brandonl83

Brandon*, 30, Maschio, Stati Uniti
www.facebook.com/otherbran…Ultimo accesso: Ottobre 2013

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con brandonl83 è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • sapphireskyS2

    Hey there! Great to hear from you again :) yay! i've missed chatting about music :D Any new songs you can introduce me? Cos I still like your taste in music :D Hope to talk to you soon sometimes :)

    22 Nov 2011 Rispondi
  • sapphireskyS2

    Hi!! remember me? I used to be sapphiresky308 and we talked heaps here. I got a new account (AGAIN LOL)

    8 Nov 2011 Rispondi
  • Bentt

    Cool playlist !

    19 Lug 2009 Rispondi
  • sapphiresky308

    OMG:O notices Pokerface in your profile, I LVOE THAt SONG TOO! oo and about shippuden, wow it seems like someone just died, i wont say who incasse you havent see. but wowww are you reading the manga too? the manga is just up to this AMAZING WONDERFUL POINT!!!!!!!!!! anyways hope we chat sooon!!

    16 Gen 2009 Rispondi
  • sapphiresky308

    YAY you're watching Shippuden, where are you up to? I'm trying to read up to date so far, I really want to know if certain people has died...:O ohh and thanks SOO MUCH for the amaazing songs, they are soo lovely! im soo thankful that you sent them:D THANKKS

    19 Dic 2008 Rispondi
  • sapphiresky308

    Aww that's soo awesome!! Yeah same, the exams is one of my fav, and the event I love are the one with zabuza and when Haku died, gaara turning good and i loove the first arc in shippuden hehe!! rock lee is sooo cool, he's really funny when he was drunk, remember that? ROFL!!! OO and how far are you with shippuden?

    4 Dic 2008 Rispondi
  • sapphiresky308

    OMG!!!!!!!!! i can't believe you watch naruto, i could jump in joy right now cos i'm sooo excited LOL. so who's your fav? I'm reading the manga and wow it's really good! i love how Naruto has so many really sweet scenes with heaps of values.. i really hope they air shippuden when it comes out!! do you have a fav arc?

    3 Dic 2008 Rispondi
  • sapphiresky308

    OMGGG YAYYY I AM SOOO HAPPY you think Naruto is an awesome anime, I THINK SO TOO! Yay, it's one of my all time favourites^^ How far have you watched from the anime? Yay that's so exciting!! Oh and thanks for telling me about Lights, I'll see what I can find of her songs!

    30 Nov 2008 Rispondi
  • sapphiresky308

    OMG!! AWESOME, is Lights a band/singer? or a song? woww you know songs from Naruto? I am soo happy! I love the 2 sad songs from Naruto, they are sooo beautiful! omg, that's not good that Delta's show got cancelled! I wonder why! I hope you get to see her^^

    28 Nov 2008 Rispondi
  • sapphiresky308

    Hi! great to hear from you again, hehe! wow do you notice that now you can delete songs from the last.fm site even if it's in the library? that rocks haha! btw have you been listening to anyone new? i've been listening to a lot of soundtrack OSTs lately and a few really brilliant ones like Stars Shining out by OLIVIA and Snow Tears by Shoko Nakagawa. They're really beautiful songs! omg and sometimes i just wish that Delta will release a new song quickly hahaha!!

    24 Nov 2008 Rispondi
  • sapphiresky308

    omg thanks for adding me, I just wanted to make a new account! haha, how are you? I hope you're having a great time!!!! it's great to see you're continuing listening to songs^^

    22 Nov 2008 Rispondi
  • butterflydream

    Ooh wow, delta released her song there? THAT IS SOO GREAT, about time, haha. Did you see the 'In this Life' video? It's soo pretty. And have you heard her new demos? It's soo awesome to hear from you btw :D:D Any new music you have discovered?

    8 Ago 2008 Rispondi
  • butterflydream

    OMG HII, it's been AGES! How have you been? Still listening to The Veronicas and Delta? I am ^^ and still as great as ever. I hope you have a REALLY awesome day and hope to talk to you soon.

    7 Ago 2008 Rispondi
  • wma1999

    Hi Brandon, welcome to the Marié Digby group. Thanks for joining!

    24 Giu 2008 Rispondi
  • PeriwinkleStar

    So didju go last night?!!! My friend's purse got stolen last week, and our tickets were lost :(... sad. <3

    9 Mar 2008 Rispondi
  • PeriwinkleStar

    Last time it was sold out I found my way in... haha ... but yea, I just found out a friend bought our tickets *phew* i was scared for a sec. <3

    7 Feb 2008 Rispondi
  • PeriwinkleStar

    Will I be seeing you at the Meg & Dia show in March? <3

    6 Feb 2008 Rispondi
  • PeriwinkleStar

    Where the heck did you get the song Hollywood... haha, you're always so ahead of me. Hope life is treating you good! Happy 2008! <3

    4 Gen 2008 Rispondi
  • butterflydream

    OMG! I just realised that you're istening to a new The Veronicas song :O Do you know where I can find that? There's a few sites I know but they always seem to mess up my comp. What does it sound like?

    3 Gen 2008 Rispondi
  • butterflydream

    Oh and I forgot to ask, how did you discover Last.fm? for me, I was on Facebook and they had this application so I joined hehe!

    13 Nov 2007 Rispondi
  • Tutti i messaggi (39)