gallic_shrug

24, Maschio, FranciaUltimo accesso: 10 ore fa

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con gallic_shrug è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • adamsushiroll

    omg omg omg there's too many to choose!! it has to go motorcycle > galaxy supernova > karma butterfly > lips > everyday love > rest. the whole album is just dsjvcfdsiv AMAZING. what about you ^_^

    19 Dic 2013 Rispondi
  • jroxyjrock

    Thanks You ^^

    11 Ago 2013 Rispondi
  • completelyfool

    that's right! so excited to see my girls back ~

    29 Mag 2013 Rispondi
  • theshellykumar

    i recommend all songs XD ahaha i would say c: In the Summer The Chaser Come back again Before the Dawn~~~

    25 Mag 2013 Rispondi
  • Ratizi

    Well now you did! haha. Thanks again :D

    22 Apr 2013 Rispondi
  • Ratizi

    No problem ^_^~ but you still havent accepted it! :P

    13 Apr 2013 Rispondi
  • tainaracr

    you're welcome ! :D

    24 Gen 2012 Rispondi
  • manoel_carneiro

    Yaeah Boy! Im From Brazil, you like there? Oh, you have a great charts, ok? And u are so cute! lol Hugs From Brazil!

    22 Ago 2011 Rispondi
  • AaliyahCarmela

    Yeah I miss Luke & Noah :)

    7 Ago 2011 Rispondi
  • Kimagure_Miya

    WIsh I could say 'it wasn't', but... it was ç_ç I cried so much when f(x) came out TwT . What a pity you couldn't attend! But they said that probably they'll make other concerts in future, here in Europe. I hope so soooo much!

    17 Giu 2011 Rispondi
  • Kimagure_Miya

    I've been there for the SM Town thing and actually I usually call myself 'Miya' , when I meet someone XD . LOL.

    15 Giu 2011 Rispondi
  • Kimagure_Miya

    Wish I had D: unfortunately I don't. But since I hate how my real name sounds, I prefer the 'french version', lol. Nice to meet you <3 .

    15 Giu 2011 Rispondi
  • D-Factory

    Merci beaucoup c'est gentil : )

    14 Giu 2011 Rispondi
  • FrancisLille

    Dude, your music tastes are so loooooowwww ! :/

    11 Apr 2011 Rispondi
  • D-Factory

    Ok c'est dommage ( et pas grave ) pour msn ! C'est marrant nous avons pas mal de titres en commun dans notre top 20 !

    11 Gen 2011 Rispondi
  • D-Factory

    Hey ! Oui ca fait plaisir de voir un français qui a les memes gouts que moi ! Ce n'est pas souvent lol Je suis dans le sud de la France ! Si ca te tente nous pouvons parler sur msn , si tu as évidemment !

    4 Gen 2011 Rispondi
  • Diegoth18

    thanks ^^! how are you :D

    29 Ott 2010 Rispondi
  • vinaixa67

    I'm glad I've helped! if you want, follow me on Twitter because that's where I posted my all to download and perhaps interest you. What do you say? https://twitter.com/#!/josepvinaixa

    24 Ott 2010 Rispondi
  • vinaixa67

    thanks for listen my "Promise This" version ripped from The X Factor!! :D

    24 Ott 2010 Rispondi
  • haveuconfessed

    yes they're mine thanks :D anyway it's just a hobby

    2 Set 2010 Rispondi
  • Tutti i messaggi (43)

Descrizione