ekolipik

Nafiz Emre Konuralp, 100, Maschio, Turchia
www.nafizemrekonuralp.com/Ultimo accesso: mese scorso

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con ekolipik è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Yayar

    Merhaba! Güzel bir listeyi oluşturdun! Belki internette depolama alanı arıyor musun? Arıyorsan sana yeni bir site önermek istiyorum: http://kutucugum.com/ Burda dosyalarını (müzik, film, metin, aslında her şey) hem yükleyebilirsin, hem de indirebilirsin, ayrıca arkadaşlarınla paylaşabilirsin. Bu site ücretsiz ve limitsizdir. Kayıt olmadan siteyi kullanabilirsin. Lütfen buna bir bak, belki beğeneceksin :)

    6 Ago 9:09 Rispondi
  • erdemkorkmaz

    merhaba tanıştığımıza memnun oldum..epey ortak müzik varmış dinlediğimiz.. ayrıca, web sitenizi inceledim..çok güzel fotoğraflar var, tebrik ederim..

    1 Lug 2012 Rispondi
  • beeteeka

    Müzik zevkinizi bilemiyorum ama avatarınız cidden çok iyi. "Masküklenim ulan!" diye bağırırcasına adeta...

    24 Gen 2010 Rispondi
  • robocoke

    :) çok geç. arşivini karıştırıyordum... tebrik ediyorum :) müzik zevkin gerçekten çok iyi.

    1 Dic 2009 Rispondi
  • clovil

    cool!!! thx ;D

    29 Ago 2009 Rispondi
  • ekosebalik

    ay! kırmızı olmuş müzik uyumumuz.radyonu beğenerek dinlediğimden sanıyorum:)sevgiler..

    23 Ago 2009 Rispondi
  • RammyRoo

    Selamlar usta! :)

    4 Ago 2009 Rispondi
  • monabaker

    evet bir ara çılgınlar gibi dinliyodum (: genelde sonbahar ve kışa denk geliyo hehe (:

    15 Lug 2009 Rispondi
  • ekosebalik

    pink floyd evet.bu arada aşağdaki arkadaş amerikalı ama merhaba diyebiliyor.ne güzel dimi:)

    13 Lug 2009 Rispondi
  • ekosebalik

    ben de dinginlik etiketine:)

    12 Lug 2009 Rispondi
  • CursedZephyr

    hesaplamayla olacak şey değil,kafaya göre dinlemek gerek. iyi bir dinleyici olunca, o sayıyı geçiyor bile zaten.

    1 Lug 2009 Rispondi
  • liya__

    paatos da olabilir

    30 Giu 2009 Rispondi
  • liya__

    evet sanki çok oluyoruz:p

    30 Giu 2009 Rispondi
  • oholey

    ahah, hakikaten de öyleymiş (:

    28 Giu 2009 Rispondi
  • jade0307

    Hayır.

    23 Giu 2009 Rispondi
  • jade0307

    Why not (:

    20 Giu 2009 Rispondi
  • nrtncyln

    evet güzel şarkıydı...eğer dinlemediysen The Malcontent (The Modern World) de gayet iyi.. tavsiye edilir :)

    20 Giu 2009 Rispondi
  • Maudie00

    E tabi insanın karşısına sürekli çıkınca şarkının dinlenesi kalmıyor pek. Popülerite kötü bi' şey :D

    14 Giu 2009 Rispondi
  • Maudie00

    Evet bence de :) Hani bi şarkıyı rastlantı sonucu duyarsın sonra da bağımlısı olursun ya, benim için öyle bi şarkı.

    11 Giu 2009 Rispondi
  • alyoshia

    tıHhhh... korKmak mi =)))

    11 Giu 2009 Rispondi
  • Tutti i messaggi (64)

Descrizione

Attività recenti

  • ekolipik e sametnba12 sono diventati amici. Ottobre 2014
  • ekolipik e Dark-Funeral sono diventati amici. Luglio 2014
  • ekolipik e Dark-Funeral sono diventati amici. Luglio 2014
  • ekolipik e materyalex sono diventati amici. Luglio 2014
  • ekolipik e laclacrimosa sono diventati amici. Luglio 2014
  • ekolipik e muzikligunler sono diventati amici. Luglio 2014
  • ekolipik e muzikligunler sono diventati amici. Luglio 2014
  • ekolipik ha aggiornato il suo profilo. Gennaio 2014
  • ekolipik ha aggiornato il suo profilo. Gennaio 2014
  • ekolipik e yalcingizem sono diventati amici. Gennaio 2014

Gruppi (11)

Visualizza altro