miedzynamimgla

Mańka, Kraków, 21, Femmina, Polonia
jatanczeaniebogra.digart.p…Ultimo accesso: 13 giorni fa

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con miedzynamimgla è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • waysik666

    czesc koleżanko!!!!111

    16 Gen 19:52 Rispondi
  • steffizbajki

    * :

    8 Dic 2013 Rispondi
  • PanSowa

    fajnie :)

    2 Ago 2011 Rispondi
  • jukori

    Potworku, dawno nie gadałyśmy! Trzeba nadrobić :*

    10 Ott 2010 Rispondi
  • c-ukierkowa

    no wieem! chciałabym powtarzać tamten wieczór w kółko ;__________;

    23 Set 2010 Rispondi
  • c-ukierkowa

    dokładnie! : DDD już nie mogę się doczekać jego następnej wizyty u nas, o mamoo.

    18 Set 2010 Rispondi
  • c-ukierkowa

    ty też nie możesz przestać słuchać Czesława po koncercie? : D

    18 Set 2010 Rispondi
  • c-ukierkowa

    wiadomo, toż to ja jestem sex on legs XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    24 Ago 2010 Rispondi
  • c-ukierkowa

    wczoraj sobie zrobiłam n__n

    26 Giu 2010 Rispondi
  • c-ukierkowa

    mi endrju ostatnio nie chciał zaliczyć pracy, bo napisałam więcej niż 150 słów, potem powiedział, że jak znowu napiszę taką długą to na pewno nie zaliczy XDDD' ale napisałam i tak mi przypadkiem wyszło więcej, to tylko skreślił i postawił trójkę :'''D od tej pory jakoś go lubię XDD u kaśki mam do zaliczenia z 3 czy 4 kartkówki DDD: generalnie to śmiesznie jest w przedostatnim tygodniu zaliczania : D damy radę! ^.^ dzisiaj lecę poprawiać dwie rzeczy, życz mi powodzenia! : P

    7 Giu 2010 Rispondi
  • c-ukierkowa

    hej, jakoś tak cię nie widuję na gadu ^ ^ co tam słychać? <3 ja w tym tygodniu będę próbować poprawić wszystkie 13 rzeczy na angolu, lmao po prostu XDD cholera, będziemy musiały nadrobić zaległości w wakacje, nie? (~_^)

    6 Giu 2010 Rispondi
  • c-ukierkowa

    POWODZENIA~~ <333333333333333333333333333333333333333333

    13 Nov 2009 Rispondi
  • c-ukierkowa

    wiem, dostałam wiadomość <3 tylko już późno było i jakoś nie widziałam sensu żeby odpisywać, bo właśnie wyłączałam komputer ^ ^"

    5 Nov 2009 Rispondi
  • c-ukierkowa

    odtwarzałam rzeczywistość najlepiej jak potrafiłam! XD

    3 Nov 2009 Rispondi
  • c-ukierkowa

    *przybiera pozę superbohatera, wlatuje przez okno do pokoju magdaleny i leci w jakieś fajne miejsce, w którym przy okazji sama chciałaby się znaleźć* : D zabijesz mnie, ale jutro robię sernik D:

    3 Ott 2009 Rispondi
  • c-ukierkowa

    odrobić mogę, ale jeśli ktoś to sprawdzi, powie, że nie zasługujesz nawet na pałę D:

    21 Set 2009 Rispondi
  • c-ukierkowa

    walnęłaś mi 600 komentarz na profilu!``` co chcesz na nagrodę? : DDD

    20 Set 2009 Rispondi
  • c-ukierkowa

    wczoraj przed kinem zrobiłam XD

    20 Set 2009 Rispondi
  • c-ukierkowa

    projsen!~```````!!!!!!!!!!oneonewykrzyknik~~1```jedenjeden : DDDDD wczoraj mi koleżanka opowiadała o tym filmie, bo niedawno oglądała i powiem ci, że taki straszny to raczej on nie będzie ^ ^"

    5 Set 2009 Rispondi
  • c-ukierkowa

    ale fajnie! ja mam tylko dwie z tego co popatrzyłam, ale jeszcze się okaże : D chociaż z andrzejem też fajnie! o3o XD w ogóle maniek chciał mi dzisiaj death note'a zabrać ;_________;

    4 Set 2009 Rispondi
  • Tutti i messaggi (61)

Descrizione



• Tyrion Lannister fangirl •



• I want New Zealand trip for our honeymoon •



• raised by my daddy and bugs bunny •

Attività recenti