edgeofadream

claire, 21, Femmina, Australia
twitter.com/__phenomenaUltimo accesso: 20 giorni fa

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con edgeofadream è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

blink-182Untitled Ieri 08:49
blink-182I Miss You Ieri 08:45
blink-182Down Ieri 08:43
blink-182Adam's Song Ieri 08:39
blink-182The Rock Show Ieri 08:36
blink-182Not Now Ieri 08:31
blink-182Feeling This Ieri 08:28
blink-182First Date Ieri 08:26
BanksBeggin for Thread 20 Gen 9:36
HonneWarm On A Cold Night 20 Gen 9:32
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Nandobobando

    Kiss Land. Thoughts?

    17 Set 2013 Rispondi
  • Charlee64

    https://www.facebook.com/aghastmiamimusic

    24 Ago 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    Not an idiot any more! Sydney have two shows... Just so you know. Going?

    18 Lug 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    Oh wait... It's in Melbourne :( I'm so sorry. I look like an idiot now lol.

    19 Giu 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    ANOTHER FRANK OCEAN SHOW. YAY FOR YOU!

    19 Giu 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    :( I'll go extra hard son. Try scalpers or something. You might get lucky. Hahaha! I'll cool it on the recommendations. Can't help it if we listen to the same shit though. I get excited alright? LOL. Give up the Ghost is great though. Do get it! Also fuck you betta sucks but the video is awesome because she's a hot ranga. Mmmmm rangas. Sucks that you didn't get Frankie tickets fuuuuu. Better not fail with the weeknd like this too. Shieeeet I'm gonna be late for my film festival shift.

    6 Giu 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    TIFF IS INCREDIBLE!!! I just got into Polica around 2 weeks ago and just fell in love with their sound. Plus Channy's vocal inflections are reminiscent of Justin's so it's a perfect match lol. They might just be my new favourite band. Just got into Jacques Greene as well. Really cool. Agreed with the collab thing, but when it's two artists you absolutely love, it generally works well because you really want it to. Case in point, David Byrne and St. Vincent, MJ and Paul McCartney... Even Kanye and Bon Iver as well haha. Frank tickets were 84.90 btw, reasonable price I guess. Friend got em for me today :D And yeah I finish this year. Might go Japan instead. We'll see... Also, yeah you've got the schoolboy thing right haha. I listened to habits n contradictions a while back.. Liked it, didn't love it. Preferred Ab-Soul's solo effort. None touch Kendrick though. http://www.youtube.com/watch?v=kTLNMMV5NqI&feature=share&list=UUYXYrDm6Xyzb_zPlm2XvRMw - Heard this? Female Weeknd much??

    4 Giu 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    Also, I never asked you what you thoought of Kiss Land lol. I for one really loved it. The beat is probably the best one I've heard since 'The Fall' lol. I love Illangelo but the Weeknd shines extra hard when he works with other producers.

    1 Giu 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    Haha whaddyaknow... Frank's doing sideshows. Massive grin on my face all of yesterday. Yes! Italy themed movie marathons are cool. Speaking of which, I've been listening to Nino Rota's soundtracks recently. They've gotta be some of the most gorgeous compositions EVER. It should be your soundtrack to Italy lol. It's great to get out and travel though. Europe's on the top of my list. A couple of my good mates went on exchange to Sweden and Manchester last year and they came back with really cool stories. Got me into a lot of psych bands they heard there. Speaking of which, I was out with them tonight at Goodgod where we saw a really cool Aussie band called the Murlocs play. Worth checking out.

    1 Giu 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    Yep, all nighter and I'm about to throw another one. And no LOL he didn't quit the band.. You can breathe easy now. Just quit drinking haha (which is also lame). Fix ur faec naow. (Literally clapping after hearing that killer pun btw). Guess he had to quit before trouble found him... (ahurr hurrhurr) And yeah, Frank's album is stored in my head too. If he announces a sideshow I'll flip the fuck out. I'd be so excited I'd probably shout you tickets without even realizing it. And Italy over Austin? Good choice... Time to live la dolce vita. Im so delirious with no sleep right now so its fear n loathing in the burbs of western sydney lawl. When do you ship out? Also, random not.. Sydney Film Festival is comin up! My fb page died ages ago so I'm gonna be using the festival to revive it on Wordpress or something.

