Tofciu

Maschio, PoloniaUltimo accesso: ieri mattina

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con Tofciu è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

BeyoncéBlue (feat. Blue Ivy) 12 Lug 9:06
BeyoncéHeaven 12 Lug 9:03
BeyoncéSuperpower (feat. Frank Ocean) Brano preferito 12 Lug 8:58
Beyoncé***Flawless (feat. Chimamanda Ngozi Adichie) Brano preferito 12 Lug 8:54
BeyoncéXO 12 Lug 8:50
BeyoncéMine (feat. Drake) 12 Lug 8:44
BeyoncéRocket 12 Lug 8:37
BeyoncéJealous 12 Lug 8:34
BeyoncéPartition 12 Lug 8:29
BeyoncéNo Angel 12 Lug 8:25
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • MATTEOzwala

    oh shit. nothing was the same nigga. drake krul. the motion propsuje potężnie, mocarstwo

    18 Mar 8:03 Rispondi
  • MATTEOzwala

    tofciu zawsze na propsie 10/10 swietny profil zapraszam na rewanz. Twoje porównanie z użytkownikiem Tofciu wypada: SUPER Muzyka, którą obydwoje lubicie zawiera J. Cole, A$AP Rocky, The Game, Pakito, Kendrick Lamar oraz Kanye West. props x2

    4 Mar 21:45 Rispondi
  • caandies

    z Wade'm to różnie ogólnie bywa, jest dobry i raz gra na wysokim poziomie, a raz jakby go w ogóle nie było na boisku, ale pewnie kolano też ma na to wpływ. Nash gra pewnie, bo $$$$$$.. Troch jego kontrakt ciąży na Lakersach, ale Kupchak uważa, że jest w ogóle super z Nashem i wart jest tej kasy, chociaż prawie nie gra... <ok>

    23 Feb 19:47 Rispondi
  • caandies

    oglądałeś OKC i Heat? mówię to z bólem serca, ale Miami ich rozwaliło; chociaż Durant się nie poddawał mimo tego, Wade też świetnie.. A co do Nasha to on ma coś z korzonkami nerwowymi, ale niby nic poważnego(chociaż i tak uważam, że powinien już przejść na emeryturę, bo więcej nie gra niż gra)

    21 Feb 18:46 Rispondi
  • caandies

    Właśnie najbardziej szkoda Young'a bo takim był fajterem i aż się chciało oglądać Lakers z nim, a teraz... Ale znając życie może być gorzej i będzie gorzej. Też straaaasznie czekam na Kobiego, ale ostatnio przed All Star udzielał wywiadu i dalej nic nie wiedział na temat tego, kiedy chociaż będzie mógł normalnie trenować.. Jak dla mnie OKC z Durantem naaajlepsi póki co, no koleś MVP jak nic :D

    18 Feb 22:00 Rispondi
  • caandies

    Ja osobiście nie lubię Miami Heat; przez to wszystko co się wokół nich dzieje, zachowanie fanów, chociaż trzeba przyznać - klub mądrze prowadzony... Mam nadzieję, że w tym roku nie będzie mistrzostwa, bo aktualnie są drużyny grające lepiej od nich.. A co do Beasleya to mega go lubię, tylko trochę mało gra niestety. A Kobe jak wróci to i tak mało pomoże. Lakers kontuzje niszczą i Pringles. No nic, tankowanie na maksa w LAL :D

    18 Feb 15:00 Rispondi
  • caandies

    wszystko super tylko to majami shit :/// dzięki za zaproszenie

    17 Feb 22:36 Rispondi
  • kolorowa666

    dobrze,ze heat nie wymieniles :v u mnie doliczanko denver, sas, indianka, gsw rowniez i czarodzieje :) Mimo brakow mecz z leflopem tez must watch!!! TEN ROK TO OGOLNA BEKA W NBA

    14 Gen 8:24 Rispondi
  • kolorowa666

    KOBE WRACA 28.01 I BONUSOWO NASH! A Swaggy P dobrze sobie radzi na boisku i poza :v OFICJALNIE BEZ TANKOWANKA, ALE WYNIKI POKAZUJA CO INNEGO :((( btw brooklyn ostatnio bardzo laldnie, knicks tez :> New York odzywa. Co tam jeszcze ciekawego ogladasz? :v

    13 Gen 12:30 Rispondi
  • kolorowa666

    Noooo niestety słabiutko bez niego, zupelnie inny team :(( ale juz niedlugo wraca!!! Co do Heat to jak na kibica lal przystalo, bardzo bardzo nie lubie! Podobnie jak i zielonych (chociaz Rondo jakos mi nie przeszkadza, gorzej z Lebronem). Widze,ze Jhene sluchana, bardzo dobra plytka.

    10 Gen 1:03 Rispondi
  • kolorowa666

    WOAH ILE GAME'A :) ALE TROCHE LIPA,ZE HEAT

    7 Gen 0:51 Rispondi
  • Oryn

    koszuleczki, zapraszam :) http://swaggerhypeclub.com/forum/topic/41491-koszulki-cant-hold-us-macklemoreryan-lewisray-dalton/

    26 Ago 2013 Rispondi
  • MATTEOzwala

    aint no city quite like mineeeeee...

    28 Ott 2012 Rispondi
  • carljd

    The Gameee

    28 Ago 2012 Rispondi
  • SilentVoyager

    ELO ZIOM XD ZYCZE SPOKO KONCERTU XD SNOOP LION XD

    8 Ago 2012 Rispondi
  • Ozzowaty

    Consider this an invitation...

    27 Giu 2012 Rispondi
  • MATTEOzwala

    płacą mi za słuchanie B)

    12 Giu 2012 Rispondi
  • Leuon

    fck da police

    11 Giu 2012 Rispondi
  • MATTEOzwala

    tak jak kaseta LP mothafuckaaa

    11 Giu 2012 Rispondi
  • MATTEOzwala

    Niedawno przejezdzalem obok zajebistej najlepszej smazalni ryb w pozarkach i kurwa tlumy ludzi tam jak chuj. Smazalnia ma zajebisty popyt i love this message

    9 Giu 2012 Rispondi
  • Tutti i messaggi (42)

Descrizione







Attività recenti