FUTURECHECKA

【♡】, 20, Femmina, Stati Uniti
flavors.me/fallinglovespac…Ultimo accesso: Domenica pomeriggio

9164 ascolti dal 12 Dic 2010 (reimpostato il 6 Set 2013)

1.013 brani preferiti | 1 messaggio nei forum | 0 playlist | 594 messaggi in bacheca

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con FUTURECHECKA è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

SUITE CHICWe Got Time Brano preferito 3 Lug 16:28
이하이Turn It Up (Intro) Brano preferito 3 Lug 16:04
인피니트Inception 3 Lug 16:02
KEITAHey Love Brano preferito 3 Lug 15:58
EXO-KThunder Brano preferito 3 Lug 15:55
Punta RosaNiaah Brano preferito 3 Lug 15:51
Jinbofantasy Brano preferito 3 Lug 15:48
日之内エミ片思い 3 Lug 15:44
MonicaAngel Of Mine Brano preferito 3 Lug 15:38
4minuteDream Racer Brano preferito 3 Lug 15:35
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Paradesu

    Hello! How are you doing? :) Do you like EMI MARIA? if so, maybe you could vote this up? :D she has so unactive fans it would take forever to get votes for her pictures if i didn't ask people to do this xD

    29 Giu 13:03 Rispondi
  • IFoundAWhistlee

    (ノ≧∀≦)ノno problem!...i'm doing fine! thanks! how about you?\(^▽^@)ノ

    10 Giu 20:05 Rispondi
  • karatte

    thx for the add :D

    7 Giu 15:07 Rispondi
  • pidekin

    Thank you for responding to a request! (^^)

    5 Giu 17:52 Rispondi
  • Paradesu

    Oh that's fine, i understand :D Wow congratulations!! that's really great job! :) you desrved to have a break for sure after so much work ^^ oh that course seems really interesting indeed. Oh no, i didnt' get any results (or feedback) yet, the results etc. will be published in late June or early July. Oh okay and thanks for letting me know :D i will follow you back once i log in there ^^

    27 Mag 7:50 Rispondi
  • Paradesu

    Good! :D i know, that's the best feeling ever ^^ i'm sure you did very well, atleast i'll keep my fingers crossed for that :) yeah, and you're right, she told me that if i don't get picked to the school this year, i must try again next year because they might just look for a certain style each year so my style might be better for some other year if it's not this year...though i'm still going to be pissed if i don't get in this year >_< ! i've tried so long anyway...well, yeah, i don't 100% like all of my works in the portfolio...but i think they're OK, but it could always be better :D i just wish and hope that the teachers who judge it likes it! oh haha and i totally feel your sister, i would to the same most likely XDDD though i've tried to learn to trust my skills, it's still difficult to be 100% satisfied with something you did yourself XD

    19 Mag 15:13 Rispondi
  • Paradesu

    Hey that's a good thing! :) I suppose you probably had more tests by now? and good to hear you managed to raise the grades anyway! ^^ also, that's always nice when you have a good feeling about the upcoming tests. i'm sure the rest will go just fine too. Plus it's always nice to see your hard work paying off like you said yourself :) yeah, and that's true, my teacher has graduaded from the same school where i'm trying to get in too and she gave some advice and tips for the skills tests that i have next week for that particular school. I've been making a portfolio for them the last 8 hours today i think... i just hope they won't put too much credit for that portfolio since i don't have a lot of works that i want to put in it...but portfolios are important anyways....so i'm a bit stressed over it xD ! oh right, that is a good and inspiring thing :) i haven't listented to Spice Girls in a looong time, but i think i should ^^ along with my childhood idol Britney Spears too lol :D

    17 Mag 17:11 Rispondi
  • lilkitten2

    cool avatar :) I love the spice girls

    16 Mag 23:01 Rispondi
  • Paradesu

    Oh, that's a good thing, and it's very good thing to do to make your notes into those study guides! i'm sure you'll be just fine since you seem to work hard and you know what you must do in order to do fine :) i wish you all the luck for it! also thank you a lot! yeah, this year i decided to apply as many places as i possibly could manage to :) even my teacher was amazed to how much applications i sended but she was very supportive though. Oh and your spice girls avatar makes me feel so nostalgic since i remember my childhood when i used to be such a big fan of them xD