    28 Mag 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    also, weren't you supposed to go to the states? Remember talking about this a while ago lol. Fear n Loathing in Austin, Texas

    27 Mag 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    fuck, so brain dead now.. doin an assignment due at 1 so I thought I'd take a break. Look at me, coining new genres and shieeet. Reminds me, gotta listen to moar panda bear. Berninger was always shitfaced live haha, think he quit recently though, according to this album. Really wanna see em again. Going Splendour this year? Frank Ocean :(, y u no come Sydney!! I miss nueva York too. Saw blackstar, wu tang, atlas sound, the national, wye oak, my morning jacket, band of horses, my brightest diamond and a few others I can't remember... saw bon iver and lianne la havas in chi-town too

    27 Mag 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    Mmmm, the new daft punk is like proto-prog-disco-shag-funk-rock-electro-colour-acid-jizz-whizz-digital-meets-analogue-eargasmic-orgy. You can see how much I love the album. Glad to know you love 'doin it right' too. Agreed on the national. Saw em live in New York a couple of years ago. Truly unforgettable performance. Love shitfaced Matt berninger. Heavenfaced is good too. Lol, I love both those songs. Demons and This is the Last Time stand out too. As do the catchier but slightly weaker Fireproof and I Need My Girl. Also, listened to Savages for the first time today. They are really something. You should check em out if you haven't already.

    26 Mag 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    Woohoo! Thanks a lot, you awesome person you. The feedback is much appreciated lol. We're looking at recording an EP in the holidays with a bunch of musos. So glad I found a guy with a super sexy unique voice. I'll keep you posted since we're last.fm buddies. Good to see your listening habits are still on point as well. New daft punk and national albums? HNNNNGGG

    24 Mag 2013 Rispondi
  • Nandobobando

    https://soundcloud.com/abstractyouth/high-for-this-remix-feat-tony Shameless self promotion lawl

    24 Mag 2013 Rispondi
  • prinlm

    Hi!

    31 Mar 2013 Rispondi
  • dancehalldaze

    i don't think i even have enemy in my archives haha not the biggest fan for some reason :S first song of his i actually haven't liked...what a milestone! ah noo i don't think it's that one, but i just googled and that actually has a pretty good lineup too! haha whaaat is with all these wonderful festivals this year?! yeaah i think in the first week he was like 13th or something, god knows what he is now...hah but that's still pretty good considering pitbull and taylor swift and all that are usually the 6's and 7's! true dat. regardless of price too! which is a big symbol of dedication for poor little me haha

    2 Dic 2012 Rispondi
  • dancehalldaze

    whaa you should like the zone now that you're a drake fan! haha not even probably but i can dream. i need someone else to share my embarrassment. yeaaah i'm not sure about a festival unless he plays at that rnb one whose name i can't remember hah more likely just a gig. i have a feeling he's played in like sweden or someplace random like that and he's becoming pretty commercialised in recent times so we could be in luck! i imagine he'd do a world tour at sooome stage, once the demand gets too damn high hah we just have to spread the word so he becomes so famous that not coming here is out of the question!

    30 Nov 2012 Rispondi
  • dancehalldaze

    maybe it's good he's coming here so late so we'll get to hear all the best...and he will have had time to practice singing them live! haha like wicked games he's sung so many times he's pretty much perfected it live methinks! (but that might just be me 'cause i love it hah)

    29 Nov 2012 Rispondi
  • dancehalldaze

    yiiis i had them on repeat for a while before haha they sound so different that it's almost like new songs! soo good. apart from jools holland the other night and this i've never actually heard him so clearly live without stupid fangirls singing haha mm the knowing was definitely the weakest which was sad 'cause it's one of my favourites haha if he had've swapped the zone with next or maybe initiation he dead-set would've sung allll my favourites! so perfect hah. me tooo. but he has to come here. he has to!

    29 Nov 2012 Rispondi
  • Tutti i messaggi (201)