Xysio21

Krzysztof Wiśniewski, 26, Maschio, PoloniaUltimo accesso: 13 giorni fa

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con Xysio21 è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • frozette

    nie no Krzysztofie cóż za połączenie... Shazza i Furia. chyba trzeba brać z Ciebie przykład :D

    8 Ago 2013 Rispondi
  • frozette

    Zabierzcie nas ze sobą ;c chociaż na Blura, Nicka i QOTSA...

    29 Giu 2013 Rispondi
  • Nu_RaKu

    joł joł! mam do ciebie pytanie Krzysztofie jako do eksperta ;) bo od jakiegoś czasu mój gust powędrował w nieco wolniejsze i brudniejsze rejony łojenia takie jak doom, sludge, stoner. A ponoć o Black Sabbath się mówi że są prekursorami takiego grania i że doom metal wręcz z nich ewoluował. I tu moje pytanie do ciebie jako znawcy twórczości BS: ktorą ich płytę byś mi polecił jako taką właśnie najbardziej "doomową"? bo nie chcę od razu całej dyskografii przesłuchiwać tylko coś na początek :P

    24 Giu 2013 Rispondi
  • frozette

    i wszystko do siebie pasuje:D zapoluj na jelenia jeszcze, będzie Ci sie podobać myślę. a ja jeszcze posłucham the national, obiecuje:P

    25 Apr 2013 Rispondi
  • frozette

    dobrze!:D chyba mogę już słuchać pozostałych albumów. będzie się dobrze komponować z Martinem;)

    24 Apr 2013 Rispondi
  • frozette

    i jak Ci się podoba najwyższy człowiek na ziemi?

    22 Apr 2013 Rispondi
  • AnayahV

    Nie ma co się dziwić, jest po prostu wart wszystkich ochów i achów, jakie się teraz na jego temat rozlegają. A film już widziałeś?

    26 Feb 2013 Rispondi
  • AnayahV

    O, Rodriguez :D

    25 Feb 2013 Rispondi
  • frozette

    haha, ale Ci sie oberwało ;D

    5 Feb 2013 Rispondi
  • chmurnomnom

    JAK TO KURWEŁE RZECZY OD BUKIEGO SĄ NUDNE No i ja się pytam człowieku dumny ty jesteś z siebie zdajesz sobie sprawę z tego co robisz?masz ty wogóle rozum i godnośc człowieka? KONIEC PRZYJAŹNI I SPANIA RAZEM!

    4 Feb 2013 Rispondi
  • Nu_RaKu

    do tego właśnie zmierzałem, do mitingu! I słuchaj jest okazja bo we wtorek spotykamy się taką naszą studencką grupą gdzieś w jakimś pubie (jeszcze nie wiadomo jakim) ale będzie Matusiakowa i inni znani ci zapewne ludzie, więc dobrze by było gdybyś dołączył. A oni się na facebooku ustawiają dokładnie gdzie i o której więc zagadaj do Marty to ci poda odpowiednie współrzędne i koordynaty (bo ja od trzech miesięcy znowu zawiesiłem to szatańskie narzędzie komunikacji więc mniej ogarniam co sie dzieje) :)

    1 Feb 2013 Rispondi
  • Nu_RaKu

    ho ho ho! nasze porównanie awansowało z FATALNIE do DOBRZE! :D tak w ogóle to siema, co tam słychać Krzysztofie w wielkim świecie?

    31 Gen 2013 Rispondi
  • frozette

    w jakim sensie nudne? o.o a humor dopisuje, co poradzić :D

    21 Gen 2013 Rispondi
  • frozette

    weezer? skąd Ci to przyszło do głowy? o.o wizz air to bym rozumiała, haha. slucham sobie polecajek od Bukiego i serio kawałami są piękne rzeczy! muszę Ci odsprzedać kilka tytułów :P

    21 Gen 2013 Rispondi
  • frozette

    nie, na pewno chodzi o jakiś metal :P a tak serio chodzi mi o to, kto wymyśla takie pojęcia? bo chyba już serio ludzie sami coś tu tworzą na tym lansie-fmie.

    15 Gen 2013 Rispondi
  • frozette

    przed chwilą widziałam tag "tweegaze" człowiek się może załamać od tych pojęć :p

    13 Gen 2013 Rispondi
  • frozette

    ja też sie nie bardzo znam, ale Sun Ra kojarzyło mi się z tym najbardziej. pewnie masz rację, z tymi słabymi albumami. ale zawsze jakiś może być lepszy od pierwszego :p

    19 Dic 2012 Rispondi
  • frozette

    owszem, ale jeśli to ma być free jazz to ma niewiele wspólnego z tym co ja znam pod tym terminem. posłucham jeszcze, ale generalnie spodziewałam się czegoś innego. ;)

    18 Dic 2012 Rispondi
  • frozette

    heh :D mam jeszcze dużo takich jak kiedyś bedziesz miał jeszcze na to czas. o ide spać, po burzumie bede mieć kolorowe czarno-biale sny. dobranoc ;)

    18 Dic 2012 Rispondi
  • frozette

    Dead C chyba ostatnio odpaliłam, ale byłam tak śpiąca, że nic nie pamiętam. wybacz musi poczekać, bo mam tu Ihsahn, który mi sie tak podoba jak mało który awangardowy bm.

    18 Dic 2012 Rispondi
  • Tutti i messaggi (45)

Attività recenti