GodspeedUFools

Grayson, 22, Maschio, Stati Uniti
www.playlist.com/user/2678…Ultimo accesso: mese scorso

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con GodspeedUFools è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Jenova 7Morning Theme 12 Mar 20:13
InkliingNevermind 6 Mar 1:48
KodomoCollide 5 Feb 21:19
MetaformCrush Brano preferito 5 Feb 21:13
BlazoRighteous Path 5 Feb 21:11
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • FarrenLaRen

    Going to the coachella music festival in Cali is a must for my 2014 bucket list (lol big dreams).I will for sure be giving those bands a listen! Thanks :D

    30 Dic 2013 Rispondi
  • FarrenLaRen

    Super jealous, i want to go there someday just to snowboard haha. Nova Scotia isnt as awesome. My taste of music is all over the place Indie, alternative rock, oldies. Death Cab For Cutie above everything else lol. The national, kings of leon, the fray, beatles...it gets worse lol. How about yourself,even though my creeping tells me your taste is dead on perfection :P I hope 2014 is an exciting new beginning for you :)

    30 Dic 2013 Rispondi
  • FarrenLaRen

    hey! you have such an incredible taste in music. Even artist i have never heard of.. haha You've introduced me to some new music as well :P. Happy Holidays from; Canada!

    28 Dic 2013 Rispondi
  • cakin93

    nice collection

    13 Feb 2012 Rispondi
  • musicislove35

    I'm not from Portland but I wish I was. I'm from Columbus, Ohio. Sorry it took forever to respond. I must admit you have a rather lovely profile picture.

    5 Dic 2011 Rispondi
  • kevinpeckham

    Thanks for listening to and loving Bizarre Love Triangle by Ghost Ghost. If you like you can download the full album No Clothes on Ragged Island for free here. Also, check out the new music video. Cheers, Kevin from Ghost Ghost.

    31 Ago 2011 Rispondi
  • texascore1989

    hope you don't mind, I'll probably browse through your artists sometime

    13 Apr 2011 Rispondi
  • p1nkpenguin

    Why thank you! No, i've never had the chance too. /: I was out of town last time they came closest.

    30 Mar 2011 Rispondi
  • wallarecovery

    Thank you! Have you gotten our 4 free Christmas songs yet? Still available until the end of this week: http://rcvr.me/xmas

    4 Gen 2011 Rispondi
  • ANTIQCOOL

    Will do...cheers :-)

    5 Dic 2010 Rispondi
  • ANTIQCOOL

    Thanks for listening to Antiqcool Grayson, we really appreciate your support :-)

    4 Dic 2010 Rispondi
  • DamnHero

    man ok i just started on here k but i'm excited

    28 Ott 2009 Rispondi
  • GodspeedUFools

    hehe, i wanted to tell my self that i have exactly 900 loved tracks on this date. Go me. :)

    8 Ott 2009 Rispondi
  • kaitm0nstrx

    Have yous got anything snazzy you're listening to/recommending ?

    27 Set 2009 Rispondi
  • kaitm0nstrx

    Hey there! Nah, nothing too new to listen to, just been on a Frou Frou kick, hahah.

    27 Set 2009 Rispondi
  • ETrees

    Yeah! It' SUPER, lols I love last.fm xD

    18 Set 2009 Rispondi
  • ETrees

    :) Thanks for the add

    3 Set 2009 Rispondi
  • kaitm0nstrx

    Well if there's anything mega freaking amazing, and you feel like letting someone know about it, tell me :D I love new music, haha

    2 Ago 2009 Rispondi
  • kaitm0nstrx

    "Your musical compatibility with GodspeedUFools is SUPER." Pretty dang snazzy, nice taste. :D

    27 Lug 2009 Rispondi
  • GodspeedUFools

    oh ok, yeah it was a good word for it i thought. =] oh ok, im glad you like it. haha its ok its ok. you need some of that music now then! :P

    17 Apr 2009 Rispondi
  • Tutti i messaggi (42)

Descrizione

Last.fm is awesome, playlist is cool. i linked the too together so you can see more music, more directly. enjoy.

also, use songbird. its got a great last.fm app! runs more music files, and works better than itunes all together.

if you have new music you think i'd like, send me a shout or something. and if you want music support if you new, let me know! i can get you a lot of fans.

I love underground, i support it. its better.

Godspeed~

Attività recenti

Gruppi (1)