    13 Mag 11:09 Rispondi
  • Breakup2Makeup

    Wow, that's big! It's one of the most diverse schools in the whole country?!? That's amazing!! You must be proud then! :D That's cool. It must be fun meeting new people at your school. How exciting! And a Psych major?! That's awesome! I think my mom studied Psychology too when she was in school. :) But yeah, don't worry about it! You'll finish school in no time! :) You know how fast time goes by?! It goes by SO quickly! lol The older you get, the more you realize it. lol :-/ Anyways, it's good to hear that you're on track to graduate! :D And I'm undecided right now. But I'm sure I'll figure out what I want to do soon. Oh.. well, if you ever find any of your Spice Girl stuff, let me know! You can try asking your parents if they still have it or something. Especially if you want some cash $$. lol I know someone who would totally pay you for it. But no pressure! You don't have to do it if you don't want to! :)

    12 Mag 4:00 Rispondi
  • Breakup2Makeup

    Oh that's a nice school! I just looked it up. I would soo go there if I lived in Maryland. :) I like small schools too. You can get lost in bigger schools, so smaller schools are much better! And what's the rush?! You can finish at any time.. So what if you missed a semester?! You're 20! You have plenty of time left to finish school. Don't worry about it. ;) My school is also small. I'm going to ICC (Illinois Central College) right now. I'll only be going there for 2 years and then, I'll transfer to somewhere else. What are you studying BTW? And are you sure everything you have of Spice Girls is gone? :-/ My friend would seriously pay you ANYTHING to have it.. lol They're obsessed. And I also had everything Spice Girls.. but just like you said, we might have gotten rid of it as I got older. :( Umm.. I'm not sure how big his collection is. I'll have to ask him! lol :)

    12 Mag 1:04 Rispondi
  • Paradesu

    Oh wow, you certainly do have a lot to study and stress over! Good luck with all of the exams! Officially my schools ends on 16th this month, but i have some skills evaluation testings for art schools this and the upcoming weeks so i'll leave school tomorrow or on tuesday already :) then i'll just have two weeks of those evaluations going, and stressing over interviews and assigements there, and i'm also waiting a letter from 3 other art schools to see if i get invited to the skills tests or not (i had to send them some of my works earlier last month so they'll judge from those if i'm skilled enough to be invited to the skills tests or not, and from there some people are dropped out and some, very few, will get in to the school). So i'm also stressing very much during these days since these will probably decide about my whole future @_@ ! but i'm good, doing just fine :)

    11 Mag 12:51 Rispondi
  • Paradesu

    Yeah! atleast partly :DD i've gotten a bit lazy with computer lately XDD how are you doing?

    9 Mag 10:11 Rispondi
  • Breakup2Makeup

    So which school are you going to? There's so many colleges out there.. lol I'm thinking about taking summer classes where I go also. Ohh you're from Maryland! Cool.. I'm from Illinois. The central part of it. :) But originally from Minnesota of course. I just recently moved to Illinois in the past few years. Yeah, the Spice Girls were amazing! I wish they were all still together and would make another album. lol :-/ My friend is a HUGE Spice Girls fan by the way! He collects all their stuff. And I wanted to give him my stuff, but I can't locate it. Are you willing to sell any of your Spice Girl stuff?? If so, let me know because my friend would pay you any amount to have it. :)

    8 Mag 1:09 Rispondi
  • Breakup2Makeup

    Oh.. you're in college right now? So I guess you're almost done now because it's May. lol :) And yes! The weather is really nice these days. I love it! So what state are you from? I see you're from the US just like me. :D Wow, it's exactly the same for me! LOL I also owned their dolls, the video game, and I went to see their movie in the theaters when it came out too! LMAO I can't believe this! We have a lot in common. I also own the VHS tape of their movie BTW. :)

    7 Mag 2:23 Rispondi
  • Breakup2Makeup

    I'm good. You? :) lol I also really admired them when I was growing up, back in the 90's when I was little. Which one was your favorite? Mine was Ginger. And my sister loved Baby and Posh spice. Oh and my brother really loved Scary. lol

    6 Mag 3:18 Rispondi
  • Breakup2Makeup

    Cool avatar. Spice Girls! :D

    6 Mag 1:44 Rispondi
  • PHANTOM_girl

    Ymm, fine :D And U?

    1 Apr 7:59 Rispondi
  • PHANTOM_girl

    thanks for the add (:

    31 Mar 6:31 Rispondi
  • snowfairys-

    did you manage to finish all your stuff? i hope so <3 and well yeah i agree blitzball is kinda annoying and i don't get it at all, even now after i've read some guides how to play blitzball haha XD

    29 Mar 20:03 Rispondi
  • Tutti i messaggi (594)

Descrizione

tumblr twitter ask.fm instagram