Narfeamar

Nawatir Narfea'Mar, 25, Maschio, PoloniaUltimo accesso: Dicembre 2013

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con Narfeamar è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

The CranberriesJust My Imagination 15 Giu 2014
The AnimalsThe House of the Rising Sun 15 Giu 2014
Gnarls BarkleyCrazy 15 Giu 2014
The CranberriesJust My Imagination 15 Giu 2014
Lucy RosePlace 15 Giu 2014
QueenDon't Stop Me Now 14 Giu 2014
Michael JacksonBlack or White 14 Giu 2014
Ozzy OsbourneDreamer 14 Giu 2014
Radical FaceWelcome Home 14 Giu 2014
Bill WithersAin't No Sunshine 14 Giu 2014
R.E.M.Losing My Religion 14 Giu 2014
No DoubtDon't Speak 14 Giu 2014
HelloweenIf I Could Fly 14 Giu 2014
P!nkTry 14 Giu 2014
Billy JoelPiano Man 14 Giu 2014
Guns N' RosesParadise City 14 Giu 2014
The PoliceEvery Breath You Take - 2003 Stereo Remastered Version 14 Giu 2014
Van HalenJump 14 Giu 2014
Vanessa CarltonA Thousand Miles 14 Giu 2014
New RadicalsYou Get What You Give 14 Giu 2014
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • FuckPopLoveKoRn

    Skoro jest dobre, to nie widze powodu, zeby tego nie sluchac:p

    26 Ago 2012 Rispondi
  • Wymoczek

    societyyyy, you're a crazy breed, I hope you're not lonely without meee

    9 Dic 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    i kto tu jest TRV i slucha Opetha?;>

    1 Set 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    dzis ******** a ogolnie troszke ******** ;D

    23 Ago 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    prawie tak jak Ty. ale dzis czy ogolnie?

    23 Ago 2011 Rispondi
  • m-jabber

    spoko :) to jutro po 19 pod gwintem?

    12 Giu 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    aaaaaa to Ty dluzej tam bedziesz:D ja na Zubryckiego polowalam w piatek. upolowalam go, pytam czy moge wpis i mi powiedzial, ze dzis nie rozdaje autografow:( bd musiala na zajecia swoje przychodzic:D trudno. to nie, bo ja na 19.45 mam jakas gale azs na ktorej koniecznie musze byc:/

    12 Giu 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    myslalam o piwie, bo ja koncze po wykladzie z fizy:D chodzisz wgl na to?:D

    12 Giu 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    ejze Bartku o ktorej jutro konczysz?:D

    12 Giu 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    ok:) mam nadzieje ze sie spodoba:P aaaaaaa i bd miec do Ciebie prosbe, zebys wszystko wyjebal z pendrive'a i mi wrzucil Anaal Nathrakh (czy jakos tak to sie pisze) bo wczoraj probowalam sobie sciagnac i nie moglam nigdzie znalezc:(

    11 Giu 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    haha;D no i co ze byly bluzgi, skoro sie wiekszosci udalo pewnie?:P fajnie:) aaaaaaaaa jak sie podoba Satyricon?:P

    10 Giu 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    super! udalo mi sie zdobyc az 3 pkt:< a Tobie? pewnie lepiej jak w grupie pisales

    10 Giu 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    to fajnie:) u nas wszyscy sie do domow porozjezdzali i siedze u siebie sama:< jak sie podoba Satyricon?:P poczekaj na ostatnia piosenke z plyty ktora wlasnie przesluchujesz! bije wszystkie pozostale na glowe:p

    10 Giu 2011 Rispondi
  • FuckPopLoveKoRn

    aaaaaa zaczales od pieknej plyty!:D i wgl na poczatku myslalam, ze piszesz o mnie, bo ze 3h temu siedzialam w 100 i puszczalam troche muzyki:D i miedzy innymi Satyricon, ale w sumie bys nie poznal, ze to on:D wiec mowisz o sobie:p na wydziale bedziesz pisac kolo z knm?:P

    10 Giu 2011 Rispondi
  • Narfeamar

    Luta i Aśka?

    9 Giu 2011 Rispondi
  • m-jabber

    o, spoko. To ja sobie kiedyś z Tobą pomówię na ten temat ;> Hm, no dobra :> To w poniedziałek piwko :>

    9 Giu 2011 Rispondi
  • Narfeamar

    No ba! Niematotamto!

    9 Giu 2011 Rispondi
  • m-jabber

    Aha. No to w sumie... już sporo czasu Cię to trzyma :) A jesteś zagorzałym ateistą? w sensie w nic totalnie nie wierzysz? P.S. Ładnie tak zgadywać się na piwo beze mnie?! ;o

    9 Giu 2011 Rispondi
  • m-jabber

    No to się domyślam. A mogę zapytać kiedy Ci się ten ateizm wkręcił? :>

    9 Giu 2011 Rispondi
  • m-jabber

    Hm, możliwe więc, że to ten sam :> Jak to, miałeś? :o chcesz o czymś opowiedzieć? :p

    9 Giu 2011 Rispondi
  • Tutti i messaggi (97)

Descrizione

Attività recenti