Mechanical Soul Cybernetics (3:26)

Copertina di Dark Matter Dimensions

In Dark Matter Dimensions

Sai qualcosa sul brano?
Fai clic qui per aggiungere informazioni alla wiki di Last.fm.

Tag

I tag degli altri

Altri tag

Ascolta con Spotify

Brani simili

  Brano   Durata Ascoltatori
Scar Symmetry - Dark Matter Dimensions 4:11 18.333
Scar Symmetry - The Consciousness Eaters 4:40 21.891
Solution .45 - Wirethrone 6:01 10.910
Solution .45 - Through Night-Kingdomed Gates 5:29 12.262
Disarmonia Mundi - Process of Annihilation 3:44 23.078
Disarmonia Mundi - Nihilistic Overdrive 4:51 30.647

Trend di ascolto

19.089ascoltatori totali
103.873scrobbling totali
Trend di ascoltatori recente:

Esplora altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • dcpunk

    pretty terrible for SS :\

    11 Mar 22:00 Rispondi
  • GloomyPariah

    I do not mean to sound harsh but this song sucks, if this ain't the worst SS song then i do not know which is. Sounds more like something Korn or Slipknot would do (or some other terrible band).

    19 Nov 2013 Rispondi
  • makethemdieslow

    Weird, good, but could do without Lars.

    13 Feb 2012 Rispondi
  • LANjackal

    00:30 onward is quite surprising. New dimension to SS' music.

    19 Ott 2010 Rispondi
  • Metality

    "hard as it is to believe this new clean singer - Lars I think it is - is even worse than Alvestam." Ahahahaha! "even worse than Älvestam"?! Just like that's hard to achieve? Yeah, that Älvestam guy sucks for sure, can't hold a note for shit... Not exactly! He's one of the best singers I've ever heard. Sometimes he holds notes so fucking perfectly that his voice sounds artificial, with the cleanest, most seamless transitions between pitches. Say what you want about his VOICE, but his SINGING is absolutely terrific. Most of the time, I would call it perfect. I suppose one could argue that the perfection of it makes it less emotional and personal, and I suppose you could argue that it doesn't fit with metal, but other than that... Damn. I thought I'd never hear anyone call his singing poor. But to each his own, I guess. You're dead wrong, though. No, this is not a matter of opinion. You're just wrong.

    4 Ott 2010 Rispondi
  • goodolcola

    "I'm sorry, but 8-string guitars are not for Scar Symmetry." I am guessing you jerk off to a picture of Älvestam on a daily basis as well?

    6 Ago 2010 Rispondi
  • ShiftedBlack

    @Rowan5215: Lars doesn't sing that high on every song on DMD. And if thats the reason you don't listen to the whole album anymore, then it's your narrow-mindedness that denies the greatness of this album. My opinion. Because I think the album DMD is great although i don't like the song Nonhuman Era, no, thats not a reason to don't listen to the album anymore.

    8 Lug 2010 Rispondi
  • Rowan5215

    Superb? This is terrible. DMD was alright so far, but I might just give up on it now. This new growler is pretty much the only thing keeping me half-interested in DMD, the instruments are the same as ever, and hard as it is to believe this new clean singer - Lars I think it is - is even worse than Alvestam. Lars should fuck off and go back to his power metal band, he sounds like shit.

    24 Giu 2010 Rispondi
  • Metality

    Original as hell. And freakin' superb.

    21 Giu 2010 Rispondi
  • Xfing

    Solo? Nu-metal? Sorry, but nu-metal doesn't incorporate solos into songs AT ALL, let alone solos this awesome.

    12 Giu 2010 Rispondi
  • Metality

    Could be a whole new genre.

    1 Giu 2010 Rispondi
  • PoisonOath

    I want Alvestam back, I hate the new cleans and the gutteral patterns are shit... my personal opinion though... im glad the instrumental is still pretty solid

    26 Mag 2010 Rispondi
  • Sojk

    Nu-metal? This shit is too wierd and different to be some shitty Nu-metal stuff. I totally love how different and progressive this song is.

    25 Mag 2010 Rispondi
  • CubesOfMadness

    I'm sorry, but 8-string guitars are not for Scar Symmetry. Worst track of the album by far.

    15 Mar 2010 Rispondi
  • agorapocalypse

    Different but good [2]

    5 Feb 2010 Rispondi
  • Wixztor

    Different but good

    14 Gen 2010 Rispondi
  • Simsolabi

    Zabri_again___ : I though the exact same thing. Was quite strange in the beginning, but ending up to be the best song on the album imo.

    8 Gen 2010 Rispondi
  • djwings

    Ryujijitei: Listen closely to the rhythm guitars under the first solo. I think it might be even lower than that. Fucking scary as that idea might be.

    3 Gen 2010 Rispondi
  • melvinkooi

    Like wtf? But awsome!

    16 Dic 2009 Rispondi
  • SnowyReaper

    One of the best songs of the new album imo. [5] very interesting to see them try something new.

    11 Dic 2009 Rispondi
  • Tutti i messaggi (52)

Maggiori ascoltatori