Cjddrum1

Chris, 27, Maschio, Stati Uniti
pitchfork.comUltimo accesso: mese scorso

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con Cjddrum1 è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Best CoastSleep Won’t Ever Come 24 Mag 19:44
Best CoastRun Through My Head 24 Mag 19:40
Best CoastFading Fast 24 Mag 19:38
Best CoastCalifornia Nights 24 Mag 19:32
BedroomOpening / Intro 24 Mag 19:29
JoywaveNow 24 Mag 15:43
JoywaveNow 24 Mag 15:06
Father John MistyTrue Affection 24 Mag 1:40
JoywaveNow 23 Mag 23:58
JoywaveNow 23 Mag 23:48
Visualizza altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • phootoogasm

    Woo!! Girl Talk at Compuare!

    2 Feb 2011 Rispondi
  • phootoogasm

    haha, all the crazy indie kids were out in force that night, and they got more ridiculous after they drank... Needless to say, the show was freaking amazing. I loved the new stuff and his inspirations. I would totally go see him again.

    21 Ott 2010 Rispondi
  • phootoogasm

    Yep! I didn't make it all the way down but down the first flight of stairs on the right hand side, the girl was so aggrivated. Lol!

    17 Ott 2010 Rispondi
  • phootoogasm

    I just wanted to pat you on the back for the "Its fucking sufjan, not deadmau5..... " shout on the sufjan event page. There was some chick standing next to me flipping a shit for the same reason. I'm like, examine and love the music, don't act like an idiot and jump around like a god damn spazz. Haha, well THANKS!

    16 Ott 2010 Rispondi
  • thegreenparty

    Thank Frankmusik you've been listening to lately is pretty dope.

    16 Nov 2009 Rispondi
  • gosteveracergo

    Naw fuck that guy. Guess it wasn't you who told me.

    26 Set 2008 Rispondi
  • gosteveracergo

    Haha word word. Say, do you know of a site...that like... has hip hop lyrics combined with like techno beats and stuff? I don't know if it was you who showed me it or not...

    22 Set 2008 Rispondi
  • gosteveracergo

    Damn, I didn't know you listened to a lot of indie stuff. Crazy. DCFC and Minus the Bear, holla!

    22 Set 2008 Rispondi
  • gosteveracergo

    Bloc Party ftw!

    22 Nov 2007 Rispondi
  • LAST.HQ

    Welcome aboard, Cjddrum1! Happy listening.

    7 Nov 2007 Rispondi
  • Tutti i messaggi (32)

Descrizione

Kickin' ass and taking names all over metro detroit

Attività recenti

Gruppi (3)