Gruffaluf_

Andrew, 71, Maschio, Stati UnitiUltimo accesso: Ottobre 2012

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con Gruffaluf_ è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Brani più ascoltati

1 Brano preferito
2 Brano preferito
3 Brano preferito
4 Brano preferito
5 Brano preferito
6 Brano preferito
7 Brano preferito
8 Brano preferito
9 Brano preferito
10 Brano preferito
11 Brano preferito
11
13 Brano preferito
14 Brano preferito
15 Brano preferito
15 Brano preferito
17 Brano preferito
18 Brano preferito
18 Brano preferito
20 Brano preferito
21 Brano preferito
21 Brano preferito
23 Brano preferito
24 Brano preferito
24 Brano preferito
26 Brano preferito
26 Brano preferito
28 Brano preferito
28 Brano preferito
30 Brano preferito
30 Brano preferito
32 Brano preferito
33 Brano preferito
33 Brano preferito
33
36 Brano preferito
36 Brano preferito
36 Brano preferito
39
LowWhore
Brano preferito
39 Brano preferito
41 Brano preferito
41 Brano preferito
43 Brano preferito
43 Brano preferito
43 Brano preferito
46 Brano preferito
46 Brano preferito
46 Brano preferito
46 Brano preferito
46 Brano preferito

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • 3pm

    super compatible, yet never past first base..

    28 Ago 2014 Rispondi
  • exSpectacularrr

    Eh, no pressure on the KC. That's just a favorite soapbox of mine from which I like to pontificate. :-P Actually, I think a more interesting question / discussion would be what have you been into lately? Any particular genre or mood or band? Do you prefer to listen to an entire album in order, or switch it up with a mix?

    4 Giu 2012 Rispondi
  • exSpectacularrr

    p.s. -- I'm listening to King Crimson right now, which I know we discussed at Whitey's. Can't remember if it was you or Matt who had just one album, but I remember it was one of the not-so-good albums. If you're only going to own a single KC album, the one that every seeker after true music should own is Red -- that album is a genuine masterwork. Some of their other stuff can get kind of cheesy, and devolve into some of the bad parodies of prog rock (e.g., the early albums sound like goofy hippy crap about fairies and unicorns, whereas some of the late albums sound like retarded stadium-metal crap a la Queensryche...and their 80s albums just sound like gay-artsy 80s albums for yuppie-fags with bad watercolor prints in their dining rooms). But at their best, KC is genius and not at all cheesy (even tho Robert Fripp is a fuckin dick in every era), and they were at their most genius on all of their 70s albums, the pinnacle of which was Red. OK, I'll quit wankin. :-P

    31 Mag 2012 Rispondi
  • exSpectacularrr

    Hah hah -- you more than made up for it with your maniacally locked down profile! I must've spent more than an hour yesterday trying to figure out a dang way to message you. :-P Dunno if you got pinged on it, but I ended up leaving a forum post for you on some group you created like 6 years ago. :D ANYWAY, we're synced up now. Yesterday was the first time I'd logged into Last.FM since we talked at Whitey's, but I've been meaning to hook up with you. Looking forward to swapping tunes! My two favorite musical finds lately are The Antlers, which have a moody, spacey, slow-burn kind of sound, and The Alabama Shakes, which are a great Americana band with a bad-ass vocalist who has a lot of soul / Mo-Town inflection. Good stuff. : ) (And if you like the Shakes, I also strongly recommend this awesome band called The Heavy -- they've got a great new-Mo-Town sound goin on.) I hope you are well amigo! Hope to see you soon!

    31 Mag 2012 Rispondi
  • nudeasthenews

    sup broanoke

    22 Mag 2012 Rispondi
  • sleepylamb

    ahh i went through my contacts list and removed anyone i didn't talk to very much... i only have 4 skype contacts now lol. feel free to add me again tho if u ever wanna talk my name on there is "camillerebecca"

    1 Mag 2012 Rispondi
  • sleepylamb

    p__p

    1 Mag 2012 Rispondi
  • clantogw

    u forgot your giant framed art

    28 Apr 2012 Rispondi
  • mootington

    swoonz0rz lol :o :p

    23 Feb 2012 Rispondi
  • clantogw

    now youre spooking me

    21 Feb 2012 Rispondi
  • skoodge80

    wait, you're not my mom! haha, sorry, you look and act exactly like her

    15 Feb 2012 Rispondi
  • skoodge80

    mom?

    15 Feb 2012 Rispondi
  • skoodge80

    i'd be uspet to hear that if i frankly gave a damn about what emo think, go cry like the emo crybaby you are. emo sucks and music is gonna leave it behind soon because they won't grow up.have fun with your emo music, bitch, because i'm going to be listen to real music have you heard of a little band called MGMT. well there on the cutting edge of REAL alternative music, experimental and you're never even get it

    26 Gen 2012 Rispondi
  • skoodge80

    emo for live. emo lives longer than you, dork wad. whoe ver even are you loser, g

    23 Gen 2012 Rispondi
  • fstigz

    andy shmandy

    12 Gen 2012 Rispondi
  • sleepylamb

    hm i dunno i don't like tumblr all that much anymore... i just like following a few good blogs and seeing what they post but that's all i really do!

    12 Gen 2012 Rispondi
  • sleepylamb

    exspearmint

    11 Gen 2012 Rispondi
  • Annajoyfreelz

    can I know what your new blog is???

    11 Gen 2012 Rispondi
  • sleepylamb

    YES hello andy!! :)

    9 Gen 2012 Rispondi
  • shineslikegold

    andy i just saw you on the radiohead page I LOST IT JESUS CHRIST I LOVE YOU SO MUCH?? ok bye

    7 Gen 2012 Rispondi
  • Tutti i messaggi (444)

Descrizione

check out the sounds i am listening to on my computer

Attività recenti

Gruppi (3)