jiingo

Maschio, Stati Uniti
www.tokyo-nights.comUltimo accesso: Gennaio 2009

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con jiingo è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

HALCALILong Kiss Good Bye 23 Gen 2009
いきものがかりBlue Bird 23 Gen 2009
大塚愛Ai 23 Gen 2009
大塚愛Pocket 23 Gen 2009
大塚愛One x Time 23 Gen 2009
大塚愛Shachihata 23 Gen 2009
大塚愛360° 23 Gen 2009
大塚愛DO*POSITIVE 23 Gen 2009
大塚愛Creamy & Spicy 23 Gen 2009
大塚愛Kimi Fechi 23 Gen 2009
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • one80

    That was really cool....Doing all that on the keyboard and all lol. Though I prefer the original version, of course. :) It's been a while. How have you been? Unfortunately, I can't really find it in myself to visit T-N anymore. I don't harbor any ill feelings or anything...I'm just extremely uninterested. :/

    30 Dic 2008 Rispondi
  • light2008

    Hi,thanks for the visit! Greetings from Japan, :-))

    20 Nov 2008 Rispondi
  • meLLowMorrow

    New FREENOTE 9/24~

    9 Set 2008 Rispondi
  • Garnet-Moon

    By the way, I see you've listened to Kana Nishino. glowly days is a great single :D

    14 Mag 2008 Rispondi
  • Garnet-Moon

    Haha, congratulations! xD I guess it's kind of good that you aren't up to the amount of tracks I've played - it just shows that you spend your time doing others things XD

    14 Mag 2008 Rispondi
  • meLLowMorrow

    Random thought: have you ever listened to JiLL-Decoy associaton? I think you might like them

    7 Mag 2008 Rispondi
  • meLLowMorrow

    But it's Calvin and Hobbes! And a flying time machine!...made out of a cardboard box!

    22 Apr 2008 Rispondi
  • uranothegod

    Yeah! Perfume's new album is just too much (I had my hopes really high for this, but it blew me away anyway : D). Yasutaka san is a god XD

    21 Apr 2008 Rispondi
  • hamatoyoshi86

    Thanks. We're super? cool

    21 Apr 2008 Rispondi
  • meLLowMorrow

    Yep, I thought it was finally time for a change. And something that wasn't Ougi Aina XD But hell, once I finally figure out how to make gifs I'll probably be changing it like every week XD

    16 Apr 2008 Rispondi
  • Garnet-Moon

    Thanks, haha. I really love the cover.

    8 Apr 2008 Rispondi
  • Garnet-Moon

    You know it! Her stuff is addictive... :P I see you listen to Ikimonogakari quite a bit. Have you heard their latest single? I love it.

    22 Feb 2008 Rispondi
  • yasahiro

    yay! ^^ cool music :P lol... lets hope yuhara yuki comes up with some new music, i miss her, lol

    30 Gen 2008 Rispondi
  • meLLowMorrow

    Hey, thanks! Happy holidays to you too. Yeah...my holiday will be a lot happier if the stuff I ordered comes tomorrow. I wanted to have it before Tuesday ;_;

    22 Dic 2007 Rispondi
  • brendasoto

    Hey! ^^ Yeah a little bit :P But my favourite music is always gonna be Japanese! =D What about you?

    8 Dic 2007 Rispondi
  • brendasoto

    Hi! ^^ how are you doin’

    27 Nov 2007 Rispondi
  • Bakahashi

    Yeah but BoA's birthday was on the Fith lol. My charts ended on the 4th. You'll see the actual amount of BoAness on Monday XD

    8 Nov 2007 Rispondi
  • jiingo

    Happy Birthday BoA! It's all BoA all day long! ^_^

    5 Nov 2007 Rispondi
  • yasahiro

    yuhara yuki in common! ^^!! *high five* ^^

    1 Nov 2007 Rispondi
  • one80

    haha...nah, capsule is good...My comment was in reference to your past shout about how capsule was the perfect summer music lol. :p

    27 Ott 2007 Rispondi
  • Tutti i messaggi (95)