Yerli Plaka (4:33)

Copertina di Yerli Plaka

In Yerli Plaka e 1 altro album

Sai qualcosa sul brano?
Fai clic qui per aggiungere informazioni alla wiki di Last.fm.

Tag

I tag degli altri

Altri tag

Ascolta con Spotify

Album contenenti questo brano (2)

Brani simili

  Brano   Durata Ascoltatori
Ceza - Holocaust 3:24 7.955
Ceza - Panorama Harem 3:17 7.299
Sagopa Kajmer - Baytar 4:32 3.941
Sagopa Kajmer - Meftun 4:33 280
Teoman - Ayna 1:36 15.193
Kolera - Avam Bir Kurgu 3:04 1.407

Trend di ascolto

8.954ascoltatori totali
31.922scrobbling totali
Trend di ascoltatori recente:

Esplora altro

Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati.
  • chrisfrom56

    kesinlikle mükemmel !

    2 Feb 2012 Rispondi
  • sadeddin

    Ceza hep Yagnischa veriliyor / bu dünya Tersssssssssss"!!!!!!!!!!!!!!!! Strafe Trift immer die Falschen

    27 Giu 2010 Rispondi
  • zefyhr

    fark var yo yo :D adam undergroundta bi şarkı yapıyo 8932742786 sene sonra overgroundta şarkı meşhur oluyo. böle bişey yok ya :D kapital sisteme küfür etçem şimdi last efem çizgimden kaymak istemiyorum ..

    5 Lug 2009 Rispondi
  • mango-1986

    he' s the best!!!

    2 Lug 2009 Rispondi
  • aqshim

    ceza iidir hoştur ama geliştiremedi hatta daha kötüye gitti med-cezir ve rapstar gibi albüm yapamadı bi daha üzgünüm ceza ama you lose!!!!

    27 Mag 2009 Rispondi
  • ILLTURK

    CEZA VE SAGOPA, TÜRKIYENIN BIR NUMARALI RAPCILERI.. "NEYIM VAR KI" GIBI DAHA BIRSÜRÜ TRACKS YAPIN..

    14 Mag 2009 Rispondi
  • ILLTURK

    üstüme iylik saglik a dostlar ceza rap yapar cok kötü toslar... yeeeeeeah :) ceza.. isvicre dilaila'ya bi kere daha gel be.. gecen sefer seni kacirdim !!!!! ogggey?

    14 Mag 2009 Rispondi
  • ceren92

    süper:)

    14 Apr 2009 Rispondi
  • kemalerd

    bence çok süper bir albüm yapmış ellerine sağlık

    4 Apr 2009 Rispondi
  • atolos

    arkadışın ayağını mı kaydırmaya çalışıyor, geçinemiyor musun, sevgilin seni terk mi etti, ailen seni hala çocukmu sanıyor. İçini dökecek bir yer mi arıyorsun. http://www.bunaldim.com 'u senin için yapt

    15 Mar 2009 Rispondi
  • metrojetonu

    PLAKA YERLİ BAK SIRTI TELLİ ÇOK VE BAŞI DERTLİ VAH ESKİ HALİ YOK NE OLACAK VOV VOV VOOOV

    12 Mar 2009 Rispondi
  • sagootr

    süper varmı ceza gibisi onunla diğerleri arasında irice bir fark var

    8 Mar 2009 Rispondi
  • drunkstars

    siktirin asağıdaki 2 bok user nerde ne yapıyorsunuz bilmem ama birileri bisey yapıyorsa saygı duy.

    1 Mar 2009 Rispondi
  • armoniyakaa

    bok daha güzel lannnnnnnnn

    1 Mar 2009 Rispondi
  • armoniyakaa

    bok gibi

    1 Mar 2009 Rispondi
  • drunkstars

    ustume iyilik sağlıııııııkkk.a.q ceza senın seviorm lam seni...

    13 Feb 2009 Rispondi
  • guccuk_kurbaga

    kral=rap teksin tek

    11 Feb 2009 Rispondi
  • Diepod47

    herkes sago olur ama ceza olamaz arabesk yapmak kolay xD

    6 Feb 2009 Rispondi
  • seniseviyorumya

    bizim sınıftaki herkes seni seviyo ceza bende tabi ama en sevilen sen :):):)

    2 Feb 2009 Rispondi
  • himmetisko

    CEZA seni çok seviyorum en büyük CEZA en iyi ceza

    14 Gen 2009 Rispondi
  • Tutti i messaggi (51)

Maggiori ascoltatori