • SarahFaith_

    I LOVE YOU MORRRRRRRRRRRE

    Agosto 2007
  • SarahFaith_

    We're AHMAZINGGG!

    Giugno 2007
  • SarahFaith_

    WE HAVE SUPER COMPATIBILITY! hahaha Yo la tengo<33

    Giugno 2007
  • __heykatx

    ayyyy d0000d :D

    Giugno 2007
  • SarahFaith_

    CHILLIN LIKE A VILLAN YOU?

    Giugno 2007
  • LAST.HQ

    Welcome aboard, mmm_silhouette! Happy listening.

    Giugno 2007