Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati (è gratuito).
  • LostImeem

    "The cawwwwrul fang." :)

    Maggio 2014
  • heroine-pretend

    I love the harmonies in the chorus.

    Febbraio 2014
  • corky64

    Great....<3

    Giugno 2012
  • powiedzjak

    Too fucking good.

    Dicembre 2011
  • yerlleowd

    such a bad a$$ b!t=h!

    Maggio 2011
  • marqonah

    fuckyeahbrody <3

    Gennaio 2011
  • needmymusictoda

    rock, rock, .... rock on

    Novembre 2010
  • InkBlack

    their best song :)

    Agosto 2010
  • corky64

    Great track....<3

    Giugno 2010
  • sarah448

    I love this song and I LOVE brody and this shoutbox!!!!

    Maggio 2010
  • GROOVACHAKO

    i love this super songgggggggggggggggg

    Maggio 2010
  • yellymack

    still love her voice

    Marzo 2010
  • Juij

    love it, love it, love it ♥

    Febbraio 2010
  • spike-10

    Brody...........damn that voice!

    Gennaio 2010
  • tokyodrift_girl

    Damn, I fucking love Brody. Definite number-one rock star crush for me. I couldn't imagine anyone else other than her leading the Distillers.

    Dicembre 2009
  • GrandDissonance

    Damn, her voice is awesome.

    Novembre 2009
  • sch_pretty_wrds

    ahh brody...marry me?

    Settembre 2009
  • amberleister333

    brody has a fucking amazing voice...i love the distillers

    Agosto 2009
  • soifyourelonely

    i wouldnt mind raging sex with brody just for her voice

    Maggio 2009
  • tunefreak971

    I'm just gonna say, yea.

    Maggio 2009
  • scialquarantine

    love it. <3 :D

    Marzo 2009
  • jeunewerewolf

    Definite favorite. Her voice is crazy and cigarette-ish. I love Brody Dalle!

    Marzo 2009
  • himanes

    Dalle is cool..and distillers rock!!!!!

    Febbraio 2009
  • badramon

    brody is f****** sexy s***

    Febbraio 2009
  • duska11477

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ NICE♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    Gennaio 2009
  • JanaeJett

    I love you Brody Dalle:)

    Gennaio 2009
  • DzizysKrajst

    ;)

    Gennaio 2009
  • cathy_lavigne

    I love Brody's voice. It looks like Courtney Love's, a little

    Gennaio 2009
  • Lolitatime

    i'm lovin it

    Gennaio 2009
  • punkpirate33

    ♫♪*♫♪ ♫♪*♫♪ ♫♪*♫♪ ♫♪♫♪*♫♪ ♫♪*♫♪ ♫♪*♫♪ ♫♪♫♪*♫♪

    Gennaio 2009
  • Arty_Hook

    WE ALL LOVE THE KOOREL FANG

    Gennaio 2009
  • Pinkpanther24

    Yeah !

    Gennaio 2009
  • felixbeam

    They should never have split.

    Gennaio 2009
  • 1981muse

    makes me want to rock.

    Gennaio 2009
  • ozandogan

    coool

    Dicembre 2008
  • DAVERUIZ

    !

    Dicembre 2008
  • kuma-kun

    the coral fang.... ♫

    Dicembre 2008
  • Filthy-Sandwich

    nah josh homme does

    Dicembre 2008
  • punkpirate33

    brodys soooo sexy

    Dicembre 2008
  • nirvana_4_ewa

    rebelish xD

    Dicembre 2008
  • corky64

    Brilliant track....<3

    Dicembre 2008
  • DjLadyBoom

    great band, great song!!!

    Dicembre 2008
  • vigimael

    Tim Armstrong does not have her.

    Novembre 2008
  • hackR14

    Brody Dalle *drools* Too bad Tim Armstrong has her.

    Novembre 2008
  • vezinhapoulain

    Brody Dalle *______*

    Novembre 2008
  • awfulwaffles-x

    I really love this band. They pretty much rock.

    Novembre 2008
  • baalcheyenne

    yeah!!!!!!!!not my stile but a good song and band,.:-)

    Novembre 2008
  • rachvgg

    I love Brody's songs

    Ottobre 2008
  • alicenadine

    brody dalle*-*

    Ottobre 2008
  • Vaidosa

    Dissapointed, went downhill from this record. Who stole your thunder Brody?

    Ottobre 2008