Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati (è gratuito).
  • lyle_catcliffe

    moar like "great band. shit song". (not that I think it's "shit", but the band is certainly greater than this single).

    Luglio 2014
  • mina_moosey

    I want this played on my funeral <3

    Gennaio 2014
  • telephonedance

    we're ignorant. we're stupid. but we're *happy*.

    Dicembre 2013
  • JasonBard

    THIS SONG MAKES ME HAPPY AS FRICK I COULD DANCE 5EVER

    Maggio 2013
  • flackcaptain

    shit band. great song. a fluke.

    Maggio 2013
  • telephonedance

    One time I played this on my school radio. And they all danced in the playground down below the radio room :o)

    Aprile 2013
  • RandallBoggs

    it still makes me want to dance... and drink a beer...

    Gennaio 2013
  • dinkydauisshit

    it's you. it's me. and it's danzig.

    Gennaio 2013
  • Cheezdude

    this is exactly how i feel right now. today. i usually don't identify with happiness - the side of twee i always listen to is the side ridden with pessimism, early sarah records stuff. but jesus christ, that rant in the middle is something i can identify with. we're ignorant. we're stupid. but we're HAPPY.

    Ottobre 2012
  • BadaBingItsBen

    What a happy little tune this is.

    Settembre 2012
  • jrock435

    The build up in the beginning is so worth it!

    Agosto 2012
  • iDontlikepants

    this band, this song. <3 (:

    Agosto 2012
  • SCooper27

    the Budweiser advert with the frogs was better - but this tune is awesome!

    Agosto 2012
  • smashfest

    lol combo breaker

    Luglio 2012
  • matt1337c

    That fucking riff. There aren't many songs happier than this one.

    Luglio 2012
  • mikeycribs

    IT'S DANCING!

    Giugno 2012
  • smashfest

    looooooooooooove

    Maggio 2012
  • SarahIsPi

    IT'S ME!

    Maggio 2012
  • dx15red

    IT'S YOU!

    Maggio 2012
  • megansaysahoy

    So beautifully raw. All I can say is YES PLEASE.

    Maggio 2012
  • 0lik91

    I CANT DANCE A SINGLE STEP

    Febbraio 2012
  • clups

    Great song, but Budweiser is crap beer.

    Gennaio 2012
  • ChrisCrus88

    Budweiser stole my idea...

    Gennaio 2012
  • TweeLittleThing

    musicnextdoor - Yeah, heaven forbid they pay their bills.

    Gennaio 2012
  • kellympreston

    And it's sad that you think that we're all just scenesters, and even if we were it's not the scene you're thinking of.

    Dicembre 2011
  • Ztarven

    jesus christ this song must be a riot live.

    Dicembre 2011
  • jdevine28

    @musicnextdoor Hey, bands gotta make a living, especially when there is seven of them

    Novembre 2011
  • romulobr

    Great song, with a very big intro!

    Novembre 2011
  • askelly1984

    der-der-der-der-der-der-der-der, der, der, der-der-der..der-der-der-der-der-der-der-der, der, der, der-der-der..etc etc yeah you know what I'm talking about and you are all now in a happy mood from hearing it, love this song! :-)

    Novembre 2011
  • musicnextdoor

    UGH at the band licensing this song for beer commercials.

    Novembre 2011
  • numeroimpar

    I need to dance when I listen to this song x)

    Ottobre 2011
  • Skribblah

    The EP recording is far better than the HONY one<3

    Settembre 2011
  • Justineo1123

    Soz if it sounds like I'm dissing them, but I like how they aren't really singing properly? They're not really in sync or in time, but that's what makes it better! Strange?

    Settembre 2011
  • thekillingspree

    v DOUBLE NEGATIVE ZOMG INTERNET EXPLODES!!

    Agosto 2011
  • davolewis

    You can't not dance to this song!

    Luglio 2011
  • NoTAMATZ

    I happily drink Budweiser to this song.

    Luglio 2011
  • MeowMix24

    Perfect pop

    Luglio 2011
  • KaitlinNoKill

    First song I heard by them, I fell in love. <3

    Giugno 2011
  • bellees

    Coolest intro.

    Maggio 2011
  • blingtings

    Definitely their best song

    Maggio 2011
  • bernie0girl

    Amazing intro.

    Maggio 2011
  • Saschlong

    Thank you guys :-*

    Maggio 2011
  • icicle241286

    And I always get confused because in seeded loaves they leave the seeds in, but in seeded raisins they take them out.

    Maggio 2011
  • out-of-stepXXX

    hia bach

    Aprile 2011
  • eucharist

    BUDWEISER FML.

    Aprile 2011
  • Emerica_CO

    <3

    Aprile 2011
  • mirkman

    I wanna marry this song

    Marzo 2011
  • Philson91

    video is good too.

    Marzo 2011
  • sonyasonyasonya

    all crop tops and testosterone passion

    Febbraio 2011
  • nineteen60s

    wonderful song! it makes me want to drop whatever i'm doing and start dancing. xD

    Febbraio 2011