RaVeNinho

x▼EG∆N H†Lx, 6, Maschio, Isole Minori lontane dagli Stati Uniti
soundcloud.com/rnhil

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con RaVeNinho è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • feed-my-dreams

    Twoje porównanie z użytkownikiem RaVeNinho wypada: Super. Ktoś tu słucha porządnej muzyki ;)

    17 Nov 2013 Rispondi
  • kwestionariusz

    całkiem niezłe argumenty, zresztą jestem słabym człowiekiem i bez argumentów zapsona przyjąłem, styknie

    23 Ott 2013 Rispondi
  • kwestionariusz

    no z lasta to cie kojarzę, ale tak po za tym? ;)

    23 Ott 2013 Rispondi
  • noye

    widzę, że wróciłeś do zdjęć. i dobrze :) też planuję, bo juz taki kurz się na canonie zebrał, że szkoda gadać.

    7 Feb 2013 Rispondi
  • malk_on_tent

    top ten break-up albums i winyle na podłodze.

    13 Gen 2013 Rispondi
  • malk_on_tent

    no i po sprawie.

    13 Gen 2013 Rispondi
  • wdCzterdziesci

    w pychowicach internet smiga gorzej w centrum miasta. wieze super przeciez byly wlasnie kandahar nudy jak nic no ale!

    6 Gen 2013 Rispondi
  • wdCzterdziesci

    slyszalam slyszalam jestem bezinternetowa teraz wiec moj last umarl smiercia naturalna nowosci wszystkie przesluchane i duza milosc do nowego cult of luna jest cool strasznie! jak wieze fabryk sie podobaly ziom?

    6 Gen 2013 Rispondi
  • wdCzterdziesci

    ale jak masz namiary na smutna muzyke to wiesz do kogo uderzac ziom chetnie cos sobie wynajde nowego

    3 Gen 2013 Rispondi
  • wdCzterdziesci

    no przeciez znam i lubie light bearer chyba zostal obczajony na fluffie a moze wtedy spalam z namiocie? w kazdym razie przed fluffem bylo mocne jaranko bo jest bardzo ok, miedzy nami weganami:)

    3 Gen 2013 Rispondi
  • wdCzterdziesci

    przesluchalam to nowe comadre i niby cool ale takie jakies niebardzo:(

    2 Gen 2013 Rispondi
  • noye

    oni się zdecydowanie nie znudzą nigdy, nawet po tylu latach. eejj a spółdzielnia czynna? bo może wpadnę jakoś na dniach? bo akurat siedzę w krakowie i nie mam co robić specjalnie ;)

    1 Gen 2013 Rispondi
  • noye

    o, Norbert słucha ostatnio dużo The Cure! : )

    1 Gen 2013 Rispondi
  • Lcsh

    duzo skrobli jest spoko

    25 Dic 2012 Rispondi
  • malk_on_tent

    zapewne będę organizował posiadówę preurodzinową niebawem. imprezka w russian enzo i ten gracz za deckami http://www.youtube.com/watch?v=vBKEzI-ZzJE. co Ty na to?

    9 Dic 2012 Rispondi
  • malk_on_tent

    czy słuchasz jakichś krzyży?

    23 Nov 2012 Rispondi
  • countyourfinger

    yo, ja nie wiem jeszcze czy uderzam na 100%, ale najbardziej econo opcją z pewnością jest podróż stopem + couchsurfing ;D z bardziej pospolitego transportu, to najlepiej dojechać do granicy pkp lub pks (konkretnie do cieszyna), tam przejść na czeski dworzec i do pragi jeżdżą już dość często pociągi (z przesiadką lub bez). na miejscu hostele są znośne cenowo (ok. 40 pln), szkoda że rok akademicki już się zacznie, bo byłby jeszcze wariant noclegu w akademiku po taniości. ja jeśli będę jechał, to startuję z gliwic.

    25 Set 2012 Rispondi
  • lara6

    Jadę :) jakby co to pisz na pw, choć ja z drugiego "końca" Polski i możliwe, że 2 dni wcześniej.

    24 Set 2012 Rispondi
  • malk_on_tent

    wyślij mi kochany rozpiskę gdzie, kiedy i w jakim wymiarze czasowym pracujesz u tych wegan. robię sobie detoks od wszystkiego, co złe i uzależniające, przestaję się szlajać, uprawiać hazard, słuchać techna, a chętnie bym przekąsił coś u Ciebie w najbliższej przyszłości.

    13 Set 2012 Rispondi
  • tochusmoq

    no kurde, super było ;d

    25 Lug 2012 Rispondi
  • Tutti i messaggi (526)

Descrizione

Я▲†Є ¥Ʀ ʍՍ§!Ȼ


Straight Edge. Vegan. Photographer. Wannabe Musician. Post-Whatevercore.

("A Little Bit Emo, A Little Bit Hardcore").


http://xveganhilx.blogspot.com/ (photos)
http://soundcloud.com/rnhil (music)

Eventi

Visualizza altro Aggiungi evento