Echoplex92

Simon, 22, Maschio, Regno UnitoUltimo accesso: Dicembre 2014

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con Echoplex92 è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Gogol BordelloNot A Crime Brano preferito 16 Dic 2014
PendulumGranite 16 Dic 2014
OutKastSo Fresh, So Clean 16 Dic 2014
Royal RepublicMolotov 16 Dic 2014
Five Finger Death PunchUnder and Over It Brano preferito 16 Dic 2014
MusePlug In Baby Brano preferito 16 Dic 2014
RammsteinLos 16 Dic 2014
Imelda MayMayhem 16 Dic 2014
JamiroquaiAlright 16 Dic 2014
SlipknotCuster Brano preferito 16 Dic 2014
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Sophiemariexx

    look at my music ive listened to ;)

    16 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    thats fair enough i guess ^_^ i quite like NIN just gotta be in the right sort of mood ^_^ atm im in the mood for fast drums :P

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    u probably dont HAVE to spend 100 :P lol im sure they would play somehere else wouldnt they? x

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    they were really good yeah :) i was a wee bit high at the gig too some guy gave me loads for free if i rolled them all for us XD lol was a great day (Y) cba with weed anymore tho ^^ and yes i agree with that. if you can get rammstein devin slipknot or machinehead its a decent festival (Y)

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    ah the hives are so good live!!! i saw them with pearl jam and the guy was so funny ^_^ saturday looks pretty good to me tbh :D not got the best bands (slipknot and rammstein) but they have a lot of other good bands so id ba able to make the most of the day tbh :)

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    oh thats difficult :O so many good bands :s id say friday. but i wouldnt be able to get there till late so id only really see slipknot. prob the saturday then i guess. purely for devin and chthonic and maiden :P

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    i wish i could but its too expensive (i had to pay nearly 2000 for the course im on so im on a low budget) sucks that tho. im trying to save to go to at least ONE day tho :) awww ur miles away from good music :P

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    and that sucks about your local scene btw. we have GREEEEAT bands here. synapse, fallen and impaled existance being the top 3 (Y). where u from?

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    oh i was crowd surfing at download 2011 he was leaning over the barrier and i fell and clipped him with my foot XD some guy pulled me back up and yelled at me for it XD hahaha was funny tho :P im from glasgow but i moved to cheshire 8 years ago :) x

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    still that is pretty ace :D my claims to fame are a bit shit tbh. ive kicked chester from linkin park in the face and i have a peice of newspaper that manson shoved in his pants and threw at me XD thats bout it :P and hopefully :D waiting till i finish college to properly plan them but i go to a gig at least once every two weeks (mostly just local bands) :)

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    yes that would also make me jealous :( is his neck really that massive? :P x

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    no i was meant to go to the last one he did in manchester. i was to buy tickets for rob zombie with manson and he was to take me to devin. but never held up his end of the bargin ¬_¬ grr. ill be going the next one one doubt! devin townsend is a pure genious :)

    12 Mag 2013 Rispondi
  • slipknotmegz

    jealous! you met devin :O

    12 Mag 2013 Rispondi
  • Sophiemariexx

    bitchhhhhh . :'( <3

    9 Mar 2013 Rispondi
  • Sophiemariexx

    Hey you stink xo

    7 Mar 2013 Rispondi
  • justyssss

    I've seen an article on metal hammer earlier!!! I'm getting tickets as soon as they have an uk date, so excited!!!

    28 Feb 2013 Rispondi
  • justyssss

    I've heard that rumour too, hopefully it'll prove to be true :P If you want to find me I'm there as Justyna Lewandowska, good luck cause there are quite a few people with my name haha

    3 Nov 2012 Rispondi
  • justyssss

    Aww that's a shame, their last album was absolutely beautiful, it's one of my favourites actually ;). I liked 'keep it together' too and I've got a feeling the ep wont be disappointing :)

    3 Nov 2012 Rispondi
  • justyssss

    I'd probably be the happiest person on the planet if NIN did a tour and hit the UK :) How to Destroy Angels are releasing an EP on the 13th though so hopefully it'll be some good stuff, it's coming out the same day as Deftones' Koi No Yokan which I'm really excited about too :).

    3 Nov 2012 Rispondi
  • justyssss

    Sadly no, they had their last London show just when I was getting really into them and although there were tickets still available I didn't have the funds :/. Have you ever seen NIN?

    3 Nov 2012 Rispondi
  • Tutti i messaggi (81)

Descrizione

Seen Live: Aerosmith / Alex Clare / Alice Cooper / Alice in chains (x2) / All time low / Alter bridge (x2) / American head charge / Anthrax / Apocalyptica / Asking Alexandria / Avatar (x2) / Avenged sevenfold (x4) / Battlecross / Biffy Clyro (x4) / Billy talent / Black label society / Black Sabbath / Black spiders / Black stone cherry / Bowling for soup / Bring me the horizon / Buckcherry / Bullet for my valentine / Cancer bats (x2) / Cavalera Conspiracy / City and colour / Coal chamber / Corey Taylor (Acoustic x3) / Danny Cavanagh (Acoustic) / Decapitated / The Defiled (x2) / Delain / DevilDriver (x2) / Devin Townsend (Acoustic x2) / Devin Townsend project (x2) / Don broco (x2) / Down / Europe / Every time i die / Faith no more / Fall out boy (x2) / Five finger death punch (x2) / Fozzy / Gary Numan / Gojira / Good Charlotte / Halestorm (x4) / (həd) p.e. / Hellyeah / Hollywood undead / Hundred reasons / Huntress / Idiom (x2) / In flames (x2) / Journey / Kill devil hill / Killswitch engage (x5) / Klone / KoЯn (x3) / Lacuna coil / Lamb of god (x3) / Limp bizkit (x2) / Linkin park / Machine head / Marilyn Manson / The Mars volta / Mastodon (x2) / Maylene and the Sons of disaster / Megadeth / Metallica (x3) / Miss may I / Mötley Crüe / Motörhead / Murderdolls / Nine Inch Nails (x3) / Opeth (x2) / Ozzy Osbourne / Papa roach (x3) / Paradise lost / Pendulum (x2) / Powerman 5000 / The Prodigy (x2) / Queens of the stone age / Rammstein (x2) / Rob Zombie / Sabaton / Sacred mother tongue (x3) / Sevendust / Shinedown (x4) / Shining / Skindred (x5) / Slayer / Slipknot (x3) / SOiL (x2) / Soundgarden / Staind / Steel panther (x2) / Stone sour (x3) / Sum 41 / Sylosis / Tenacious D (x2) / Thirty seconds to Mars / Tonight alive / Trepalium / Trivium (x2) / Turbowolf / Turisas / Volbeat (x3) / We are the in crowd / Wolfborne / You me at six / ZZ top

Eventi

Visualizza altro Aggiungi evento