Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati (è gratuito).
  • Maddieman

    Hi. I'm afraid that radio streaming on the desktop scrobbler now requires a Last.fm subscription. However, you can still listen to the radio for free on the website here: http://www.last.fm/listen

    Giugno 2013
  • TheBrandyBoy

    awww, thanks. Hows everything?

    Agosto 2012
  • reyyan_breezy

    Sorry,i haven't been online here for a while..Thank you, yes i gained my scrops.It took a long time but I did. If i wasn't banned there would be more. But it's okay:D

    Agosto 2012
  • Illuminos

    haha alright I'll waitin for the new video Ye pointin the finger at you :D You have more chances to see him u live in the states ...

    Luglio 2012
  • KarmenLuvsChris

    lol yes he has gone bak 2 blonde :D

    Luglio 2012
  • TheBrandyBoy

    Thanks for the Add!

    Luglio 2012
  • Nelly020

    Nice Cudder plays :DDD How are you? (:

    Luglio 2012
  • Illuminos

    haha yeah it would be a present ! It's not too hard to get his attention... just throw a penny at him and he is yellin at u haha I hope he comes again to Europe at his Cruel Summer tour !!

    Luglio 2012
  • KarmenLuvsChris

    yep me 2! i might check it out tho online and hopefully it will be an improvement from f.a.m.e (which it probbably will be,since the last era was just awful the crazy antics and songs like look at me now etc-btw least fave song from him lol) etc

    Luglio 2012
  • FlyTjSoSweet

    that Fortune Chris Brown is okay, it got a lot of fillers. out of like 19 songs i'm talking deluxe it's about 10 good songs.

    Luglio 2012
  • Illuminos

    hahaha yeah I've seen these vids but that's Kanye.... If you have the chance to see him live, take it. You won't be disappointed!

    Luglio 2012
  • KarmenLuvsChris

    nope haven't heard it yet,(actually i want to buy it but i'm not sure if should cause i didn't buy his last one cause of you know all the stuff he was doing at the time lol etc and i'm thinking this one might be similar to it i.e dirty lyrics rapping etc) ,just some of the songs the ones with videos (don't wake me up , turn up the music etc) anyway i think from the songs i heard i think they're ok'ish but i think you might not like it cause it''s very techno and i know you don't breezy doing dance-pop songs

    Luglio 2012
  • KarmenLuvsChris

    hey girl what's up nothin much just finished college a couple of weeks ago and you? :)

    Luglio 2012
  • zoklin

    saw your music, so I automatically clicked add ;)

    Luglio 2012
  • donnierawr

    fall'12, i think? they postponed it, as always

    Luglio 2012
  • bdre05

    =]

    Luglio 2012
  • wufantang

    wordup !!

    Luglio 2012
  • Illuminos

    yeah I was :) I was so happy when I heard the stop in Frankfurt, Germany on their European tour. On second day the concert was sold out :D the atmosphere was amazing! Best concert I've ever seen :)

    Luglio 2012
  • night-mare95

    hey :D thanks, that's why I send you a friend request ;) Kanye and Cudi are the best.

    Luglio 2012
  • Illuminos

    yeah it's the shit :D kanye is a fukcin genius . I'm so proud saw him life on watch the throne tour :)

    Giugno 2012
  • FlyTjSoSweet

    Chris Brown new cd come out july 3 which is Tuesday

    Giugno 2012
  • KidWhoLovesCudi

    Thanks :) CUDI FTW <3

    Giugno 2012
  • MoneyH0NEY_

    Welcome!

    Giugno 2012
  • KarmenLuvsChris

    thnx :) (lol i will)

    Maggio 2012
  • KarmenLuvsChris

    1st year :)

    Maggio 2012
  • KarmenLuvsChris

    hi jolie haven't seen u in ages well yesterday i had interview at my college to study beauty for next year and u? :)

    Maggio 2012
  • FlyTjSoSweet

    Long time no see! How You Been?

    Marzo 2012
  • DUMB0UT

    Thats good to hear, and yes thats what I said. I'm engaged. Actually got some great news regarding her today as well. Finally got a job making money. doing a job I enjoy, making money to get everything my girl and I want. Awesome feeling.

    Settembre 2011
  • Hanni178

    thanks! I actually edit the created albumclouds, I feel like they're never really representative concerning my favourite albums ;) love your avatar!

