jagpog

Jagoda, 30, Femmina, GermaniaUltimo accesso: Giugno 2014

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con jagpog è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Kate BushKing of the Mountain 1 Giu 11:38
RöyksoppRemind Me 1 Giu 11:34
The ClientelePorcelain 1 Giu 11:30
Miss KittinFrank Sinatra 1 Giu 11:26
L.U.CIntro Sztampoland 1 Giu 11:22
Nathan FakeAdamedge Brano preferito 1 Giu 11:15
Nick CaveLet It Be 1 Giu 11:09
BurialDog Shelter 1 Giu 11:06
Booka ShadeSweet Lies 1 Giu 11:02
Martina Topley-BirdValentine 1 Giu 10:58
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • danielprzygo

    hej

    26 Giu 2011 Rispondi
  • maciul123

    fajna playlista Sąsiadko :)

    27 Giu 2009 Rispondi
  • danielprzygo

    siedze i bardzo sie z tego powodu ciesze, ale juz niedlugo wracam i z tego powodu rowniez sie ciesze, bo sie troche stesknilem za paroma rzeczami w Polandzie. niemniej wiem ze predzej czy pozniej wroce tu. a Ty co tam porabiasz?

    15 Gen 2009 Rispondi
  • danielprzygo

    halohalo co tam u Ciebie? alohaaloha;P

    11 Gen 2009 Rispondi
  • wielmoznypan

    http://vimeo.com/1858780

    6 Gen 2009 Rispondi
  • noting666

    najpierw musze zalatwic sobie internet na stancji ;)

    15 Ott 2008 Rispondi
  • danielprzygo

    kizi mizi jeszcze z polski, a gdzie sie lansuje ano w Wawie miescie stołecznym;P i w ramach tego lansu ide na koncer Ladytron. miłoby było gdybyś zechciała wpaść 17 października - nocleg sie znajdzie. papa

    6 Ott 2008 Rispondi
  • danielprzygo

    żyjesz?

    3 Ott 2008 Rispondi
  • noting666

    a kupa jest więc smutno jest

    25 Set 2008 Rispondi
  • noting666

    : /

    23 Set 2008 Rispondi
  • danielprzygo

    no żyje żyje, a Ty? właśnie wrociłem z Izraela - tylko kilka dni byłem i nachętniej to bym został, ale obowiązki wzywają... a co u Ciebie słychać Jagoda?

    23 Ago 2008 Rispondi
  • noting666

    jak to się ścinasz i jak to na biało? o.O mam nadzieję, że nie ścinasz się na chłopa?? Przecież chciałaś wrócić do naturalnego koloru (?)

    22 Ago 2008 Rispondi
  • noting666

    a Ty co tak buczysz?

    17 Ago 2008 Rispondi
  • noting666

    aleś podjęła ch... decyzję. I co ja teraz sam będę robił nad tym pieprzonym morzem?? Stancji jeszcze nie mam. Pewnie będę spał pod mostem, a w zimę na dworcu. P.S. przesłuchaj sobie kawałki Wiley - Wearing My Rolex i Mint Royale - Singin In The Rain, ale jeszcze lepiej - zobacz sobie teledyski, bo są naprawdę spoko :) Idę zamulać do łóżka i użalać się ch... wie czym, czyli zapewne wszystkim co się da

    6 Ago 2008 Rispondi
  • noting666

    bleh... dopiero co wstałem, bo zawsze chodzę w kimono jak wracam z praktyk. A jak zawszę wstaję, to robię sobie kawę, więc idę zrobić sobie tę pieprzoną kawę. Może jakaś mucha mi do niej wpadnie czy coś. Wtedy w końcu wydarzy się coś ciekawego w moim życiu

    6 Ago 2008 Rispondi
  • danielprzygo

    co tam słychać? jak sie miewasz? nic nie odpisalas ostatnio na sms? why? pozdro

    4 Ago 2008 Rispondi
  • danielprzygo

    heloł! jest tam kto?

    21 Lug 2008 Rispondi
  • danielprzygo

    lol ale zmienili last fm!

    17 Lug 2008 Rispondi
  • danielprzygo

    wiesz co jest najlepsze, z sam miałem ochotę Ci to wysłać, a żeby było ciekawiej to mam to w jednej z zakładek otwarte;)

    13 Lug 2008 Rispondi
  • danielprzygo

    http://www.youtube.com/watch?v=v-TAxm00jOg&NR=1

    13 Lug 2008 Rispondi
  • Tutti i messaggi (62)