MatiTeo

Maho, 21, Maschio, PoloniaUltimo accesso: Giugno 2013

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con MatiTeo è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • gryhu

    Twój s sęsie Twój :P był ogólnie o rapie z zachodu ale przełożony na polski, trudno mi to opisać :D

    7 Apr 2012 Rispondi
  • gryhu

    Twój :D

    6 Apr 2012 Rispondi
  • gryhu

    tej, masz jeszcze gdzieś ten kawałek "translator" (o ile dobrze pamiętam tytuł) bo był zajebisty a gdzieś go zapodziałem ;/

    4 Apr 2012 Rispondi
  • Street_Baller

    soul searchin next level

    20 Mar 2012 Rispondi
  • Street_Baller

    juz ci nie musze uploadowac krizza?;p Sprawdz mixtape Dizzy Wrighta!

    19 Mar 2012 Rispondi
  • Street_Baller

    jakis nowy bishop?

    26 Gen 2012 Rispondi
  • Street_Baller

    Mógłbys chociaz tagi zmienic do Wiza & Snoopa ;p

    24 Dic 2011 Rispondi
  • gryhu

    to całe kalifornia konvict przeciętne ale z nowych to kawałek fall in love mi sie podoba :D

    4 Ott 2011 Rispondi
  • gryhu

    nie mam pojęcia co sie z nim dzieje ale skoro mi o nim przypomniałeś to poszukam czy coś nowego nie wyszło bo ya boy zawsze wart uwagi :D

    28 Set 2011 Rispondi
  • SimsMN

    Nawww man Im not a rapper lol

    28 Set 2011 Rispondi
  • SimsMN

    haha thanks bro what track did you expect?! Hopes and Dreams is the best Wiz song hands down, nice wiz charts tho I'm trying to hit 1,000.

    21 Set 2011 Rispondi
  • Street_Baller

    Muzyka, którą obydwoje lubicie zawiera Bezoczny & Tymono, Tech N9ne, Crooked I, Wiz Khalifa oraz Jay Rock. ;d oczywiscie super.

    14 Set 2011 Rispondi
  • gryhu

    mi sie my eyes podoba zajebiście z tych nowych kawałków z płyty

    1 Set 2011 Rispondi
  • gryhu

    widze że też z welcome reality sie zapoznałeś :D

    27 Ago 2011 Rispondi
  • gryhu

    chyba tak, z tego co widziałem do jest też wersja z 2008 roku ale z 2010 to jeszcze nie słyszałem

    27 Ago 2010 Rispondi
  • gryhu

    ej ta mp3 miała 320 kbps a jak chcesz lepszą jakość to kup ją na winylu :P sam ją ściągnąłem i słucham ;D jak bedziesz miał więcej takich to śli linki/tytuły. btw myśle że Cie to zainteresuje http://www.youtube.com/watch?v=RNo_r3DbQ5Y

    27 Ago 2010 Rispondi
  • Street_Baller

    BOSTON !!!!!! :D

    14 Giu 2010 Rispondi
  • Street_Baller

    ah ten pezet ;d

    30 Mar 2010 Rispondi
  • Street_Baller

    Dopiero skumałem o co ci chodzi z tymi trackami milestones xD No ja tez musialem jakies numery wpisywać xD

    28 Nov 2009 Rispondi
  • Street_Baller

    Tiësto – Club Life 138-CABLE-11-20-2009 -.- :P

    23 Nov 2009 Rispondi
  • Tutti i messaggi (24)

Descrizione





Last.FM Milestones1st track: (22 Jan 2008)
Akon - O.K.
5th track: (22 Jan 2008)
Bone Thugs-N-Harmony - Flow Motion
13rd track: (22 Jan 2008)
Jay Rock - Lift Me Up
69th track: (22 Jan 2008)
Brotha Lynch Hung - 781 Redrum
555th track: (29 Jan 2008)
Nu Jerzey Devil - Gues Whos Bangin
1001st track: (10 Feb 2008)
Common - I Want U
1221st track: (14 Feb 2008)
J. Armz - 07 Fuck 50
1551st track: (24 Feb 2008)
Jim Jones - I Gotta Have It (feat. NOE)
2501st track: (17 Mar 2008)
Fat Joe - The Crackhouse (Feat. Lil' Wayne)
5555th track: (05 Aug 2008)
Jay-Z - Show Me What You Got (Produced By Just Blaze)
11111st track: (17 Dec 2008)
The Game - 1 night stand remix
20001st track: (04 Jul 2009)
Nas - You Can`t Kill Me
Generated on 23 Nov 2009
Get yours here

Attività recenti

Gruppi (15)

Visualizza altro