Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati (è gratuito).
  • iameclectic

    'ello Breda ~ good to see a pulse! :D Sooo, did you get to see Foster the People @ Red Rocks?

    Aprile 2013
  • iameclectic

    Checking in on the living ~ I think :)

    Gennaio 2013
  • iameclectic

    Hey music and Spotify lover! ~ if ever there and wanna check out a Soundrop play list I created, please do ~ [Best Songs of 2012] ~ feel free to vote and ADD some songs. They should be tracks from 2012 only. http://open.soundrop.fm/s/W6T9GUdzRl1lqm6u. If that link doesn't do it for you, go to Soundrop and search [iameclectic]

    Maggio 2012
  • iameclectic

    Heard these guyz yet? The Neighbourhood: http://soundcloud.com/radamsonjams/the-neighborhood-sweater - getting a lot of + comments on blogs.... ♫

    Maggio 2012
  • iameclectic

    I'm really gettin' into this band [Scars on 45]... have you listened or seen 'em yet? http://snd.sc/JiLkSc

    Aprile 2012
  • iameclectic

    I'm doin' good girl ~ I see you playin' The Band. I had to play them as well. RIP Levon Helm.

    Aprile 2012
  • iameclectic

    You alive? Hope things are going well for you!!!

    Aprile 2012
  • iameclectic

    Seether's new Remix-EP worth a listen!

    Febbraio 2012
  • vlasalvia613

    Wilco with White Denim next month should be awesome. I've seen Wilco a couple times back in Chicago and Cleveland years ago, and White Denim here in Denver just months ago at the Larimer Lounge. All excellent shows ; ) For some reason I just can't seem to get into Wilco since "A Ghost is Born" (2004?), so I don't plan on being at that show, but I live only a few blocks from the Fillmore, so who knows...

    Dicembre 2011
  • iameclectic

    FYI ~ El Camino is now on Spotify :)

    Dicembre 2011
  • iameclectic

    breeeeeeda! long time miss ~ yep i'm a big black keys fan. Seen 'em 3 times live and have followed them since their early days in Akron, Ohio (I live in Ohio). I did buy their album this AM for 6.99 on Amazon ~ just couldn't wait for it on Spotify. Good album ~ if you get it, you'll enjoy!

    Dicembre 2011
  • vlasalvia613

    Radio Moscow was good, they didn't play last though, but I got to hang out and drink with the band afterward so that was kinda cool. Heads up, the drummer said that him and the guitarist are planning on starting up a new band with a more mellow sound. What shows are you looking forward to?

    Novembre 2011
  • vlasalvia613

    I have to work late tomorrow, so I will be rolling solo to the show, also. Come say 'hi' and hang out. I've seen Radio Moscow headline for larger acts at the Larimer Lounge, and the fact that they just released a new album is enough logic for me to assume they're the real headliners ; )

    Ottobre 2011
  • vlasalvia613

    Thanks for the add. Are you going to see Radio Moscow on Friday? I get the impression that they're the headliners, right? But, the 3Kings website is leading me to believe otherwise...

    Ottobre 2011
  • iameclectic

    yeah 6:12 here ~ i'm an early riser ~ what's your excuse? :-) PS did I tell you I got My Morning Jacket tickets for August ~ can't wait...

    Luglio 2011
  • iameclectic

    Happy 4th! Let off a firecracker for me! :-)

    Luglio 2011
  • iameclectic

    oops hate it when i leave the "r" off words ~ duh

    Giugno 2011
  • iameclectic

    u are amazing! I WANT you concert schedule!! Oh, and it's okay to hug a girl ~ notice how I just assumed it was a guy :-D

    Giugno 2011
  • iameclectic

    just got off work (thank god) and saw your shout ~ I've seen Red Rocks on TV/DVD concerts and wish i could go there someday ~ you're lucky to be so close. I must admit, I don't know much about Dispatch (and u know i have an extensive library) ~ sooooo, I'm on Hypemachine listening to them now ~ glad you got to go to the concert ~ what a let down that would've been to get there and not be let in ~ did you ((hug)) that guy!!! See ~ we're not a douche bags :-D u have a good evening girl ~ i'm just gonna try to stay cool (92 degrees today) :-/ i need a swimming pool! cya