    Settembre 2011
  • Hanni178

    hey, thanks for accepting! great taste, greetings from germany :)

    Settembre 2011
  • KarmenLuvsChris

    hi college is gud :) what's up?

    Settembre 2011
  • DUMB0UT

    Haha finally got to the add :P How are you doing today?

    Agosto 2011
  • ShadyMouse

    Yeah I'm alright had 4 trees come down in my yard. My fiancee went ghost for a few days and that worried me but shes okay, she got back to me today. I got news I got a job in a investigation firm friday so thats good news start next tuesday. I tried responding with my new account so you could see my new name on here but no dice haha. I left you a message about it though.

    Agosto 2011
  • ShadyMouse

    Lol hey, glad you liked the poems, I messaged you about my new account. Hit me up sometime on that one.

    Agosto 2011
  • KarmenLuvsChris

    yupp skool sucks :( ,but i'm starting college in like 2 weeks so i don't think there's gonna be anytime to go anywhere

    Agosto 2011
  • KarmenLuvsChris

    it's been good haven't really gone anywhere though :( u?

    Agosto 2011
  • KarmenLuvsChris

    hey girl,missed ya 2 anyway what's up? :)

    Agosto 2011
  • lkxtlks

    hey...how's it going girl?

    Luglio 2011
  • lkxtlks

    hey where have you been girl? did you watch the video of She Ain't You?

    Maggio 2011
  • KarmenLuvsChris

    hey what's up

    Aprile 2011
  • barloga4516

    sayyyy whaaa'? i personally, subjectivly think wale is better than kanye. for sure kanye is out there in ideas for music videos creativly but i draw the line at KKK in his music videos and affilations with the free masons haha. what did you think of wale's track 'mirror' say whos the next group we gonna debate about huh? =P lol

    Aprile 2011
  • stevpm

    hey hey comrade!!

    Marzo 2011
  • ShadyMouse

    Lol does it? Why? Thats what I'd like to get but 5 is fine, catch a nap later on maybe or something. Fuck getting up at 5am though. I use to have to work a security job and the hours were 6pm-6am, that on top of class (9am-3pm) was horrible only day I got to sleep was sunday, and even then I used that more for hanging out. I can't blame ya, that schedule sounds rough and I can definitely relate after the situation I just told ya lol. Alright well I'll send "a sampler" your way if you will lol.

    Marzo 2011
  • lukithaboss

    no prob, nice charts btw. : )

    Marzo 2011
  • SFitzy93

    I feel you on that, the first album was put together brilliantly. He can definitely pull it off, and i'm looking forward to hearing the album. At least he's giving us a new mixtape before he drops the album to keep the hip-hop fans happy. I like that he's trying out new things though, it would be cool if more artists could do something similar.

    Marzo 2011
  • k__baby

    ♥ your charts ♥

    Marzo 2011
  • ShadyMouse

    Haha well when I gotta get up in the morning its usually only 3am, dont sound like much of a difference but eh, I can operate on 5-6 hours of sleep. See my thing is I can deal and actually PREFER being with people like my girlfriend and *CERTAIN* friends, other friends I eventually feel like "Ok... enough of this shit, Ill seeya later man" lol. I'm pretty reserved when I don't know people but once I know em I'm a lot more loose, and crazy - which is what I'm known for lol. The situation with me is Ill be cool with people but Ill care about few, trust even fewer. I'm myself at all times, sometimes I'm feeling open, sometimes Im feeling like being alone - thats just me. That part of your song reminds me of my poem "Fake" I need to share some with you sometime, all this time we spend talking about em lol.

    Marzo 2011
  • lkxtlks

    thank you for doing that. just thank you.

    Marzo 2011
  • ShadyMouse

    Haha yeah. I stay up late, to me thats like 4-5am, I actually got a poem - rather the first in a series of poems called "Nocturnal Rainbows" and the premise is how I always found comfort in the night and each "installment" covers a different "era" of my life. Not weird cus I'm the same way, so if thats weird, I'm weird as well lol. Haha I'm the same way, I prefer the solitude to being surrounded by people more often than not. Only certain people I can handle being around extended periods of time - good scanning method for girlfriends though.

    Marzo 2011
  • SFitzy93

    Really? Almost everybody i asked all said that they preferred the first one. Yeah, i've always been a fan of his darker stuff. Overall though, both albums are fantastic. The next album should be interesting, do you like the fact that he's trying out more of a rock sound?

    Marzo 2011