SumeragiAeka

그럴 수 있겠지...!?, 26, Femmina, PoloniaUltimo accesso: Maggio 2014

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con SumeragiAeka è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • pukirocks

    thx!

    12 Nov 2013 Rispondi
  • lubiekaszeserio

    Wiem. <33333 :*

    9 Ago 2011 Rispondi
  • Oppa-KJ

    H e l l o ♥ http://www.lastfm.fr/music/f%28x%29/+images/64622751 can you vote please ? :$ Thx You so much Honey . *____* ( nice avatar 8D )

    15 Giu 2011 Rispondi
  • AnimeStarAdelle

    haha, it's ok, I'm sure you were busy :) can I add you as a friend? ^^

    27 Feb 2011 Rispondi
  • AnimeStarAdelle

    yes. I'm ok now. you're so nice to me, thank you. :) omg you're ill? poor you! I hope you'll get better soon! I will keep my fingers crossed for you! you should drink a hot tea and put on some warm clothes. I'm sure it will help :) yes, you're right. the temperature is still below zero and there was such a strong wind yesterday that my face hurt so bad from it's coldness. me too, I like buying CDs more than DVDs but I couldn't resist and I've bought BoA's first japanese tour and DVD with her japanese PVs for years 2004-2006 :D have you heard BoA's new song? I mean the one she sang for a drama OST :)

    24 Feb 2011 Rispondi
  • AnimeStarAdelle

    I'm sorry I'm replying this late but I was ill. I'm really sorry!!! how have you been? I haven't seen BoA's last tour myself yet...btw have you bought any of her tours? :)

    19 Feb 2011 Rispondi
  • AnimeStarAdelle

    oh yeah, that song is awesome :) have you seen any of BoA's Tours? :) now I mean on DVD not live :)

    14 Gen 2011 Rispondi
  • AnimeStarAdelle

    mine are Made in 20, Hurricane Venus, US Album and Love & Honesty :) what's your favourite song from Made in 20? :)

    13 Gen 2011 Rispondi
  • AnimeStarAdelle

    ahh, mine too!!! :) what's your favourite album from BoA? :)

    13 Gen 2011 Rispondi
  • AnimeStarAdelle

    you're welcome :) btw do you like BoA? :)

    12 Gen 2011 Rispondi
  • AnimeStarAdelle

    awesome musical taste :)

    12 Gen 2011 Rispondi
  • callmenoona

    to już tylko on wie, może im pokaże jak być piosenkarką i strongwomen naraz ^^;;

    1 Gen 2011 Rispondi
  • callmenoona

    one pewnie nawet nie wiedzą gdzie Polska jest >.< ale co tam, fani wiedzą, że one tu kiedyś przyjadą. ^^ a jak nie to wysyłamy do nich Pudziana Oppę i on będzie wiedział co tam zrobić XD

    30 Dic 2010 Rispondi
  • callmenoona

    :D aż się ciepło na sercu zrobiło, widząc naszą polską, poczciwą flagę :3

    29 Dic 2010 Rispondi
  • ayubon

    thanks! już po świętach, więc mogę w takim razie życzyć tylko udanego sylwestra \o/

    27 Dic 2010 Rispondi
  • kanaala

    haha, i see =) it's reall very cold and snowy outside ;-)

    25 Dic 2010 Rispondi
  • kanaala

    oh, merry christmas!!! it's true we haven't talked in ages~ i hope you're doing fine?? =)

    24 Dic 2010 Rispondi
  • Viacia

    Dziękuję! :D Również życzę Wesołych Świąt~ <3 I Szczęśliwego Nowego Roku :3

    24 Dic 2010 Rispondi
  • qasiulqa

    I w sumie dobre podejście :3 Gome, że wolno odp., ale zajmuję się chwilowo rodzeństwem xD Ja nie śpiewam kolęd ani nic takiego, tylko tyle, że idę do dziadków, których i tak widzę na co dzień kkk~

    24 Dic 2010 Rispondi
  • qasiulqa

    Hahaha~ to ja wczoraj coś o jajkach bredziłam i mój ojczym się śmiał ze mnie, że święta pomyliłam xD" W sumie mi zwisa jakie jest święto, ważne, że choć trochę luzu od szkoły. I ogółem to też jakoś niebyt czuję, że są święta, z resztą i tak ich nie lubię x/

    24 Dic 2010 Rispondi
  • Tutti i messaggi (935)

Descrizione

I knew that I was dying.
something in me said, go ahead, die, sleep, become as
them, accept. then something else in me said, no, save the tiniest
bit.
it needn’t be much, just a spark.
a spark can set a whole forest on
fire.
just a spark.
save it. —Charles Bukowski


☆彡  ★彡  ☆彡  ★彡  ☆彡  ★彡  ☆彡


i like books, cats and emoji (*ΦωΦ*)


☆彡  ★彡  ☆彡  ★彡  ☆彡  ★彡  ☆彡