Ade21

Aden, 23, Maschio, Regno Unito
www.facebook.com/home.php#…Ultimo accesso: mese scorso

16420 ascolti dal 9 Set 2006 (reimpostato il 2 Mar 2008)

643 brani preferiti | 3 messaggi nei forum | 1 playlist | 688 messaggi in bacheca

  • Aggiungi agli amici
  • Invia un messaggio
  • Invia un messaggio in bacheca

Il tuo grado di compatibilità musicale con Ade21 è Sconosciuto

Crea il tuo profilo musicale

Brani ascoltati di recente

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • jellyfishie

    OY WE'RE SUPER :D

    15 Gen 8:34 Rispondi
  • phillybird

    you too! i see in june of last year you were talking with my west coast brother from another mother. small world.

    14 Mag 2012 Rispondi
  • mixtapestatic

    thanks brrrrrah.

    6 Apr 2012 Rispondi
  • ryanjhughes

    SUPER!

    15 Gen 2012 Rispondi
  • mixtapestatic

    A.D.E.

    8 Dic 2011 Rispondi
  • Quatschi

    All things considered I've been pretty good, just busier than ever. Working and finals.... Christmas is just a stressful time, and then this whole push on family togetherness and gifts... I just need December to pass. It's started snowing here too, which I am not excited about at all. How's life been treating you?

    6 Dic 2011 Rispondi
  • ryanjhughes

    Dude; Unicorn Kid is in Camden, 30th August and tickets are only £5. What you reckon?

    27 Lug 2011 Rispondi
  • jonpwnsu

    haha nah didn't watch it. and hell yeah man, i watch that shit everyday. too bad that shit starts at like 4 am for me. and i've been good man. other than summer school i'm doing great

    27 Giu 2011 Rispondi
  • jonpwnsu

    how you been man? anything i'm missing out on lately?

    26 Giu 2011 Rispondi
  • mixtapestatic

    A.D.E.

    9 Giu 2011 Rispondi
  • jonpwnsu

    i used to watch house, but i grew tired of the same premise every show: some crazy illness that no one can figure out, house is an asshole to everyone, then he figures it out while being a funny douche haha. and theres too many to list, i'm about to just add you on fb my man. btw, your fb link on your profile doesn't work haha.

    11 Mag 2011 Rispondi
  • jonpwnsu

    haha man where do i start? as far as television goes, i religiously watch 30 Rock, Arrested Development, Seinfeld, Chappelle's Show, Parks & Rec, Chuck, Dexter, Simpsons, Futurama, Community, Entourage, Justified, Breaking Bad, etc. haha, i pretty much just posted that off of my facebook, lol too many to remember.

    10 Mag 2011 Rispondi
  • jellyfishie

    wellll you'll be getting a nice dose of jellyfishie soon, haha. but that's good that school is almost done for you too!

    25 Apr 2011 Rispondi
  • jonpwnsu

    oh damn, went all out. appreciate it man. i'd say i have 90% of those bookmarked to check out already, but that still leaves quite a few to check out now. thanks. you enjoy that Blind Pilot? i think it's great, but my scope is kind of limited right now haha.

    25 Apr 2011 Rispondi
  • jellyfishie

    Definitely, I always listen to the Inception soundtrack when I wanna concentrate. And yeah it has! Just finishing up school, just one more week left. How have you been?

    25 Apr 2011 Rispondi
  • jellyfishie

    Yessss, Hans Zimmer.

    25 Apr 2011 Rispondi
  • jonpwnsu

    good stuff! glad to connect with another soul who enjoys hip-hop as well as some old fashioned indie/folk music. and haha i try man. any for me?

    24 Apr 2011 Rispondi
  • jonpwnsu

    don't worry about it. and glad to have helped man! and yup, their song "Generator ^ First Floor" was featured on that Starbucks ad, you should look it up (and download the album while you're at it haha). and alright, tell me if you like it. and hope you're well to man, no doubt

    24 Apr 2011 Rispondi
  • jonpwnsu

    since i know you have an ear for indie/folk music too, you should listen to the Freelance Whales, as well as Blind Pilot. check out these songs by each of them. http://www.youtube.com/watch?v=sZPvp-HRRYQ and http://www.youtube.com/watch?v=dTKH1izErrY . tell me what you think of them, man

    24 Apr 2011 Rispondi
  • jonpwnsu

    haha good stuff. i actually just merged the song blood bank into For Emma, it just feels right on the album y'know? and haha thanks. glad he's getting noticed. as far as a recommendation, i'd have to go with a rap duo that goes by Specifics. i actually just posted it on my blog, come to think of it. in the same vein as Nujabes, but their MC has one of the smoothest flows. i think you'll like it

    7 Apr 2011 Rispondi
  • Tutti i messaggi (688)

Descrizione