    Giugno 2011
  • iameclectic

    ahhh man ~ feel bad for you having to miss mmj, but I feel worse for the "douche bag" cause it sounds like you're 'bout ready to mess some up for that stunt ~ wouldn't wanna be in his shoes. Yep ~ iLike Circuital...and I have a chance to see them on either August 8 or the 18. Haven't gotten my tickets yet for me and my girlfriend ~ she better not turn out to be a douche bag! :-D btw ~ can girls be douche bags or is that pretty much isolated to the male species (along with other names we often earn) jk ~ have a good remainder of a week ~ only three days til the weekend ((forturnately)) ~ L

    Giugno 2011
  • iameclectic

    How do you like the new My Morning Jacket Album ~ and did you see them in concert on the the 31st ~ how was it ~ tellmetellmetellme!

    Maggio 2011
  • iameclectic

    happy cinco de mayo! http://doghouse-saloon.com/wp-content/uploads/2011/04/cinco-de-mayo-dog-house-saloon1.jpg

    Maggio 2011
  • iameclectic

    Travis Barker ~ quite the drummer! And is a tatoo billboard :-) Hope you're doin' good. ♫

    Marzo 2011
  • iameclectic

    was that at the BK concert? balloons ~ cool.

    Gennaio 2011
  • iameclectic

    oh ~ ps ~ did you catch the Greenhorns in the second show? If so, what did you think of them ~ I've seen their name out there, but not listened much... ♫

    Gennaio 2011
  • iameclectic

    I gave "The Silent Years" a listen (about 10 songs) and I like <Someday> along w/ the song you noted as well. They sorta remind me of Train, so I'd have to be in the mood to really listen alot. Here's the "Someday" clip. http://ilike.myspacecdn.com/play#The+Silent+Years:Someday:6307473:s43218553.11305279.18428072.0.2.98%2Cstd_018785f1c4524e6583b935e38d6834a4. Glad you had FUN! Hmmm ~ my music tastes this week have taken me down the American/Blues route a bit lately (which is why i ♥ The Black Keys ~ look on my page and you'll see some info 'bout Seasick Steve. Try some of his stuff ~ but remember, I tend to go down roads less traveled sometimes.

    Gennaio 2011
  • iameclectic

    You lead me to "The Silent Years" ;-)

    Gennaio 2011
  • iameclectic

    Breda reveals "the handsome man" :-D HAVE FUN AT BLACK KEYS ON NEW YEARS EVE! I am soooo frickin' jealous!

    Dicembre 2010
  • iameclectic

    Join me in remembering John on the day he "got out of one car and into another." If that doesn't make sense, please watch the video's last 10 seconds.... http://www.youtube.com/watch?v=jknynk5vny8 ~ IMAGINE ~ http://ilike.myspacecdn.com/play#John+Lennon:Imagine:13390:m6021797

    Dicembre 2010
  • iameclectic

    See if you can stream some of this. This band makes me think retro ~ kinda popish, but gotta love the Everly Brothers, the Byrds, and Dusty Springfield's a bit of the Beatles influences. I'm just now discovering them ~ if you have time ~ experiment ~ careful though ~ sorta of a 60's throwback sound, so don't get too high. http://www.myspace.com/thesails

    Novembre 2010
  • iameclectic

    you're very perceptive ~ or i'm more transparent than i thought ~ thnx for the PM and the quote ~ very good words to live by ~ ♫ L

    Novembre 2010
  • iameclectic

    It's been fine ~ I went a little silent for a bit ~ sorry... Hope you're gearing up for the Holidays :-) ~ as you can see ~ i am ((yum))

    Novembre 2010
  • iameclectic

    ((smootch))

    Novembre 2010
  • iameclectic

    nirvana mtv unplugged ~ even though they fought like hell with MTV over that ~ it's really some of their best perfromances ~ You know ~ I don't have much Alice in my library ~ go figure ~ so do you like their unplugged? btw ~ can a guy experience a joygasm or is that just a woman thing? :-D Term cracked me up... So are you dancin' in that avi? Looks like you're having fun!

