Frandemort

Frankie, 19
assbutt-mcgee.tumblr.comUltimo accesso: Venerdì sera

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con Frandemort è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Moshellee

    dude i know. spenccer is my new favorite. so i got da gmailz. wear r u ??

    16 Feb 2013 Rispondi
  • Moshellee

    isn't spencer cray-cray???? oh & ezra's bro seems wack-o lol. how do y'all communicate on the gmailz?

    15 Feb 2013 Rispondi
  • Moshellee

    when emily jumped and he dropped the elevator door i was like "OMQ HE'S GONNA KILL HER!!!" but then he fell.... then he disappeared in the hospital.. ITZ ALL FISHY!!!!!! everyone is A to me lol. i miss y'all!! is there still a buzz there??? everytime i get on there i get confused. but i'll get on there this week!

    15 Feb 2013 Rispondi
  • Moshellee

    pretty little liars.... that is all.

    15 Feb 2013 Rispondi
  • docsandrecs

    i miss u too frannikins!

    4 Feb 2013 Rispondi
  • Hopelizabeth

    that's one sexy pigeon

    6 Gen 2013 Rispondi
  • Moshellee

    i lurked TN and apparently she's making a lastfm. wo0o0h

    1 Ago 2012 Rispondi
  • Moshellee

    franniekinz. imy<3

    31 Lug 2012 Rispondi
  • sam4ntha

    SO i had a blue slushie today then when i finished it I went out in public then when I got home I realized that the blue slushie made my tongue and part of my lips blue so I was like fml probably like 92301809321 people saw me. I swear I'm stuck in more emberessing situations than the average teenager lawlz.

    28 Mag 2012 Rispondi
  • Clown-Princess

    ohey, love<3

    14 Gen 2012 Rispondi
  • iCreeper

    My brain sumtymez feels lyk it getz internally hotter??? So I know whut u mean we r basicly twinz

    12 Gen 2012 Rispondi
  • mercepe

    Everything, none of this makes sense, ugh

    9 Gen 2012 Rispondi
  • mercepe

    FRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANIEEEEEEEEEEEE, HELP MEH

    9 Gen 2012 Rispondi
  • iCreeper

    b mi frend.

    9 Gen 2012 Rispondi
  • docsandrecs

    Astrid told me who Brooke was.....but I forgot. You're frankievoldemort on Tumblr aren't you?? What's Mercepee's tumblaahh?? He had no reason to hate you guys. If I hadn't known he was a dude, I would've guess he were a chick cuz he had just as much of an attitude as one.

    9 Gen 2012 Rispondi
  • Hopelizabeth

    I have RB on my iTunes...u sayin derez a prob w/ dat homie ? I did have her on my lastfm radio, but it kept playing all these random instrumentals like "Sunday" and "Thursday" I was like what? so I just deleted her. But 4 realz, I love her. RB > everyone else. Old lady diapers? You would.

    9 Gen 2012 Rispondi
  • Moshellee

    v yeah what hope said! cept we make fun of her for listening to jenna rose & BTR. k. :] lololjk but forrealz when i was your age all i listened to was hilary duff & fall out boyzz. rofl. you listen to what you like, and that's all that matters. (i sound like a parent) but farrealz. it d0n't matta' !!!!

    9 Gen 2012 Rispondi
  • Hopelizabeth

    omg, franniepack, we don't care what music u lyk ok !?? I'd still like you if you listened to nothing but BOTDF, that's how r3@1 ma l0v3 iz 4 u, ya diqq ? I'm not really even in the position to judge; I have Jenna Rose and Big Time Rush on my top played.

    9 Gen 2012 Rispondi
  • TribeCalledGabi

    what tn account?!?! i been banned so many times from there lololol

    9 Gen 2012 Rispondi
  • TribeCalledGabi

    or was that astrid? one of y'all youngns said you were gonna stop using gmail/facebook & all that for a while.......

    9 Gen 2012 Rispondi
  • Tutti i messaggi (39)

Descrizione

hey honey boo boo child

Gruppi (1)