TIWL

Ari Wilson, Maschio

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con TIWL è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani più ascoltati

1
1
1
1
1
6
6
8
8
8
8
8
8
14
14
14
14
14
14
14
14
22
22
22
22
22
22
28
28
28
28
28
28
28
28
28
28
28
28
28
28
28
28
44
44
44
44
44
44
44

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • benberzerc

    Hi Ari, sorry for the late reply, but I wasn't online since 2 weeks. Thx for your feedback ;-) To satisfy your curiosity: I found an arguement between you and a metalhead on a bandpage (can't remember wich one). Cos I'm a friend of 'open words' (hope you get the sense, it's a german idiom), I wrote you a shout. Well, I like Victims and a lot of hardcore/punk/crust, but also jazz/soundtracks and some other stuff. Thx for the add and a good time for you, Cheers ;-)

    15 Giu 2014 Rispondi
  • benberzerc

    interesting profile, nice pics and cool tunes around here, cheers

    28 Mag 2014 Rispondi
  • MetralletaJoe

    by the way, he died this month: Leopoldo María Panero, spanish poet i think that he like you

    17 Mar 2014 Rispondi
  • MetralletaJoe

    Bigs names all of them, specially Buñuel i love him, excuse me for me english!! a pleasure.

    17 Mar 2014 Rispondi
  • askionkataskion

    hey, thanks for checking out Terrorist Financing, that's my project.

    16 Mar 2014 Rispondi
  • SLFV

    I know whatcha mean. Certainly better than that rubbish ECM stuff, bluuurgh xP Fusion jazz stuff always leaves a bad taste in my mouth, with the Davis stuff being the only exception :( And yeah, Psychomagia definitely tops the Zorn game this year, I was floored by how good it is, usually I'm not as big a fan of his surf/jazz-rock-y stuff, but damn... I also love the title track of The Alchemist though, that's one of his finest classical pieces *-*

    16 Mar 2014 Rispondi
  • SLFV

    ^_^ It's always fun finding more people devoted to free jazz/improv. And I love everything John Zorn has made!!

    15 Mar 2014 Rispondi
  • SLFV

    Hi you have very sexy music taste

    15 Mar 2014 Rispondi
  • MetralletaJoe

    Amazing Librery!!

    9 Mar 2014 Rispondi
  • StrawberryJazz

    Ooh, no. I'll have to check it out. Thanks!

    2 Gen 2014 Rispondi
  • StrawberryJazz

    Maybe the sexists are the ladies not in your neighbourhood?

    30 Dic 2013 Rispondi
  • beautifuldaddy

    I love some of his songs, but most of them are forgettable honestly. but when he gets it right, it's really brilliant, in songs like house of the rising sun and motherless children. I haven't listened to him enough either and hopefully I'll get into the rest of his stuff though

    27 Set 2013 Rispondi
  • Renegade_SS

    Hi, have a nice day.

    25 Set 2013 Rispondi
  • sophteonal

    Thanks for the shout! Yeah man, those artists are some of my favorites. Great taste- I'm a big fan of Nurse With Wound, John Zorn, Olivier Messiaen, and Black Flag, to name a few. Just saw Black Flag two nights ago actually and it was a killer show. Anyways, yeah, I think you would enjoy my music. I just released a full-length album of (mostly) composed piano music, so that's probably the best/most fully-realized example of what I do. Looking through your charts, I think you'd enjoy my track "An Open Field", it's a short atmospheric guitar instrumental I made with my keyboard, kind of funeral doom-sounding but you might be able to hear the Bill Frisell influence in there as well. Everything's available for free here: http://andybieman.bandcamp.com

    18 Lug 2013 Rispondi
  • alexandramkjw

    Have not heard, but will give them a listen if you suggest it :} I'm glad you like that album!

    13 Lug 2013 Rispondi
  • BirgitteR

    Excellent!

    5 Lug 2013 Rispondi
  • BirgitteR

    Yeah, I have it all. If you haven't yet, you should read his biographies. He is an excellent writer.

    5 Lug 2013 Rispondi
  • BirgitteR

    Ha! Yes, it is.

    4 Lug 2013 Rispondi
  • WTWH

    Yeah I did! BTW. Dylan Garrett rules!! I totally dug his artworks.

    22 Giu 2013 Rispondi
  • WTWH

    Ya! Whenever I come over here our compatibility list changes, It's constantly changing that's so cool!!

    21 Giu 2013 Rispondi
  • Tutti i messaggi (108)

Descrizione