jaduluoz

Jacob DeBoer, 26, Maschio, Stati UnitiUltimo accesso: Febbraio 2011

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con jaduluoz è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • ceenD

    I listened to the Brian Eno song you had on your fb page, don't you think Rhubarb by Aphex Twin sounds ridiculously similar? I wonder if it was a cover of sorts by Aphex.

    7 Feb 2010 Rispondi
  • kaneth

    nah, i need to tap into their old shite. good looks bro. "lemme get a hork of that braA"

    27 Gen 2010 Rispondi
  • kaneth

    the antlers ftw MANG!!! dig it

    27 Gen 2010 Rispondi
  • AhojLove

    Have you listened to "Clues"? It's really good, dudes from Arcade Fire and The Unicorns. Pretty similar to The Unicorns.

    25 Ott 2009 Rispondi
  • ceenD

    Rhubarb by Aphex Twin is such a lovely song.

    23 Set 2009 Rispondi
  • ceenD

    I pretty much love every song on his cd. I have a weird fascination with good song endings and that cd has some sweet ones. I had no idea about any new songs so thanks for the link yo!

    17 Ago 2009 Rispondi
  • iceguy118

    Have you seen that pirate bay might go legit??? Where will the music come from??

    30 Giu 2009 Rispondi
  • SHADOWOFGOD

    have you checked out the field's new album: yesterday and today, yet?

    25 Mag 2009 Rispondi
  • AhojLove

    Do you think that deerhunters listen to Deerhunter? I would....it would be awesome. Nothing like firing shotguns and listening to deerhunter.

    21 Apr 2009 Rispondi
  • ceenD

    oh no! our musical compatibility has gone down : (

    14 Apr 2009 Rispondi
  • AhojLove

    You should dye your hair black and start only listening to the cure. Perhaps your roommates would like you better.

    13 Feb 2009 Rispondi
  • kaneth

    you know "all of the wine" is to die for. haha.

    13 Feb 2009 Rispondi
  • ceenD

    That song by Stars of the Lid is lovely, I'll be sure to check out more songs off the album. I remembered that The Cars Are the Stars were formerly known as "Playdoh" and the album they released is called "Fragments." As for Secede, my go to songs are "Leraine," "Foliage Pathway," "Born in a Tropical Swamp" and "Kingdom of Hearts" all off of "Tryshasla."

    7 Feb 2009 Rispondi
  • SHADOWOFGOD

    THEY CALL ME DA IPOD KING

    3 Feb 2009 Rispondi
  • ceenD

    I just got some Stars of the Lid songs and I really like them so far, esp. "requiem for dying mothers part 1" also, I checked out some fuck buttons (i feel funny typing that out, gotta love the name haha) and I liked what I heard. If you enjoy ambient, check out this band called Secede ( i think there might be a metal band by the same name) and The Cars Are the Stars. Secede's stuff is a little more on the extra terrestrial side lol, but they gots some good tracks.

    1 Feb 2009 Rispondi
  • iceguy118

    Yeah man I tend to stay away from Best Buy...makes my soul hurt...also my wallet. I am trying to finish the BS they tell me i need to get my degree then I am back to Denmark on the first flight. What are you up too man? Do you live in PH now? I live in Saginaw but I am home every weekend if you ever feel like hanging out.

    31 Gen 2009 Rispondi
  • gnomechomsky107

    you're right...new antony and the johnsons is really good

    24 Gen 2009 Rispondi
  • gnomechomsky107

    hey friend. new neko case song is out...have you heard it? it's pretty decent.

    20 Gen 2009 Rispondi
  • gnomechomsky107

    it's because we're SUPER awesome, i bet

    8 Gen 2009 Rispondi
  • AhojLove

    Do you think the song "the rip" is about farting?

    28 Dic 2008 Rispondi
  • Tutti i messaggi (30)

Descrizione

liqqa sto

Attività recenti

Gruppi (2)