dirdirdir

Femmina, TurchiaUltimo accesso: ieri mattina

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con dirdirdir è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • sonictunic

    Bizim ufaklik buyudu de masterlara geliyor yanina baksana :)

    11 Ago 11:16 Rispondi
  • sonictunic

    Buket :)

    31 Lug 6:08 Rispondi
  • Dilzy

    Arşive bi bakmam lazım ne var ne yok ama "oo süpermiş, kesin paylaşmalıyım" dediğim bir şey olmadı bu sıralar ya :(

    30 Lug 15:39 Rispondi
  • Dilzy

    The War on Drugs i dinliyodum bi ara, bi tekrar dinliyim :) O kadar cok grup var ki. Yeni bi seyler kesfettin mi bu aralar? :)

    27 Lug 10:18 Rispondi
  • Dilzy

    Interpolun 25 olup Nationalin 45 pound olmasi uzdu acikcasi. Ben de su an bilmiyorum :( ama Erlend'e kesin giderim, beraber gidelim :)

    24 Lug 19:23 Rispondi
  • Dilzy

    Bukettt beraber konsere gidelim! Ama senle hic ortak seylere gitmiyoruz sanirim :( Interpol'e biletimi kaptim henuz. The National?

    21 Lug 20:01 Rispondi
  • _orpheus_

    Hemmen!

    5 Dic 2013 Rispondi
  • _orpheus_

    ha o zaman sıkıntı yok! :) senede 1 görüyorsan önemli değil, gidebilirsin (utanmadan bir de geçen sene kasım ayında gördüm diyor ya! hınımınınınımınınınhını! :) ) bkz:iç ses. Hayır tam da the cinematic orchestra dinlerken yazmış olman da pek bi manidar :))

    29 Ott 2013 Rispondi
  • _orpheus_

    senin 1 senelik gy!be konser kotan dolmadı mı? hayır ayıp denen bişey var canım!

    29 Ott 2013 Rispondi
  • kaang

    Yukarıda profilini gördüğünüz kişi çok güzel bir insan ^_^

    2 Gen 2013 Rispondi
  • two-headed-girl

    Dateler bugün açıklandı da satış cuma günü olacakmış.. Ne yazık ki öyle olacak sanırım :( Ya da konser tarihine yakın bir dönemde face value bulmaya çalışırım durum olursa.

    12 Dic 2012 Rispondi
  • two-headed-girl

    http://ticketstarter.co.uk/tickets/neil-young :/ from £ 79.95 Birmingham'a da geliyor ama çok pahalı yaa :(

    12 Dic 2012 Rispondi
  • two-headed-girl

    o film çekilirken ortama ne kadar karbon salınmış hiç düşündü mü acaba akjhfakjfhkajhfkjah hadi iyi geceler mate!

    11 Dic 2012 Rispondi
  • two-headed-girl

    özellikle belirtmeyelim lütfen, zaten unutmaya çalışıyorum ajahsjahdahjafkadla

    11 Dic 2012 Rispondi
  • two-headed-girl

    yaşasın spontanlık! akjfhajfhakjfhakjhfkjahfafa

    7 Dic 2012 Rispondi
  • two-headed-girl

    bazen bu açıdan türkiye'de olaydık iyiydi diyorum ha :P

    7 Dic 2012 Rispondi
  • two-headed-girl

    Evet ama öfff Yo La Tengo da vardı dimi :P Ben en iyisi martta bir yer kapatayım. Biletler bitmez heralde diye tahmin ediyorum. Şu anda alamam zaten de aklımızda bulunsun yine de.

    7 Dic 2012 Rispondi
  • two-headed-girl

    http://www.last.fm/event/3425416+ATP+Presents:+Beach+House+-+supports+TBC what'ya think?

    7 Dic 2012 Rispondi
  • two-headed-girl

    İyiymiş o zaman takip edeyim ben de :) Teşekkürler tekrardan! Bob Dylan kadar kutsal olur benim için :))

    21 Nov 2012 Rispondi
  • two-headed-girl

    Cheers mate!!! Baktım sitesine falan ama gözükmüyor dateler, sold out olmuş bile galiba yaa :(((

    21 Nov 2012 Rispondi
  • Tutti i messaggi (615)

Eventi

Visualizza altro Aggiungi evento