amniocentesis

☠ ~ ℭℏ@ґℓїℯ ~ ℱ℮ḾḾℯ ~ тℍḯґ✞γϴИℯ ~ $ẘℰḎℯИ ~ ☠Ultimo accesso: Lunedì mattina

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con amniocentesis è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Funerary_Doom

    Hahaha! Char no worries, it's exciting! And i get excited for everything. but really good news, because ain't nobody got time to be houseless. Darkish red? She sounds like she has good taste. They've ruined your plans! So that was the scandalous history you were hiding? Lol Dude btw really loving the new Thantifaxath and Lux Occulta. Idk what i was thinking using RG… that shit sucks never again.

    22 Apr 2:34 Rispondi
  • Funerary_Doom

    !!! That is soooooo damn awesome! What would happen to the previous owner's old bed? xD Because yeah that is gross haha but Charlie this is amazing! That's awesome that he's cool with you painting, usually they don't allow you to paint the rooms and such in those circumstances. People normally moving into a house have a whole bunch of things to buy other than three things. Definitely an ideal situation. Wait a second what do you mean he can link to the house from any network? Like he could see what's going on or he could kinda just control certain things? But yeah just don't think about it too much xD I'm sure it's totally fine. So cool! Yews got a haus! <3 When do you move? Today I spent the whole day at the dance studio trying to choreograph stuff. Getting old, all my bones hurt… this is what happens when you don't workout as much as you suppose to. Heh one day.

    21 Apr 4:04 Rispondi
  • Funerary_Doom

    I'm using the UA link now, so far so good. I did use RG for sure… the waiting time is just ugh-.-. Ooo, can't wait to here the Thantifaxath album! I saw Thantifaxath at a festival here and was really blown away by them. Awesome sound dling it now. Crappp. haven't heard the new Desecrecy either :(, been slackin' so much to keep up with. Definitely adding that to my list to check out. New Impetuous Ritual is pretty good. I listened on their band camp (or was it sound cloud?) as I didn't have time to load it. Also ordered Cult Leader (members of the band Gaza). They sound just like Gaza, real heavy sound….ugh unbelievable! So good. They have a preview of the track "Skin Crawler" on YT and damnn…

    21 Apr 3:56 Rispondi
  • sacredserenity

    So Thantifaxath earned a spot of honour on your sidebar. Check this out when you have the time - https://soundcloud.com/bolzer/bolzer-steppes From their upcoming EP

    19 Apr 17:29 Rispondi
  • Funerary_Doom

    I'll be ordering that Lux occult album. I think the one on the spot has some virus or something (as it takes forever and a day then suddenly stops), but hey it's an awesome album so don't mind. How's it going?

    19 Apr 17:12 Rispondi
  • sacredserenity

    A veritable deluge of fantastic albums. I listened to the Desecresy 2-3 times. It sounds really cavernous. I am liking it a lot. Have a smooth transition to your new house. Do you have a lot of stuff to lug around for the move?

    18 Apr 21:09 Rispondi
  • sacredserenity

    Wouldn't go so far as to say that but the album is extremely good. I had high expectations after listening to the demo and the album exceeded them.

    17 Apr 16:19 Rispondi
  • Funerary_Doom

    HOORAYYY!! AWESOME!! That is awesome ass news! And i bet you must feel relieved! fuck yeah. btw,LOVEED THAT TRACK. Dude i am dling right now. Exactly what i've been looking to hear these days. Ahhh happy for youuuuu!

    17 Apr 3:06 Rispondi
  • sacredserenity

    Long time indeed. I was away for a week without any phone or internet in a place in the mountains in northern India. Probably the most beautiful place I have ever been to in my life. This picture from there is one I took whilst standing on a huge frozen lake - http://i.imgur.com/JAHgB3x.jpg Anyway. I am loving the new Triptykon album to bits. It is so dark and heavy. What else have you been listening to recently? I see you've already listened to Thanatifaxath and TGOO. I have somewhat of a backlog due to my week away. Quite a few new albums to catch up on. There's a new Impetuous Ritual out that I haven't gotten to yet. The Thou/The Body split is lying in my downloads folder as well. Anything else that I missed recently that I should be listening to? Oh, there's a Terra Tenebrosa EP that's quite neat.

