LaxWarrior

michael, 18, MaschioUltimo accesso: Novembre 2010

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con LaxWarrior è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • eddieb14

    Hey you should check out Await The day: http://www.last.fm/music/Await+The+Day they've played at some of the festivals some of your favorites have played at!

    7 Ott 2010 Rispondi
  • ScrEaMOGurl

    ya, im west coast tho :( lol stupid cali...but ya catcher in the rye is my favorite books, but barely anyone likes it and i shud read the great gatsby to see if i like it or not...ahah

    22 Apr 2010 Rispondi
  • ScrEaMOGurl

    sounds retarded haha and he plays east coast lol

    20 Apr 2010 Rispondi
  • JadeHeart123

    Oh hey there! Hope you have been doing well :-) Thanks for the recommendation of the band, The Sleeping. I haven't heard of them, but I'm gonna check them out. Also, don't know if you have RB2, but Texas in July is on the Rockband Network :D

    19 Apr 2010 Rispondi
  • ScrEaMOGurl

    haha cool cool my friend plays lax lol but no i didnt know girls cud play...lol and how is the great gatsby? like wats it about ive hurd of it, but not read hahaha

    16 Apr 2010 Rispondi
  • ScrEaMOGurl

    hey :) do u play lacrosse?? lol and not much i had homework :(

    14 Apr 2010 Rispondi
  • eddieb14

    Hey check out Await the day: www.last.fm/music/Await+The+Day - you might like them too...

    12 Apr 2010 Rispondi
  • Unwritten_Truth

    Hey check out Unwritten Truth and let us know what you think!!! We would really appreciate it!!! THANK YOU!!! Unwritten Truth

    11 Apr 2010 Rispondi
  • Writtenjustice

    And you can also interpret those scripture's metaphorically

    11 Mar 2010 Rispondi
  • JadeHeart123

    shikari = AMAZING! Thanks bro!

    11 Mar 2010 Rispondi
  • Writtenjustice

    Indeed man. The prophecies are so...trippy *_*

    10 Mar 2010 Rispondi
  • Writtenjustice

    Revalation is soooooo Metal \m/ >_< \m/

    10 Mar 2010 Rispondi
  • Writtenjustice

    I just really like Matthew Chapters 4-5. My favorite parts of the Bible. It's awesome! And my Dad is a pastor too! He made his own church back in 2001...

    10 Mar 2010 Rispondi
  • JadeHeart123

    skahia? I couldn't find them :(

    10 Mar 2010 Rispondi
  • ProphetSoldier

    Hey Lax! Whad up!

    9 Mar 2010 Rispondi
  • Writtenjustice

    I'm not actually a Calvinist; I just like Christian Hedonism...

    9 Mar 2010 Rispondi
  • Writtenjustice

    No problem man. And yeah, John Piper, who is a Calvinist (A division of Protestantism), did think it up...

    9 Mar 2010 Rispondi
  • JadeHeart123

    what up LaxWarrior!! Thanks for the FR. According to Last.FM, we like a lot of the same music :)

    9 Mar 2010 Rispondi
  • Writtenjustice

    Sweet. I should have been more clear on my denomination; I'm a Protestant as well. I've also embraced Christian Hedonism

    8 Mar 2010 Rispondi
  • Writtenjustice

    Oh shit; I'm sorry... I guess it was the angle. I'm pushing 6'2 myself... Finally starting to grow again... and yeah; I'm a Theistic Existentialist

    8 Mar 2010 Rispondi
  • Tutti i messaggi (62)