Aiko20

Rzabcia, 27, Femmina, Polonia
ameblo.jp/rzabcia/Ultimo accesso: Febbraio 2015

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con Aiko20 è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • madlen89h

    napisałaś to u mnie bo? nadal masz avek z mojego domu :)

    14 Apr 16:41 Rispondi
  • carebearbubbles

    hugs

    5 Gen 2013 Rispondi
  • madlen89h

    prawie nic na lascie nie słucham a i tak mamy super

    16 Apr 2012 Rispondi
  • madlen89h

    zazdrosna ?;p

    16 Apr 2012 Rispondi
  • ShinShoku666

    tylko nie big ban XD

    25 Feb 2012 Rispondi
  • ShinShoku666

    Ahahaa Kaoru do Syriusza..dalekoXD

    13 Feb 2012 Rispondi
  • Xiahzart

    No! To by było coś!!! :D Może się kiedyś doczekamy tu Hyde'a, kkk~ Gacek powinien mu powiedzieć jak u nas jest fajnie na koncercie :P

    17 Dic 2011 Rispondi
  • Xiahzart

    Ahahahahaha XD No wiesz, to jak chcesz... Ja gdybym miała kasę to pewnie bym pojechała :P Fajnie by było, gdyby kiedyś tu wpadł z całym zespołem :3

    17 Dic 2011 Rispondi
  • Xiahzart

    Mam bardzo podobnie jeżeli o Hyde chodzi. Nie ważne co i jak, on zawsze jest <333~

    15 Dic 2011 Rispondi
  • Xiahzart

    Spoko, rozumiem^^ W ogóle twój av <3

    13 Dic 2011 Rispondi
  • Xiahzart

    Kodę lubię, jedna z moich best piosenkarek z Japonii. I tak KAT-TUN to japoński zespół właśnie z Johnnys Entertaiment XD

    13 Dic 2011 Rispondi
  • Xiahzart

    Hehe XD Ten zespół znam już w sumie jakiś czas, chyba ze trzy lata, ale wzięła mnie na nich faza po obejrzeniu dramy "Ikemen desu ne", gdzie gra dwóch z Kisumai :) A szkoda, że jpopu nie lubisz XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    11 Dic 2011 Rispondi
  • Xiahzart

    Nyu, to jpopowy zespół z Johnny's Entertaiment XDDD

    11 Dic 2011 Rispondi
  • Xiahzart

    Znasz Kis-My-Ft2? To na nich ostatnio fazuję :3

    9 Dic 2011 Rispondi
  • Xiahzart

    U mnie, a może być XD Tylko pracy wciąż szukam i nowa faza mnie męczy :P

    6 Dic 2011 Rispondi
  • Xiahzart

    Hej^^ Co tam słychać? Mam do ciebie sprawę, ale to już na pm ci napisałam :)

    6 Dic 2011 Rispondi
  • Savii_

    Dziękuję! ^ ^ A co do greckiego, to w ramach pytań czy tym podobnym, możesz się zwrócić do mnie! Chętnie pomogę! ^ ^

    14 Nov 2011 Rispondi
  • miranishi

    ok do zobaczenia :D

    11 Nov 2011 Rispondi
  • miranishi

    na którą co ? :>

    8 Nov 2011 Rispondi
  • miranishi

    Co powiesz na 12.11 ? :D

    5 Nov 2011 Rispondi
  • Tutti i messaggi (2919)