Forum » Support för Last.fm-programmet

skrobbla med foobar2000?

• [Utente eliminato] ha detto...
    • Utente
    • Nov 20 2010, 15:50

skrobbla med foobar2000?

Jag förstår inte det här...

Jag har "alltid" haft foobar2000 1.1 (eller 1.1.1) och kunnat skrobbla hur bra som helst. Men så fick min dator fnatt och jag lämnade in den på reparation. När jag fick tillbaka den var alla program borttagna så jag har installerat musikspelare och skrobblare och allt annat igen. Men, nu funkar det inte att skrobbla alls. Någon som har något bra svar på varför?

• TheMannen ha detto...
    • Moderatore
    • Nov 20 2010, 19:02
    Är nog så att Last.fm inte är anpassat efter Foobar version 1 (endast 0.9), men insticksprogrammet för 0.9 funkar så vitt jag vet. För att installera det: öppna Last.fm programmet, klicka på menyn Verktyg, sedan "Skaffa insticksprogram...", sedan "Nästa", sedan "Lägg till..." där (Foobar kommer förmodligen inte synas i listan nämligen), välj foobar2000 0.9.4, klicka på "Sök...", leta rätt på foobar2000.exe och välj den. Borde funka. Hoppas förklaringen går att förstå, fråga på annars.

The most pointless war in history needs to be stopped. So join and stuff.
    • Utente
    • Nov 23 2010, 11:56
    Jag har det insticksproggrammet, och de senaste skobblingarna syns på helgon.se, men inte här...

• Utente
    • Nov 23 2010, 11:58
    Det funkade visst.. det var IE som inte ville uppdatera sig som det skulle...

• TheMannen ha detto...
    • Moderatore
    • Nov 23 2010, 17:16
    Jaha ja, så bra. :)

The most pointless war in history needs to be stopped. So join and stuff.
  • vad är IE? jag får inte heller foobar2000 att scrobbla. har försökt med allt jag kommer på. när jag laddat ner pluginnen händer inget. testar jag igen så finns inte foobar med i listan alls.

• varför börjar det alltid funka direkt efter att man skrivit här??????

Gli utenti anonimi non possono inviare messaggi. Per inserire messaggi nei forum, accedi o crea il tuo account.