board_with_nail

Jono, 21, Maschio, Stati Uniti
www.facebook.com/jono.neelUltimo accesso: Maggio 2014

25726 ascolti dal 30 Gen 2007 (reimpostato il 15 Lug 2010)

1 brano preferito | 76 messaggi nei forum | 1 playlist | 344 messaggi in bacheca

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con board_with_nail è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Los_Bybys

    Really love your band dude. Rationing the Sacred Human Remains is one of my fav albums! EVER!

    23 Mag 11:07 Rispondi
  • garrettstraley

    Hey :) thanks for the add, you should check out my soft-grunge band! www.alloutofjustice.bandcamp.com

    27 Dic 2013 Rispondi
  • metalintheair

    Haha yea i saw now.. I said that cuz i checked the calendar and there was something else listed. Thanks for the reply tho.

    24 Set 2013 Rispondi
  • metalintheair

    i think that event at the catalyst with Vildhjarta and HCTK is fake

    7 Set 2013 Rispondi
  • TSSlaughter

    did NOT realize parasitic ejac. put out a record this year - but it's fucking great dude!

    2 Ago 2013 Rispondi
  • thiego23k

    Nice

    30 Mar 2013 Rispondi
  • thiego23k

    Keep The SCrobbiling up!!!

    15 Mar 2013 Rispondi
  • kazberrykrunch

    so are you saying you actually listen to cap'n jazz cause that's good if you do they are a supreme band

    13 Mar 2013 Rispondi
  • kazberrykrunch

    >2 Cap'n Jazz plays

    13 Feb 2013 Rispondi
  • emokidchrissy

    I love you!

    29 Dic 2012 Rispondi
  • kazberrykrunch

    i saw u twinkling on the glocca morra page u twinkler u

    26 Dic 2012 Rispondi
  • kazberrykrunch

    hey steal you like emo stuff so you should check out Pity Sex, great band. pretty noisy emo with thick guitars, not so much the math-rock-ish variety of emo but even better imo. Dark World album is so great.

    7 Nov 2012 Rispondi
  • TSSlaughter

    Aww man, no way! That's crazy. I think I found you guys via the last.fm 'brutal DM u might liek' tag? It's seriously weird that I found you on here; I used parasitic ejaculation in a class project ffs! You guys are killer tho #nofanboy. While I've got you here, can I ask what you sampled at the beginning of neoplastic arousal? "but we would be dead, mommy" gets me every time. also strong lol @ sampling steve brule

    21 Ott 2012 Rispondi
  • TSSlaughter

    holy shit are you rly in parasitic ejaculation?? I love those/you guys!

    20 Ott 2012 Rispondi
  • glitchpanda

    haha i was just surprised, I used to listen to them a lot

    10 Ott 2012 Rispondi
  • glitchpanda

    something corporate? I never woulda guessed

    5 Ott 2012 Rispondi
  • LonelyEstate

    I thought I replied lol but yes I did !

    25 Set 2012 Rispondi
  • LonelyEstate

    I will listen to them right now

    12 Set 2012 Rispondi
  • kazberrykrunch

    Bro do you listen to any doom or stoner??? You totes should if you don't. Like I don't see any Melvins in your library and idk if you listen to like Sleep or Electric Wizard or Earth or anything???

    26 Ago 2012 Rispondi
  • Geno098

    WHY YOU CREEPIN TOO?

    23 Ago 2012 Rispondi
  • Tutti i messaggi (344)

Descrizione

Attività recenti