Bacheca

Aggiungi un commento. Accedi a Last.fm o registrati (è gratuito).
  • ZombieXBoy

    The Post-Punk Beau is extremely hit or miss!

    Ottobre 2011
  • 168dave

    When will last.fm get it sorted and have seperate pages for bands with the same name????

    Luglio 2011
  • flashbleu

    I've put some stuff about the 70s Beau on the profile. Since most of the top tracks are by him, it seems only fair to acknowledge his existence.

    Aprile 2008
  • Satoshi-sama

    >.<!!

    Febbraio 2008
  • perfectgarden

    they disbanded Oct 25

    Novembre 2007
  • Kajinohana

    They're going to disband in march T_T

    Agosto 2007
  • xemirii

    lol wtf? A picture of BeaU but the description is some guy from San Fran? It should at least say it's also the name of the J-rock band.

    Luglio 2007
  • FadedSkyy

    WTF?

    Luglio 2007
  • tebayochan

    I'm using the unicode beaU so there's no confusion between all the bands called Beau. XD

    Luglio 2007
  • Kajinohana

    new pic :x

    Maggio 2007
  • akuma2636

    If you wanna fix up the Japanese Band then tag it beaU if you can. It's a lot easier to distinguish between bands that way :)

    Marzo 2007
  • oZEROo

    oh i spot a thai title in the top tracks XO maybe that's why they keep on changing beaU to Beau, cause the other artist's called like that? ahh, but the japanese beaU is obviously more popular here >O<

    Febbraio 2007
  • oZEROo

    *sigh* oh man it's back to the wrong spelling again D:

    Febbraio 2007
  • ando_hades

    wtf?!

    Febbraio 2007
  • chryseis

    Closest thing I have found next to SCISSOR's sound. T_T

    Dicembre 2006
  • Kajinohana

    Vote for the cute new pix <3

    Dicembre 2006
  • ando_hades

    セキlala owns my soul >:3

    Novembre 2006
  • ando_hades

    wow! haven't realized it until yet. *joins in the yays*

    Novembre 2006
  • oZEROo

    yay for the correct name again! beaU! <3

    Novembre 2006
  • Kajinohana

    indeed XD

    Settembre 2006
  • oZEROo

    funny that i don't see a single song of that other band in the charts XD

    Settembre 2006
  • Kajinohana

    yep, there is a thai band named Beau ( without the U in capital letter ) with female vocals XD

    Settembre 2006
  • oZEROo

    wtf at the tags O_O' 'thai'? 'female vocalist'??

    Agosto 2006
  • Kajinohana

    Vote for the new pic :)

    Agosto 2006
  • oshare

    Grr..last.fm messed up the name ==;

    Giugno 2006
  • oZEROo

    ok why did the caps change? O_o it used to be beaU (correct), and now it's Beau (incorrect -_-)

    Giugno 2006
  • spaceromantic

    woot top fan go me ._.

    Maggio 2006
  • qakimbo3

    so hot

    Maggio 2006
  • un_insomnia

    woh it's a really nice band. Btw beau means beautiful, handsome in French ^^

    Aprile 2006
  • oshare

    beaU = <333

    Febbraio 2006