Leoplurodon

Leo, 26, Maschio, AustraliaUltimo accesso: 12 giorni fa

19816 ascolti dal 14 Set 2006 (reimpostato il 15 Ago 2012)

16 brani preferiti | 55 messaggi nei forum | 0 playlist | 304 messaggi in bacheca

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con Leoplurodon è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • dirtymagic99

    Thanks, yeah, what a phenomenal album!

    6 Gen 2013 Rispondi
  • dirtymagic99

    yeah, I seriously think cruising california killed it for me. hahaha. but some of the other songs on there are definitely legit

    12 Ott 2012 Rispondi
  • dirtymagic99

    wow, yeah, that seems like forever ago! haha. regarding days go by, there are a few tracks on there that I enjoy, but overall....yeahhh it's not even close to being comparable to smash/ixnay/americana, etc., in my opinion. what do you think?

    11 Ott 2012 Rispondi
  • seraphinalea

    whazzzup :D This is pretty awesome ay. Thank you for introducing me to it I shall start mobbing people with invites :B

    20 Set 2012 Rispondi
  • Leoplurodon

    Fuck yeah, reset timez

    15 Ago 2012 Rispondi
  • taraisawesome

    so i got a new computer and finally am back to using last.fm. please remind me what i listened to, kthx:) btw i miss(ed) you:)

    21 Mag 2012 Rispondi
  • joshtexasmagic

    Drowning EP. That's a bit real.

    21 Mar 2012 Rispondi
  • sapphireskyS2

    Hey! wow it has been ages, i almost forgot who you were LOL i think we met at becs house at her party? cos i am sure you are from brisbane :D hows things going? its good to hear from you!

    22 Nov 2011 Rispondi
  • jackitsu

    Pokemon!

    13 Ott 2011 Rispondi
  • jackitsu

    poke.

    5 Ott 2011 Rispondi
  • vengaben

    word

    28 Mag 2011 Rispondi
  • PERVOSAURUS

    Haha, sure! I'll check what I have that I could send back to you.

    6 Mag 2011 Rispondi
  • Rob_S_

    And Sleigh Bells goes straight to the top. BACKED

    6 Apr 2011 Rispondi
  • PERVOSAURUS

    Oh, that's too kind of you! I'll see what I could hook you up with.

    28 Gen 2011 Rispondi
  • jackitsu

    Hello! :) Long time no talkie. How are you?

    27 Gen 2011 Rispondi
  • PERVOSAURUS

    That would be sweet! I can't afford to pay it now though, so you could just keep my copy until I can pay you and then send it off to me.

    27 Gen 2011 Rispondi
  • PERVOSAURUS

    Awesome!

    22 Ott 2010 Rispondi
  • PERVOSAURUS

    Hey Leo, do you have the lyrics to Quiet Steps - Think Aloud? Can't get enough of it. So damn good!

    21 Ott 2010 Rispondi
  • chuck_hankachi

    Hey Mann, so carbon based lifeforms eh:) :) puts me into a nice sleep most nights

    14 Ott 2010 Rispondi
  • AaronAMV

    Hey man, it's all good. Mine will finally be sent tomorrow.

    3 Ago 2010 Rispondi
  • Tutti i messaggi (304)

Descrizione

Hey, I'm Leo... I'm pretty friendly; you should say hi. :-)

Sometimes I'm in bands, and sometimes I even write music... it sounds like...

Ringbark(Acoustic)
Strumming and getting emotional.
http://ringbark.bandcamp.com/

(Formerly)

A German Spectacle(screamo/hardcore)
Yelling at shit/Bass
http://agermanspectacle.bandcamp.com/

Attività recenti