    16 Apr 17:15 Rispondi
  • Funerary_Doom

    Alright, nothing about the house until its finalized. :3 I actually like when the top lip is smaller than the bottom. Weird fetish? O.o I do get it with Beastmilk haha but still love em. Been in a gothic-y post-y mood lately. I still haven't checked out Have a Nice Life… their name makes me want to beat them up. Lol. I'm dling new Triptykon right now! Had no idea they had a new album. That French band sounds promising too.. rock and BM? Ya… dling! That was one helluva description! Love Thou, will have to check the new EP… you are so awesome get some great listens from ya<3

    15 Apr 0:43 Rispondi
  • Crippled_Ships

    Living in Sweedum, huh? Good to know.

    14 Apr 15:58 Rispondi
  • ajpalace

    Well, since you've brought up the subject of cooking, it's appropriate that I share with you this pearl of ancient Confucianism wisdom that I got from a computer program (one of the most useful features of which is to spew out these treasures when it finishes). So, here's the tip: "Confucious say: woman who cooks carrots and pees in same pot very unsanitary." - to keep in mind when preparing special dinner for special guest!

    14 Apr 1:15 Rispondi
  • ajpalace

    (assuming that you don't mean the fellow with the beard...) If that's what the TA looks like, she does look competent. You're right to foresee my enthusiasm. However, I'm afraid I can't make a complete and definitive judgement just based on her looks because that wouldn't be very academic! I'll be requesting an interview with her, of course. ;) So, the job is about to end soon? But I think I've read before, in some conversation of yours that I had been peeping, that you're applying for another position there. So, one can infer that you've been enjoying Uppsala & neighborhood, work and assistance. I'm happy for you! I hope it all works out as you wish.

    14 Apr 1:11 Rispondi
  • Funerary_Doom

    Any new tunes your way? ps love the new default. O_O those lips and those eyes *drool*

    11 Apr 3:32 Rispondi
  • Funerary_Doom

    OMG! That is exciting! Wow. Have you seen pictures or heard descriptions of it? I hope the best for ya, and I hope you love it. How is the location? Haha, you sound like you could live in NYC! Thats basically all what our small apartments could fit. xD But really, that is awesome! Hmm new? Not much, really. My work schedule is a bit more stabilized now, which is cool. I've been listening to the new Beastmilk album Climax. Awesome post-punk stuff. Oh and have been digging The Gates of Slumber. Their bassist passed away recently and decided to finally check their music out and enjoyed it a lot.https://www.youtube.com/watch?v=PwQIlW14aRc <-beastmilkhttps://www.youtube.com/watch?v=rRVd9W1YeoQ <TGoS

    11 Apr 3:28 Rispondi
  • ajpalace

    Just, as people say they mix black metal with shoegaze... I don't seem to find where the black metal bit went! Which is OK. For my taste, they keep the bit that stimulates my palate!

    9 Apr 16:56 Rispondi
  • ajpalace

    Very uncharacteristic of me, I was already aware about the novelty concerning the latest Swans album (although I haven't got it yet, must find the time to look for it). To add to the strangeness (the end of the world is nigh!), I also know about the latest Alcest album (Shelter, from this year). I confess, I got a tip on this from a friend (because I don't get these news all by myself!). Have you listened already? For me, it sounds a bit like the other one I knew by them. Which is OK because I like it a lot too.

    9 Apr 16:53 Rispondi
  • ajpalace

    OK, as I learn how to make my schedule more elastic, I think I can squeeze in a dozen hours more. So, what's involved?: take flight to Uppsala, give classes, have a drink afterwards (just to relax a bit after work; possibly have it with said academically gifted TA and we can take the time to plan the following classes), quickly buy microwave dinner at the supermarket and fly back to Portugal, just in time to watch Big Bang Theory on TV. Done! No sweat! In fact, sweet! Just tell me what matters you teach, so that I can prepare for, at the very least, pretending to be able to speak about such stuff.

    9 Apr 16:51 Rispondi
  • sacredserenity

    Also, have you listened to this band earlier - https://www.youtube.com/watch?v=quo2_fSVLEQ They're releasing a new album some time soon.

    8 Apr 7:06 Rispondi
  • sacredserenity

    Just got around to listening to the Yellow Eyes EP. It is so good.

    8 Apr 7:02 Rispondi
  • Tutti i messaggi (2087)

Descrizione


.
.
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0




.
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0

Terror fingers all things in the dark,
Leads moonlight to the axe.

There's an ominous knock behind the
wall:

A ghost, a thief or a rat...

~ Анна Ахматова 1921

0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
.
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0

.
.

0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
it's gotten weird hasn't it?
.
.
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0

Eventi

Visualizza altro Aggiungi evento

Articoli (4)