Scopri nuova musica

Last.fm è un servizio di esplorazione musicale che ti offre consigli personalizzati in base alla musica che ascolti.

Crea il tuo profilo su Last.fm Chiudi finestra

Midway.

Immagini

kapelaaq0

Ascolta, acquista o condividi

Acquista

  • 1.670
    scrobbling
  • 236
    ascoltatori
Pochi utenti hanno eseguito lo scrobbling di Midway. di recente.
Altre info sullo scrobbling

Tag

I tag degli altri

Altri tag

Biografia

Non è ancora disponibile una descrizione per questo artista, vuoi contribuire?

Trend di ascolto

236ascoltatori totali
1.670scrobbling totali
Trend di ascoltatori recente:

Inizia a eseguire lo scrobbling e tieni traccia dei tuoi ascolti

Gli utenti di Last.fm eseguono lo scrobbling della musica che ascoltano su iTunes, Spotify, sulla radio e su oltre 200 altri lettori.

Crea un profilo su Last.fm

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • Lunna_

    Pierwsze co mi przyszło do głowy, gdy weszłam na ich stronę, było to, że powinni zmienić image. Generalnie faceci są ok. - jak większość polskich muzyków tej kategorii. Za to wokalistka ze swoimi żółtymi rajstopkami jest zdecydowanie niepasująca do muzyki, jaką zespół aspirowałby grać (nie chcę powiedzieć przez to, że każdy nibyalternatywny zespół ma nibyalternatywnie wyglądać, ale to moim zdaniem jest akurat wyjątkowy niewypał). No ale nie o wygląd się rozchodzi, ale o muzykę, która faktycznie lekko zalatuje Dodą, tylko bez wielkich piersi i odsłoniętych ud. Na dodatek wokal zdecydowanie słabszy (przepraszam z góry za porównanie akurat do Dody, ale to pierwsze skojarzenie z ich utworami). No i teksty, nad którymi zdecydowanie trzeba by jeszcze popracować. Nie wiem, skąd wzięły się tagi jak 'alternative rock' czy 'indie'. Nie wiem też, do jakiego gatunku można by zespół ten zakwalifikować - spamrock? o0 Przed Midway jeszcze długa droga do pokonania, jeśli chcą coś naprawdę osiągnąć.

    2 Mag 2009 Rispondi
  • kwolana

    czekam na więcej :)

    2 Feb 2009 Rispondi
  • kissmefuckme

    Ojej, zapowiadało się tak fajnie... Popieram zdanie reszty... Wszystko jest świetnie... oprócz wokalu i tekstów. Ja bym spróbowała coś trochę z męskim głosem, bo taki bardziej mi pasuje do muzyki ;) A co do tekstów... Hmm no nie pasują mi tu nijak ;) Ale próbujcie, próbujcie ;)

    29 Gen 2009 Rispondi
  • Kesomiel

    W tych czasach właśnie trzeba promować się na wszelkie sposoby, dla mnie najważniejsze są jednak koncerty, więc chętnie posłucham tych kawałków na żywo, jak będę miał ku temu okazję, pozdrawiam, zdrówko! Kesomiel :-)

    27 Gen 2009 Rispondi
  • imeehow

    No tak. za spam należy się klaps. Jakoś subtelniej to trzeba robić, chociaż na myspace nikt się za takie coś raczej nie oburza, to tutaj, jakoś tak niefajnie się to odbiera. Jak zauważyl "sienkol91" wokal zajeżdża mi niejaką Dodą. Muzy nie porównuję do Virgin, bo się nie znam. Zdjęcia w galerii... typowe. Co do pchania się "wszędzie" - tak trzymać, inaczej się nie da. Z łokcia i poprawić butem, byleby potem pokazać klasę na scenie! Powodzenia.

    17 Gen 2009 Rispondi
  • trajampi

    muzyka dobra. wokal taki sobie. ogolnie zgodzę się z resztą chociaż staram się spojrzeć na to troszkę optymistyczniej. kiepsko ale jak poćwiczycie to nie będzie tak źle < szczególnie, jak już wspomniałam, wokal > . pozdrawiam ; >

    13 Gen 2009 Rispondi
  • sienkol91

    Brzmicie niczym Virgin, spamujecie, wszedzie sie pchacie. Sorry, ale niczym sie nie wyrozniacie. Jestem na nie :p

    13 Gen 2009 Rispondi
  • eFunkt

    czemu taka prosta linia melodyczna? wiecej eksperymentujcie! bo muzyka sie robi wtedy ciekawa i chce sie jej słuchac!

    7 Gen 2009 Rispondi
  • Whizz0

    no i stronka gotowa ;)

    22 Set 2008 Rispondi