    Ottobre 2010
  • iameclectic

    I love talking to you! Yes! I have the movie ~ not only do I think Jack White is a genius with the guitar, I'm a BIG fan of U2, but mostly 'cause of Edge. I was so impressed with the way he can take a sound and bend, distort, and caress it to be whatever his imagination wants it to be. I actually like the beginning the most! ~ when Jack takes a bunch of shit and turns it into an electric guitar ~ just toooo cool. Then of course Jimmy is the mentor of both of them. Makes me wanna go plug it into the dvd player ~ thanks for making think of these guyz all together blending their art into one beautiful moment. ♫ Lance ♥

    Ottobre 2010
  • iameclectic

    yeah ~ sorta had a grunge streak going on don't I? I see you joined the Jack White group ~ if you're gonna be a groupie of Jack ~ I say excellent choice ;-P

    Ottobre 2010
  • iameclectic

    I'm waking up ~ thought I'd come by and say "HI" ~ have a good weekend!

    Ottobre 2010
  • iameclectic

    That was quite the msg! Ahaha ~ i inspire someone =) made my day... I'll get back to you on some of the "other" content of "your night out". Oh btw ~ answer that phone ~ it's stu again :-D On another note, I was just given this bluesy recommendation, downloaded Todd Wolfe ~ know him? http://ilike.myspacecdn.com/play#Todd+Wolfe:Heaven:55308307:s44601635.11559036.21373598.0.2.19%2Cstd_15641ed09c564926a9b978c5a380a186

    Settembre 2010
  • iameclectic

    BRMC ~ good choice =)

    Settembre 2010
  • iameclectic

    Turn up the volume ~ expand your screen ~ enjoy some Band of Skulls :-) http://www.youtube.com/watch?v=ChkIImXr3x0&feature=related

    Settembre 2010
  • iameclectic

    Happy Happy WEEKEND! ♪ ♫ ♪

    Settembre 2010
  • iameclectic

    Now that I'm a Junior Kimbrough fan, thought I'd share some blues with you in your PM. ~L~

    Settembre 2010
  • iameclectic

    Hi Breda ~ just downloaded M.Ward's newest and although I had to spin it a couple times, it is beginning to make an impression on my nervous system. You may want to give it a try. http://www.mwardmusic.com/ ~ oh, btw, you are going to see two awesome groups! Kings of Leon (excellent) ~ My Morning Jacket ~ (Lots of Talent) ~ I'm a bit jealous.

    Settembre 2010
  • iameclectic

    happy ☺weekend!

    Settembre 2010
  • iameclectic

    Yep ~ you turned me on... (to Junior that is...) Seriously, he's the real deal. Thnx.

    Settembre 2010
  • iameclectic

    How'd you get so smart? =D I downloaded 3 junior kimbrough songs and you are sooo right ~ I hear Dan all over it! Thnx! I'll play these awhile and possibly go after some more influences at Fat Possum Records. Good recommendation girl! I got blistas on my fingas :-D

    Settembre 2010
  • iameclectic

    luv the new avi ~ arcade fire ~ listened to 'em a bit and like what i hear ~ i'll try 'em again ~ been into blues a lot lately playin' on guitar ~ it's a beautiful day in ohio ~ going out on a loooong motorcycle ride ~ have a good day breda ♫ ♪ ♫ ~ L ~

    Settembre 2010
  • iameclectic

    just came by to say hi ~ so how are you spendin' your THREE day weekend?

    Settembre 2010
  • iameclectic

    ahhhhh ~ 2 days 'til weekend!

    Settembre 2010
  • El_Palucho

    Hi, Neighbor! I like your taste of music, maybe you'll also like our music video for "Liberating Smile" http://www.lastfm.de/music/Gone+Astray/_/Liberating+Smile Have a nice day!

    Agosto 2010